Der var trykket stemning i karrigans sidste tid hos FaZe.

Vlog: karrigans sidste tid i FaZe

FaZe har udgivet en vlog om holdets forsøg på at komme med til majoren og karrigans sidste turnering. SPUNJ kommenterer på stemningen efter skiftet til Falcons.

Over årene er der efterhånden kommet en del vlogs fra både FaZe og karrigan, der viser op- og nedturene på holdet.

Nu har vi fået den formentlig sidste.

FaZe har udgivet en vlog om holdets hæsblæsende forsøg på at komme med til majoren i Tyskland, hvor et tydeligt presset mandskab rejste fra turnering til turnering på jagt efter det lille gennembrud, der kunne sikre dem en plads blandt de 32 hold ved IEM Cologne Major 2026.

Det lykkedes som bekendt ikke, og det åbnede op for en kæmpe handel, da Falcons så kunne hente karrigan og gøre brug af ham i majoren.

Og når man hører udtalelserne fra FaZes spillere i vloggen, så kunne det godt lyde som, at et skifte var nødvendigt, hvis ikke uundgåeligt.

Holdet har bare ikke været et godt sted hele året. Det føles som om, der ikke er nogen kemi på serveren, siger Twistzz efter det var klart, at FaZe ikke ville komme med til majoren.

Det samme nævner karrigan i et længere svar.

Vi kan snakke om detaljerne, vi kan snakke om alting. Vi har haft så mange holdsnakke, så mange debriefinger. I sidste ende tror jeg, at vi også tabte troen på og tilliden til hinanden, når det kom til at vinde runder, og det er ikke noget, du bare kan fikse. Du kan ikke fikse troen på, at din holdkammerat har din ryg, eller hvis du ikke stoler på hans kommunikation eller at han vil gøre den rigtige ting på det rigtige tidspunkt.

Alle de her ting er bare resultatet af vores dårlige spil.

karrigan gav også sin vurdering af fremtiden for FaZe. En uge senere kom de første rapporter om et snarligt skifte til Falcons.

Jeg tror, fremtiden for organisationen og holdet ser virkelig svær ud. Alle spillere vil have et ar fra de her sidste tre uger. Selv hvis du beholder en kerne, beholder de samme fem spillere, ligemeget hvad du gør, så vil der være et ar i denne organisation og på det her hold fra vores nederlag.

Se The Final Chapter of FaZe CS her

Forlader ikke FaZe på god fod med holdkammerater?

I den seneste udgave af podcasten HLTV Confirmed hintede værten SPUNJ om, at karrigan forlod FaZe med en noget muggen stemning blandt spillerne.

Her hentyder han til, at ingen af karrigans nu tidligere holdkammerater har skrevet om karrigans skifte på deres sociale medier. Det er ikke et krav, men ofte bliver der sagt tak for tiden sammen og ønsket held og lykke fremover, når en spiller eller coach rykker videre for et hold.

Det skulle i SPUNJs optik bunde i måden, karrigan forlod holdet på.

Ingen af FaZe-spillerne har tweetet noget, fordi han, sådan som jeg har forstået det, i bund og grund forlod holdet uden at fortælle nogen af dem om det.

Den eneste, der har kommenteret på skiftet, udover karrigan selv, er Twistzz, der i en Discord-kanal svarede fans, og skrev at karrigan ikke var blevet kicked, og at det skete pludseligt.

#1(Med 0 svar)
23. april 2026 kl. 07:47
Djoerup
Snakebye 2.0
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.