r1nkle skal AWP'e i stedet for SunPayus i G2.

Chok: G2 bænker SunPayus og henter r1nkle

G2 nåede kvartfinalen ved IEM Cologne Major 2026, men vil nu sætte lid til bænket NIP-AWP'er.

Han var ikke løsningen i NIP, der nu prøver sig af med danske stavn på AWP'en.

Men bænkningen i NIP viste sig måske at være en gave for ukrainske r1nkle. Han træder i hvert fald et stykke op ad ranglisten i sin nye position hos G2, der har valgt at bænke spanske SunPayus på trods af en top 8-placering ved IEM Cologne Major 2026.

De to nyheder kom ud kort efter hinanden fra G2's side på det sociale medie X.

Den store organisation har også talentet kl1m til rådighed, da han er på udlån til MIBR, men den mulighed har organisationen tidligere afvist.

SunPayus nåede at spille for G2 i lige under et år. Her kom han op på 215 officielle kampe, hvor han leverede et snit på 1,05. Til sammenligning var r1nkle to år i NIP med en gennemsnitsrating på 1,10 men mod et noget svagere felt.

Som kalenderen ser ud nu, vil r1nkle få sin debut for G2 ved BLAST Bounty Season 2 i slutningen af juli måned.

G2 er nu:

  • huNter-

  • NertZ

  • MATYS

  • HeavyGod

  • r1nkle

  • sAw (Coach)
    --

  • SunPayus (Bænket)

#1(Med 0 svar)
25. juni 2026 kl. 17:35
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
??????????????????
#2(Med 2 svar)
25. juni 2026 kl. 17:44
Djoerup
Det da nærmest en downgrade
#4(Med 1 svar)
25. juni 2026 kl. 17:48
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nærmest? r1nkle var ikke engang god nok til nip i tier2-3 og nu skal han spille t1 med G2, det ligner da godt nok den største blødning de har fået
#7(Med 0 svar)
25. juni 2026 kl. 18:19
Djoerup
Jeg sugar codede. Og sunpayus er jo heller ik lige frem stabil
#3(Med 0 svar)
25. juni 2026 kl. 17:47
SimonM
Saw bencher SunPayus er crazy
#5(Med 0 svar)
25. juni 2026 kl. 18:06
larzN
ALT andet end at promote Kl1m.. spøg til side hvis de kan få B8 R1nkle så ser det lyst ud men hvis de får NIP udgaven så har jeg ingen forhåbninger
#6(Med 0 svar)
25. juni 2026 kl. 18:06
Tjange
Forstår det heller ikke, især ikke efter hans major.
Ville ønske de havde taget chancen på vores danske skarpskytte jboen
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.