
Historisk organisation øjner comeback
Det er syv år siden, at Luminosity forlod Counter-Strike-scenen, men nu skulle organisationen efter sigende øjne et comeback.
Ifølge kilder er Luminosity i dialog med kernen fra Monte bestående af Bymas, AZUWU og afro, som alle har kontraktudløb hos den ukrainske organisation. De skulle ifølge Dust2br samtidig få selskab af brasilianeren lux, der allerede blev kædet sammen med Luminosity tilbage i april.
Den femte spiller på holdet kunne blive Rainwaker, der via en transferaftale kan følge sine holdkammerater fra Monte. Den sidste spiller fra Montes majorhold, Gizmy, er samtidig rygtet til 100 Thieves og ligner derfor ikke en kandidat til et eventuelt Luminosity-hold.
I sin storhedstid på Counter-Strike-scenen vandt Luminosity majoren MLG Columbus 2016. Dengang var det det legendariske brasilianske mandskab med FalleN, fer, fnx, coldzera og TACO.





















