Der var legestue for kyousuke på Mirage.

Wow: kyousuke viser sine færdigheder mod Imperial

Falcons dominerede Imperial på Mirage og bevæger sig tættere på slutspillet i majoren.

Man begynder at forstå vendingen fra Falcons, at når den ene stjerne skyder mange, så er der ikke lige så mange kills til alle andre.

Sådan kunne det nok godt føles for m0NESY og NiKo på Mirage mod Imperial.

For det var ikke fordi de to ikke selv var skarpe, men når kyousuke leverede det ene multi-kill efter det andet, så dukkede der bare ikke lige så mange spillere frem på de andres skærme.

17 spillere skød kyousuke i første halvleg, hvilket var med til at give Falcons en føring på 11-1. Det tal blev forøget til 21 over de to runder på CT-siden, som Falcons nåede at spille.

Falcons har nu to chancer for at spille sig i top 8 og ind i den store arena i majoren.

Nederlaget til Imperial gør også godt i Astralis-lejren, der helst ikke vil se brasilianerne i slutspillet, sådan at de kan holde sig indenfor top 16 på verdensranglisten til januar.

Imperial
1 - 13
Falcons
Alle maps
Imperial K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Santino 'try' Rigal 12 - 11 +1 93.1 57.1% 1.05
Brasilien Kaiky 'noway' Santos 7 - 13 -6 51.7 71.4% 0.74
Brasilien Felipe 'skullz' Medeiros 8 - 12 -4 61.8 64.3% 0.70
Brasilien Vinicius 'VINI' Figueiredo 6 - 13 -7 56.8 50.0% 0.50
Brasilien Marcelo 'chelo' Cespedes 4 - 12 -8 35.6 57.1% 0.33
Falcons K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Maxim 'kyousuke' Lukin 21 - 9 +12 131.1 92.9% 2.31
Ilya 'm0NESY' Osipov 12 - 6 +6 65.6 85.7% 1.76
Damjan 'kyxsan' Stoilkovski 12 - 6 +6 77.3 85.7% 1.51
Nikola 'NiKo' Kovač 8 - 6 +2 70.5 85.7% 1.33
Danmark René 'TeSeS' Madsen 8 - 10 -2 97.0 78.6% 1.17

Se en af kyousukes flotte sekvenser her

Faktaboks

2-0

  • G2

  • Spirit

  • MOUZ

  • Brasilien FURIA

2-1

  • The MongolZ

  • Vitality

  • Falcons

1-1

  • Brasilien paiN

  • NAVI

1-2

  • B8

  • FaZe

  • Brasilien Imperial

0-2

  • PARIVISION

  • 3DMAX

  • Verden Passion UA

  • Verden Liquid

#1(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 16:29
eyM
Ligner dm mod bots, når han spiller. Shiiiiet mand.
#2(Med 131 svar)
5. december 2025 kl. 16:31
Hunt
Vildt trænet af zonic, det her er jo 100% grundet goat coach zonic!

Men havde de tabt, så var det nikos fejl at han spillede dårllgt, det ved alle!
#4(Med 25 svar)
5. december 2025 kl. 17:11
soga
Du er så delusional, at du er nødt til at opfinde argumenter some dine "modstandere" bruger, for at understøtte dine egne pointer. Det er er sgu tragikomisk
#5(Med 24 svar)
5. december 2025 kl. 17:16
Hunt
Det er en joke :)

For at udstille hvor dumt folk argumenter er, men folk kan sjovt nok kun se det når det er mig som bruger samme argument, som de selv bruger den anden vej. For den vej er det jo ok, det er dobbeltmoralsk..
#9(Med 4 svar)
5. december 2025 kl. 17:28
soga
Bla. bla. Det er vidst ikke mere en joke end at du har puttet flere argumenter i min mund, indenfor det sidste døgns tid, når vi har debateret.

Im out
#11(Med 3 svar)
5. december 2025 kl. 17:28
Hunt
Du er en joke.

Nu forsvinder du i stedet for at svare på mit spørgsmål? Uha..
#12(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 17:29
soga
Undskyld, hvor er spørgsmålet?
#13(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 17:32
soga
Man kan desværre ikke debatere med dig på et sagligt niveau, og det virker heller ikke til at jeg kan lære super meget af dig - så jeg kan desværre ikke se nogen grund til at blive ved med at skrive med trolderik nummer 1, jeg har allerede trukket den alt for langt.
#14(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 17:38
Hunt
"Man kan desværre ikke debatere med dig på et sagligt niveau"

Lige over :)
#18(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 17:58
Kristja
Du er godt klar over, at du selv en en af disse "folk" De sidste par dage har du skrevet det ene nonsens efter det andet, man bliver da en smule bekymret på dine vegne.
Du var ellers blevet semi sober i dine debatter, men her under majoren er korthuset da faldet helt sammen.
#19(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 18:02
Unifite
Ja den vælter for ham i perioder. Han kan gå fra gode argumenter, til at man tvivler på at han er en voksen man der arbejder på et kontor når sprogvalget er på min niece´s 11 årige niveau når hun taber en MM.

Han bliver jo from som et lam når f.eks. en af parterne der skrives om svarer herinde. Godt understreget for kort tid siden nederst.
dust2.dk/nyheder/68415/sashi-starter-staerkt-ud-i-..

Så kunne han ikke længere diktere at det var SÅÅÅÅÅ let for begge parter at forlænge Smooya.
#22(Med 16 svar)
5. december 2025 kl. 19:10
Gr1bben
Hunt forhelvede kan du ikke se glæden blandt spillerne, og kemien med zonic tror du virkelig selvom zonic er det GOAT at han ikke have fået sparket, hvis de ikke troede på ham, falcons har 2 stjerner og en up and comming, ikke meget anerledes end så mange andre top org.
#24(Med 15 svar)
5. december 2025 kl. 19:37
Hunt
Forskellen er bare at de andre top orgs vinder events, spirit, vitality, furia og alle andre har markant dårligere hold end falcons på papiret.
#25(Med 9 svar)
5. december 2025 kl. 20:08
RasmusRoev
Har de? Niko er en ældre stjerne (device), teses er over middel og så en meget tilfældig igl? Vel kun to kæmpe stjerner på det hold? Mouz er vel det hold hvor flest af spillerne ligger på samme niveau?

Tænker netop de hold du nævner har samme antal top stjerner som du nævner.
#27(Med 7 svar)
5. december 2025 kl. 20:30
soga
Niko/device analogen er god og burde være simpel og meget forståelig - men desværre en han 10/10 gange vil se bort fra eller ignorere, da den ikke hjælper hans hjernedøde argumentation
#31(Med 6 svar)
5. december 2025 kl. 20:55
Hunt
niko 1.15 sidste 3mnd
device 1.02 sidste 3mnd

Same same ig
#34(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 20:58
soga
Ja, det var sgu det oskar vindende argument du kom med der; sidste 3 måneders stats. Wp
#36(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 21:15
Hunt
Ret praktisk stat at bruge yes
#37(Med 3 svar)
5. december 2025 kl. 21:24
RasmusRoev
Men er du uenig i det jeg skriver? Giver dig ret med stats. Men de koster stadigvæk begge deres teams kampe 😊
#40(Med 2 svar)
5. december 2025 kl. 21:52
Hunt
Det kan du jo sige om stort set alle spillere, du kan finde en kamp her og der. Men antallet af kampe niko kontra device smider for deres hold, er langt fra den samme.
#41(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 22:15
RasmusRoev
ENig. Men forstå min pointe. Jeg ser virkelig ikke falcons med flere stjerner end de hold man faktisk sammenligner dem med?
#43(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 23:13
Hunt
Falcons har samme antal store stjerner som fx Vitality og spirit, ikke flere, men samme.

Så forventer falcons på samme niveau vinder nogle titler, også nogle store som fx spirit der vandt major sidste år og cologne i år. De behøver ikke vinde alt som fx Vitality, det forventer jeg ikke af nogen.

Falcons leverer i antal store sejre, langt under hvad jeg forventer af det hold de har.

Vil du sammenligne dem med fx vitality og spirit? Så vinder de ikke nok.

Vil du sammenligne dem med hold under top 5 der ikke vinder noget, sure de kan være med. Men de har større stjerner og bedre spillere end at sammenligne sig med top 10 hold som g2, navi og det bliver helt håbløst hvis vi snakker udenfor top 10.
#33(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 20:57
Hunt
niko har 1.53 de første 3 maps i stage 3 og 1.15 sidste 3mnd, han er på ingen måde washed på samme måde som en device eller simple
#28(Med 2 svar)
5. december 2025 kl. 20:37
soga
Hvordan har Vitality et markant dårligere hold end Falcons på papiret?

Zywoo > moneys
Ropz > Niko
Flamez < Kyosukee
Mezi ? Teses
Apex ? Kyxxsan

Her kigger jeg udelukkende individuelt niveau, ikke resultater (hvor vitality spillerne har opnået langt mere i deres karriere). Men jeg må jo tage fejl i styrkeforholdet…
#32(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 20:56
Hunt
Vitality er et af de hold jeg nævner som OGSÅ har spillere til et niveau hvor de skal vinde, og alle andre har ikke. Dem er ikke er nævnt.
#35(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 21:00
soga
.
#44(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 23:22
Gr1bben
De har ikke markant dårligere hvor får du det fra? Donk verdens bedste, zywoo verden bedste gennem mange år? Ropz, shiro ? FURIA hvor lang tid gik der før de fandt sammen og begyndte at vinde noget ? Hvis du har forstand på cs ved du os det tager tid at spille et hold sammen zonic kunne ikke få det hold han ville have fra starten derfor er der gået lidt længere tid men nu vi ved at være der det er et spørgsmål om tid.
#45(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 23:27
Hunt
Dårlige undskyldninger.

Furia har 7mnd sammen
Falcons har 5mnd sammen

Zonic arbejder sgu langsomt??????
#6(Med 104 svar)
5. december 2025 kl. 17:16
eyM
Altså seriøst…

Nu skal du lige svare ærligt. Er Kakkelborg også din bruger? Fordi det er liiiidt som om, du blander mange ting sammen.

Niko og zonic kan godt begge to være lort.
Det har hele tiden været min pointe..
#7(Med 103 svar)
5. december 2025 kl. 17:17
Hunt
Jeg er godt med på DU kan se forsekllen, men der er mange herinde som ikke kan.
#8(Med 102 svar)
5. december 2025 kl. 17:19
eyM
Det er bare lidt sjovt, du så nævner at Niko er lort. Fordi det var Kakkelborg og jeg, som diskuterede det.

Du forsvarer det synspunkt, han tilsyneladende selv overgav… de argumenter han selv kom med, var egentlig det, som undergravede hans synspunkt.

Så det er også din bruger? 😄
#10(Med 3 svar)
5. december 2025 kl. 17:28
Hunt
Random jeg fik nævnt niko, monesy spillede også en skod kamp mod b8.

Kan afkræfte jeg også skulle være de andre du tror, du kan få admins til at tjekke min ip :)
#15(Med 2 svar)
5. december 2025 kl. 17:46
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Og gerne udelukke den mens de er i gang 😂
#16(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 17:50
Hunt
Det har dust2 slet ikke råd til
#17(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 17:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nej med et gennemsnit på 3 kommentare herinde hver evig eneste dag henover 5 år, så kan man nok godt argumentere for du er den der holder liv i det, men man kan nok også godt argumentere for hvor mange der afholder sig fra at kommentere fordi der netop sidder en som dig herinde, så selvom det er en kæmpe del af dit liv den her side, så tror jeg faktisk det måske ville gå lige op i længden hvis de udelukkede dig.
#20(Med 97 svar)
5. december 2025 kl. 18:24
Kakkelborg
Niko er ret washed i forhold til han var top3 spiller. Han kan sagtens begå sig på top5 hold. Zonic er ikke engang top20 coach.
#21(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 18:39
eyM
Dude. Gå nu bare tilbage og æd den kommentar, du anklagede mig for at fejlcitere.

Ingen tager folk seriøst, som ikke engang indrømmer fejl, når de bevises.
#23(Med 84 svar)
5. december 2025 kl. 19:15
Gr1bben
zonic er ikke engang top20 coach? Kan du så bare give os din top10?
#29(Med 83 svar)
5. december 2025 kl. 20:41
Kakkelborg
Sagtens.
Sycrone
Hally
ash
xtqzz
sidde
b1ade
sAw
dephh
maaRa
chucky

Allesammen længder bedre coaches end zonic er.
#39(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 21:48
eyM
Men om 5 min har du vel heller aldrig sagt det ?
#42(Med 60 svar)
5. december 2025 kl. 22:54
Gr1bben
Hahahahha du er den største fuser jeg har set i lang tid 🤣
Seriøst?
Ash?
saw?
Sycrone?
Hvordan kan du nogensinde sammenligne dem med zonic jeg tror bare jeg lukker diskussionen her for du er alt for inkompetent og dum til mig, lad være og tag det personligt brug det til at reflektere lidt over dig selv. God weekend
#48(Med 33 svar)
6. december 2025 kl. 15:17
Hunt
Zonic har aldrig bygget noget op, han er bare kommet direkte ind på hold der allerede var gode og derfra vundet.

Foll som saw og ash har vist de kan tage noget der ikke er top 1-2-3 fra start og gøre dem gode/bedre.

Hvornår har zonic rent faktisk løftet et top 30 hold til top 10? Jeg kan også godt stå og sige "device, niko, monesy, zywoo osv go kill"
#50(Med 11 svar)
6. december 2025 kl. 15:37
Gr1bben
Hunt alle andre mennesker end dig måler succes på resultater, zonic vil blive husket resten af hans liv det vil Saw og ash ikke hvis de ikke vinder noget, i alle andre sportsgrene er det, det samme selvom guardiola har haft de bedste hold altid revolutionerende han fodbolden og vandt alt andre kopierede ham ligesom alle hold prøvede at kopier Astralis som ikke var de bedste spillere zonic er goat gode eller dårlige spillere ingen når hans sokkeholdere punktum, så kan du sidde i din delulu verden og mene noget andet men inderst inde kender du sandheden og det gør ondt fordi du har et had til Astralis.
#52(Med 10 svar)
6. december 2025 kl. 15:57
Hunt
Det er bare ikke stort at vinde noget med det bedste hold, det kan alle gøre.

Det er stort når man når langt med et hold der langt fra er det bedste.

Ingen, det er sgu ikke stor IQ at sige "zywoo, device og monesy go kill". Det kan selv jeg også gøre..

Du kan se hvor dårlig zonic faktisk er når han ikke kan vinde noget stort i 4 sæsoner med falcons. På trods af de penge og spillere han har til rådighed. Se det er en dårlig træner.

Lige så meget som de 4 majors tæller op med astralis, lige så meget tæller det nu også ned med falcons, hver gang han fejler tæller det ned.
#54(Med 1 svar)
6. december 2025 kl. 16:29
eyM
Så bare for lige at klappe den af og få en lille smule konkret ud af én af jer.

Du er enig i Kakkelborg med at zonic ikke engang er blandt de 20 bedste trænere?
#68(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 19:06
Hunt
Nej, zonic er stadig blandt de bedste historisk set, men lige nu og her? lad os sige 2025, der ved jeg ikke noget om hvad hver træner bidrager med, men han kunne godt være udenfor top 20.
#55(Med 7 svar)
6. december 2025 kl. 17:08
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så da Astralis vandt alt, der formoder jeg at zonic var den eneste gode træner der eksisterede? Da vitality vandt alt, var deres coach vel den eneste gode træner, da liquid vandt alt i csgo var deres træner den eneste gode, man skal jo vinde store træder før man er god træner, det er sådan din logik fungere ikke? 😂
#57(Med 5 svar)
6. december 2025 kl. 17:17
eyM
Nej… fordi trænerne havde gode spillere. Så er det ikke sejt. Hva er det, du ikke fatter?!!
#60(Med 4 svar)
6. december 2025 kl. 17:58
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvis jeg skal være helt ærlig, så fatter jeg ingenting af Kakkelborg og Hunt generelt, særligt Hunt har virkelig taget et dyk ned i sovsen igen, det sku lidt grumt at læse med på.
#61(Med 3 svar)
6. december 2025 kl. 18:08
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det må være så underligt at sidde og diskutere alene mod 10 mennesker konstant :D
#62(Med 2 svar)
6. december 2025 kl. 18:09
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Generelt føler jeg det må være irriterende konstant at skulle være Rasmus modsat, det er jo vitterligt den mest irriterende type der findes 😂 havde folk kaldt zonic en lorte træner, så havde han kaldt ham verdens bedste..
#63(Med 1 svar)
6. december 2025 kl. 18:20
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeps enig, der kan virkelig ikke ske meget i ens liv, hvis man bare vil være negativ omkring alt. Og de tager jo aktivt diskussion op med ALLE der er uenige med dem :D
#64(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 18:23
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvis man kommentere et snit på 3-4 kommentare om dagen, hver evig eneste dag gennem 5 år, så tænker jeg ikke det sker meget nej 😅
#70(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 19:10
Hunt
Nej. Nu sejler du igen.

De trænere der førte hold frem/op gjorde det også godt, mindre hold med gode resultater ift hvilke spillere de startede med og blev bedre over tid.

Men de trænere med topspillere, skuffede i den tid ja.
#53(Med 20 svar)
6. december 2025 kl. 16:26
eyM
Aldrig bygget noget op?

Dupreeh og Karrigan fik en heads-up for performance, og Karrigan skulle byttes ud med Glaive, og kjaerbye byttes ud med magisk, før der skete noget.

Astralis vandt ikke en skid i starten…
#58(Med 19 svar)
6. december 2025 kl. 17:21
soga
+ Vitality fik indfriet deres potentiale med zonic og siden ham endelig har været solidt placeret i top3.

Men det er svært at ændre folks religion.

Folk: Hunt, Kakkelborg og alle dem der
#59(Med 18 svar)
6. december 2025 kl. 17:37
eyM
Jaer… men han havde zywoo! Såeh…. Gælder ikke!
#65(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 18:39
soga
Du glemmer at zywoo er en stjernespiller på niveau med moneys, niko og kyo
#69(Med 16 svar)
6. december 2025 kl. 19:09
Hunt
Så om man har spillere zom zywoo og donk på sit hold, gør det ikke nemmere for en træner og tager en god del af æren fra en træner, fordi holdet vinder donk og ikke pga træneren.

Sygt take men ok.
#72(Med 15 svar)
6. december 2025 kl. 19:44
eyM
Jeps. Så dvs alle trænere i top5 er udelukket, fordi alle kan vinde med mega gode spillere på holdet jo.
#82(Med 14 svar)
6. december 2025 kl. 21:33
Hunt
furia og mouz er uden top stjernspillere på holdet, eller de selv har udviklet dem/taget dem fra tier 2 til 1.

Begg hold der i løbet af 2025 både vinder (mouz lidt mindre) og holder i sig omrking top 4-5 stykker.

Mens zonic ikke kan vinde, selv med på papiret bedre spillere.
#85(Med 13 svar)
6. december 2025 kl. 21:40
eyM
På papiret hjælper ikke så meget, som vi har set en del gange efterhånden…

Tror du det var nikos undskyldning i sidste finale? “Jamen jeg er på papiret bedre… Såeh fuck jer”
#89(Med 12 svar)
6. december 2025 kl. 21:52
Hunt
Vi skal jo se på hvad en træner har af spillere og budget, før vi kan se på om deres resultater er gode nok.

Hvis ecstatic nåede stage 3 og gik 2-3, kæmpe stort og den træner de ikke har (smart eksempel) ville have gjort det mega godt.

Men hvis falcons taber i 2-3 i morgen, så er det mega skuffende af zonic. Taget spillere og budget i betragtning.

Hvis hunden får top sashi i top 30 er det mega godt, hvis ruggah får astralis i top 30 (mellem 21 og 30) er det rigtig skidt.

Så at zonic sidder i top 3-5 stykker er da fint nok, men det er da også hvad vi min kan forvente og en enkelt PGL er under forventning, så overall skuffer zonic igen, og det er nu igennem 4 sæsoner. Han formår at få en ence top 3-5 core til at falde ud af top 10. Ved ikke hvor godt det er.
#92(Med 11 svar)
6. december 2025 kl. 22:39
eyM
Skal bare lige forstå, hvornår spillerne har noget ansvar.
Hvis de taber imorgen og monesy kører 1-40 - er det så zonics skyld?

Og igen diskuterer du mod dig selv, fordi jeg siger ikke zonic ikke klarer det dårligt.

Det er bare jeres argumenter, der åbenbart kun virker, når I vælger hvilken træner/spiller der tales om.
#93(Med 10 svar)
6. december 2025 kl. 22:48
Hunt
Så må du vel også diskutere med dig selv, for jeg siger ikke spillerne ikke også har deres ansvar.

Jeg forsøger at få de samme argumenter og linjer til at gælde om vi snakker zonic eller anden træner. Samt at der må gælde samme ansvar hos en træner når det går godt eller dårligt.
#95(Med 9 svar)
6. december 2025 kl. 22:56
eyM
Jeps. Og med samme argumenter Kakkelborg kommer med (som du tilsyneladende forsvarer) kan man sige at de Astralis lineups der har været igennem de sidste 3 år ikke rigtig bærer nogen skyld.

Det er udelukkende trænernes skyld. De har haft så gode spillere på papiret. Der er ingen undskyldning fra deres side.
#96(Med 8 svar)
6. december 2025 kl. 23:11
Hunt
Læs igen "for jeg siger ikke spillerne ikke også har deres ansvar."

Det er lige ovenover
#98(Med 7 svar)
6. december 2025 kl. 23:24
eyM
Det ved jeg… jeg siger, at det er sådan Kakkelborg har udlagt det. Hans udmelding var, at en spillers performance var lige meget når træneren var zonic, som tilsyneladende er lort.

En anden sjov udmelding er, at når spillerne fucker deres execute op og peeker for tidligt - så er det også trænerens skyld.

Ærligt. Så synes jeg sgu, du er ret nice Hunt. Du er vokset på mig. Men at du forsvarer lige denne her, forstår jeg ikke. Men fuck it. God aften!
#99(Med 6 svar)
6. december 2025 kl. 23:35
Hunt
Jeg forsvarer ikke hvad kakkelborg siger, jeg forlanger at vi kan nødt til at give samme ris til zonic når det går dårligt, som folk giver ham ros for når det går godt.

Men folk er helt oppe og køre over jeg kunne finde på at sige noget negativt om zonic der jo er fra deres elskede astralis..
#100(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 23:44
eyM
Njarh tror faktisk ikke det er derfor… det er fordi, du er stemplet lidt ind midt i en diskussion, tror jeg.

Og Kakkelborg flygtede så fra den oprindelige, fordi han blev sat til vægs, da han anklagede mig for at fejlcitere ham.
#101(Med 4 svar)
6. december 2025 kl. 23:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Der er vitterligt INGEN der roser Zonic overhovedet, hele den her debat handler udelukkende om dig og kakkelborg kalder ham en dårlig træner. Det handler ikke om hvor vidt han får ros eller ikke ros efter kampe.
Man er jo seriøst komplet dum hvis man tror det er Zonic der er problemet på det her Falcons hold.
#102(Med 3 svar)
6. december 2025 kl. 23:59
Hunt
"Der er vitterligt INGEN der roser Zonic overhovedet, "

og så lige i samme besked

"Man er jo seriøst komplet dum hvis man tror det er Zonic der er problemet på det her Falcons hold."

Kan du se problemet? Du siger ingen siger noget godt, men du forsvarer ham lige med dit liv, i fucking samme besked.

Giv nu noget ansvar for 4 dårlige sæsoner fra zonics side.

Zonic er ikke problemet alene sure, men han er bestemt heller ikke løsningen, han er en del af problemet og skal skiftes ud.
#104(Med 2 svar)
7. december 2025 kl. 01:08
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Forsvare ham jo absolut ikke? Jeg siger bare det ikke er han der er problemet??
Falcons kommer ikke til at gøre det bedre med andre coaches.

Du læser hvad du vil læse.
#105(Med 1 svar)
7. december 2025 kl. 01:25
Hunt
At du ikke kan se zonic også er en del af problemet er vildt, han har haft flere forskellige hold under sig og kan ikke få noget til at virke.

Han er jo 200% en del af problemet, det kan du jo ikke mene han bare står helt uden skyld og han bare skal have donk og zywoo på holdet, så kører det.
#106(Med 0 svar)
7. december 2025 kl. 09:30
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Se på deres holdkort, de sidder med spillere som Niko, Monesy og kyosuke, det er spillere der SKAL kunne levere selv uden en træner.
100% det her falcons line up bliver ikke bedre af at man skifter zonic ud, det er bare ikke der problemet ligger. Problemet ligger mere hos kyxsan end det ligger hos zonic.

Dine argumenter er simpelhen så elendige og det virker som om du tror at træneren har langt større impact end han egentlig har. Havde zonic været coach for heroic havde du jo heller ikke gået så hårdt til ham, det ved alle og det også derfor ingen tager dig seriøst.
Du nævner ikke teses en eneste gang, selvom han også præstere langt under hvad der forventes, han er vitterligt dårligere rated end deres igl, men han er jo gammel heroic spiller, så intet ondt om ham.
#73(Med 25 svar)
6. december 2025 kl. 20:42
Kakkelborg
Hvordan er de 3 coaches ikke længder over zonic?
#74(Med 24 svar)
6. december 2025 kl. 20:45
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Du nævner en coach der INTET har vundet. Altså 0(NUL) trofæer igennem hele karrieren. Hvordan kan du nogensinde argumentere for, at han er bedre?
#75(Med 23 svar)
6. december 2025 kl. 20:47
Kakkelborg
Fordi han har bygget et hold op? Vist en identitet? En spillestil?
Er Danny Welbeck bedre end Harry Kane? Det må du jo mene, med din argumentation
#77(Med 22 svar)
6. december 2025 kl. 20:57
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
En spillestil? Skal vi give ham spillestil d'or? Eller opbygnings d'or?

Han har intet vundet, så kan han opbygge så meget han vil, vise alt den identitet han vil og lave alle de spillestile han vil. Faktum er, han har intet vundet, Zonic er den coach der har vundet mest.
#78(Med 18 svar)
6. december 2025 kl. 20:58
Kakkelborg
Så Danny Welbeck er en bedre fodboldspiller end Harry Kane. God logik.
Adren er også en bedre spiller end Niko.
#80(Med 17 svar)
6. december 2025 kl. 21:02
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Når ja, det er lige præcis det jeg siger. Det her viser bare hvor lav din intelligens er, når det er sådan du argumenter :D
#111(Med 16 svar)
8. december 2025 kl. 13:19
Kakkelborg
Men du bruger jo titler som argument for nogen er bedre end andre? Hvorfor er Welbeck og Adren så ikke bedre end Kane og Niko?
#114(Med 12 svar)
8. december 2025 kl. 13:27
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Falsk analogi er et kæmpe tegn på lav intelligens. Kom med et bedre argument for at Ash er bedre end Zonic, i stedet for at sige at det så betyder, at Welbeck er bedre end Kane og så kan vi fortsætte diskussionen.
#121(Med 11 svar)
8. december 2025 kl. 22:55
Kakkelborg
Men hvad vurderer du om en træner er god eller dårlig på? Titler?
#122(Med 10 svar)
9. december 2025 kl. 09:13
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Læs lige #115 #117 #119. Ligner du har misset dem. Når du svarer der, skal jeg nok svare dig :)
#123(Med 6 svar)
9. december 2025 kl. 09:56
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Drengen er helt fortabt, har aldrig set et menneske konsekvent ydmyge sig selv så meget som han gør 😂 hele sitet griner jo af ham
#124(Med 5 svar)
9. december 2025 kl. 11:37
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det sjove er, at hverken Kakkelborg eller Pingo vil indrømme hvad rank de er i cs. Så jeg synes det er lidt svært at tage dem seriøst.
#125(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 12:46
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Havde de haft lidt niveau havde de jo ikke været blege for at fortælle det, husk på det 😂 det kun fordi de ved de stinker begge to
#126(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 19:20
eyM
Havde deres holdninger ikke været så rabiate og vanvittige påstande, så havde Rank også været overflødigt..

Jeg er nede i lvl 9 på faceit, tror jeg… men derfor ved jeg stadig, det er vrøvl at sige man har 30 års erfaring i cs, at “orb” er noget alle kender, eller at zonic ikke engang er på top20 listen over bedste coaches..
#127(Med 2 svar)
10. december 2025 kl. 16:48
Kakkelborg
Level 9 .... ahahahah
#131(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 17:21
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Alligevel utroligt du stadigvæk kommentere efter du bliver sat vægs hver eneste gang. Jeg mangler stadigvæk at få linket din faceit.
Der findes S-M klubber hvis du så godt kan lide at få smæk på daglig basis.
#132(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 18:03
eyM
Jeg kunne være silver og stadig argumentere dig til dørs med den standard du lægger.
#128(Med 2 svar)
10. december 2025 kl. 16:49
Kakkelborg
Så jeg skal svare på andres krav om et link til en faceit, før du fortsætter din argumentation for noget helt tredje?
Så svarer jeg først når Mette svarer på, hvor de slettede sms'er er henne
#129(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 17:01
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså jeg spurgte jo også? Du griner af en anden der skriver han er level 9, så det må vel betyde du er lvl 10?
#134(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 18:34
AP7
Hvorfor vil du ikke linke din faceit? :)
#120(Med 2 svar)
8. december 2025 kl. 15:47
eyM
Det var faktisk dig, der gjorde det.

Du sagde, Niko ikke kunne være dårlig, fordi han havde vundet en del tier1 turneringer.
Da jeg så spurgte, om zonic så er god, fordi han har 5 majors og et utal af tier1 trofæer, så smuttede du belejligt som sædvanlig.
#130(Med 1 svar)
10. december 2025 kl. 17:13
Kakkelborg
Niko kan jo ikke være dårlig, når han for nylig har vundet en tier 1 turnering. Humlen er at det er langt nemmere at vurdere en spillers output, end en træner. Du kan være en dårlig spiller og vinde en tier 1 turnering i cs2. Niveauet er simpelthen for højt til, at det kan lade sig gøre. Du kan sagtens være en dårlig coach og være med på en badebillet. Hell, selv top60 hold som Acend, Oramond og Sparta har ikke engang en coach.
Men nej, jeg har aldrig sagt at zonic ikke var en god coach førhen. Jeg siger bare han er washed nu. Jeg har læst hans bog, og det er jo ikke fordi det er dybe tallerken han har opfundet dengang i Astralis. Men i mine øjne, før at du kan være GOAT, så skal du simpelthen være god i en længere tidsperiode og vise mere end hvad zonic har gjort. Ingen ved jo reelt hvor meget han har bidraget med, og vi finder heller aldrig ud af det, medmindre nogle af hans tidligere spillere bliver uvenner med ham og indrømmer det? Ellers vil de jo altid dække over ham. Sådan er det jo.
Zonic har reelt ikke vist noget som helst udover det han gjorde i Astralis i 2018 og 2019 med prime rosteren? Intet med nogle af de iterationer der er efterfølgende eller noget som helst. Han har været en fiasko i både Vitality og Falcons.
Jeg ville jo heller ikke kalde hverken Pele eller Maradona for de bedste nogensinde, fordi de var de først til at lave en husmandsfinte eller hælaflevering. Men der er åbenbart forskellige meninger :D
#133(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 18:11
eyM
Rigtig fint du bræger videre.

Nu tør du jo åbenbart stadig ikke stå ved din oprindelige udmelding.
Er vi enige om, du tog grueligt fejl, da du sagde jeg fejlciterede dig?

Og du taler stadig udenom. Du sagde ordret, at det var fuldstændig ligegyldigt at Niko skød 6 mand i et finalemap på 24 runder. Det står du også stadig ved?

Dit argument for at Niko ikke kunne være dårlig var at han havde vundet flere tier 1 turneringer og mvps.
Men zonic kan godt være en dårlig coach med 5 majors og langt flere tier 1 turneringer.

Jeg spurgte, hvor mange mvps og tier 1 turneringer Niko har vundet for tiden - og der forsvandt du også.

Dine argumenter er stråmænd, som kan bruges præcis på samme måde, den anden vej..

Det sjove er, at jeg fra start sagde, det sagtens kan være, du har ret i at zonic er lort nu. Men det er ufatteligt morsomt at du bruger samme argumenter til at forsvare Niko, som du bruger til at angribe zonic.
#86(Med 2 svar)
6. december 2025 kl. 21:42
eyM
HAHAHAHAH “spillestil d’Or.. opbygnings d’Or”

Det grineren er, at Kakkelborg nu begynder at bruge hunts ord, fordi han vader ind fra siden og argumenterer marginalt bedre end ham selv.
#88(Med 1 svar)
6. december 2025 kl. 21:49
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jamen jeg forstår ikke at man kan være så inkompetent. Det er jo vanvittige argumenter de kom med. Det er jo ikke fordi jeg synes Ash er en dårlig coach. Han er bare ikke i nærheden at Zonic..

Svarede han dig egentlig nogensinde på den, med citatet? :D
#91(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 22:19
eyM
Nej nej… han smed et flot ord som “semantik”… men løb lidt fra den end at jeg fejlciterede.

Det ville selvfølgelig også være mega umodent at indrømme, man tager fejl.. eller noget.
#46(Med 6 svar)
6. december 2025 kl. 12:26
soga
Det begynder at blive yderst pinligt
#47(Med 5 svar)
6. december 2025 kl. 15:13
eyM
Vildt nok han i ét åndedrag siger, det er svært at vurdere træneres reelle output, og samtidig har lært nok mongolsk til at vurdere at maaraa er længder bedre end zonic.
#56(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 17:16
soga
Ja, han må sgu have en fantastisk indsigt i de forskellige coaches arbejde. Når han skriver det så sikkert, må han jo have ret. Han har virkelig fat i noget, som de færreste forstår..: Hatten af!
#76(Med 3 svar)
6. december 2025 kl. 20:49
Kakkelborg
Se Mongolz vlogs og se Falcons vlogs? Zonic står og sviner sin spiller foran alle, maaRa er langt mere pædagogisk og involveret. Du kan også bare se på t-siderne lol, se hvor meget mere dybde Mongolz har samt hvor ofte hans tac-pauses giver pote.
Men er godt klar over pøblen herinde er 1500 elo bots
#84(Med 2 svar)
6. december 2025 kl. 21:39
eyM
Nu havde maaraa heller ikke en spiller, der kommer for sent uden sine in-ears, skifter mus lige inden RMR og sidder på nvidia midt i en kamp…

Men tænker heller ikke de pædagogiske evner i ét klip afgør, hvor god en træner han er…. Eller det gør det så for dig jo.

Men zonic er heller ikke engang top 20 coach jo 🤣🤣🤣
#112(Med 1 svar)
8. december 2025 kl. 13:21
Kakkelborg
Men hvis Boros altid har skiftet meget settings og været på nvidia i kampen, fordi han ikke føler sig komfortabel, hvem er zonic til at udstille det her og udskamme ham foran alle? Det er forfærdelig trænerarbejde.

Men igen - I gider aldrig svare på hvad man så kan vurdere trænere på?
#116(Med 0 svar)
8. december 2025 kl. 13:40
eyM
Jo det har jeg sagt fra start.

Hvad med du svarer på, at du tog fejl, da du hævdede jeg fejlciterede dig 😄
Det var ligesom det, der dannede base for hele diskussionen.
#51(Med 13 svar)
6. december 2025 kl. 15:53
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Med alt respekt, men den her kommentar viser hvor lidt du fatter af cs, det jeg sku ked af at sige, hold kæft du udstiller dig selv der 😅😂
Jeg er i chok, den kommentar burde vitterligt få din profil perm bannet.

Alle ved jo at f.eks Spirit vinder pga deres taktiske evne!
#79(Med 12 svar)
6. december 2025 kl. 20:59
Kakkelborg
Du er 1400 elo på faceit🤣🤣
#83(Med 8 svar)
6. december 2025 kl. 21:35
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du kan slå mit navn op, jeg er pt lige omkring 3k elo, men du må gerne link din faceit
#87(Med 5 svar)
6. december 2025 kl. 21:43
eyM
Hahaha. Best burn!
#90(Med 4 svar)
6. december 2025 kl. 22:05
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er lidt irriterende at jeg skal skrive "Lige omkring 3k elo" fordi jeg er på en 7 lose streak....
#113(Med 3 svar)
8. december 2025 kl. 13:21
Kakkelborg
Klart man er på lose streak med 13 average :D
#115(Med 0 svar)
8. december 2025 kl. 13:28
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Link din egen faceit eller csstats
#117(Med 0 svar)
8. december 2025 kl. 13:51
eyM
Du linker vel bare din egen? Og indrømmer du tog fejl 🤣
#119(Med 0 svar)
8. december 2025 kl. 14:59
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er 32år, så nej jeg kan sku ikke følge med i 3k Elo, men jeg er stadigvæk 3k Elo (før min 9 lose streak) men det sjove er at man ved du ikke engang er level 10, fordi hvis du havde bare noget der lignede en lille form for niveau, så havde du ikke siddet og talt om Elo og avg 😂

Og hvis du er level 10, så er det skræmmende man kan fatte så minimalt af cs.

Men vi mange der venter på du linker din FACEIT min dreng
#110(Med 1 svar)
8. december 2025 kl. 13:16
Kakkelborg
Du har 13 average kills og 0,73 kd de sidste 30 games. Det er vist ikke helt fortjent du har 2800 elo`:D
#118(Med 0 svar)
8. december 2025 kl. 15:02
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Link din faceit min dreng, tænker dit eget niveau er så lavt at du aldrig kommer til at forstå forskellen på at sidde i 1500 Elo og 3k Elo games..
Den eneste grund til du nævner 1400 Elo i din første besked er 100% fordi du lige selv er kommet level 8 eller sådan, fordi alle spillere i høj Elo ville kalde folk for “du 2000elo” som hån
#107(Med 2 svar)
7. december 2025 kl. 10:29
eyM
Så tog du fejl igen….
#108(Med 1 svar)
7. december 2025 kl. 10:47
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det skal du ikke forvente han svarer på :D
#109(Med 0 svar)
7. december 2025 kl. 11:40
eyM
Ved det 🤣
#26(Med 10 svar)
5. december 2025 kl. 20:09
RasmusRoev
Dummeste kommentar i 2025. Og der er satme mange at vælge mellem. Men den her? Nævn lige din top20 sømand?
#30(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 20:42
Kakkelborg
#29
#38(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 21:24
RasmusRoev
Det er ikke 20 😊
#49(Med 7 svar)
6. december 2025 kl. 15:18
Hunt
Godt svar! Du får sagt "du er dum are høre på" uden at sige 1 ord om hvorfor han siger noget der er forkert? Din egen mening? Hvorfor skulle zonic være bedre end dem?

Du debtatterer jo selv på et niveau der er lavere end mit pt.
#66(Med 6 svar)
6. december 2025 kl. 19:00
soga
Grundet hans resultater og diverse mennesker der arbejder/har arbejdet med ham taler ham op + hans konkurrenter.

Jeg kender nærmest ikke halvdelen af navnene på den liste, kan ikke se i hvilken verden at de allesammen skulle være langt bedre end goat zonic 😉
#67(Med 5 svar)
6. december 2025 kl. 19:05
Hunt
Det er mere et dig problem at du ikke kender dem
#71(Med 4 svar)
6. december 2025 kl. 19:24
soga
Har de været også vundet en masse majors eller hvad, siden jeg burde kende dem og de er langt bedre end zonic? Hjælp mig guru
#81(Med 3 svar)
6. december 2025 kl. 21:31
Hunt
fx ash og saw har rent faktisk taget og udviklet både spillere og hold, fra et lavere niveau til et højt niveau.

bla1de har vundet en major med et på papiret ret dårligt hold.

Sycrone holdet et hold helt oppe i toppen 3-5 ish, uden nogen stor stjerne som zywoo eller lign, samt han kan finde ud af at udvikle og løfte hold.

At du ikke vil erkende andet end hvad du selv mener, uden at vide hvem andre coaches er, er igen dit problem.
#94(Med 2 svar)
6. december 2025 kl. 22:56
soga
Faktisk lavede jeg en hurtig søgning på de navne jeg ikke kendte, men jeg blev ikke imponeret i den grad at jeg tænkte at de var langt bedre end zonic. Kun blade som er i hans liga. Jeg tænkte bare at høre dig, hvordan de kunne konkurrere med zonic - eller faktisk var langt bedre. Savner stadig svar.
#97(Med 1 svar)
6. december 2025 kl. 23:11
Hunt
Siger jeg alle er bedre end zonic? nej.

Siger jeg zonic ikke er så goat og burde være så glazed som han er? ja.
#103(Med 0 svar)
7. december 2025 kl. 00:44
soga
Ups, troede dig og kakkel-folket var den samme
#3(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 17:04
RasmusRoev
Vanvittigt. Den knægt altså 😅 Lad os lige få en mere!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.