zlunk søger hold

25. juni 2026 kl. 19:20
zlunk
Hej,

Jeg er 40 år og søger et seriøst CS2-hold.

Om mig:
Har spillet Counter-Strike siden beta-versionerne.
Premier Rating: 28.000+
Faceit Level 10 (2339 ELO)
Stor erfaring med holdspil og kommunikation.
Stabil, moden og møder velforberedt op.

Hvad jeg søger:
Et oldboys-hold til Esportligaen eller et ambitiøst hold i PowerLigaens 4. division.
Holdet skal træne/spille minimum 3 gange om ugen.
Gerne et etableret hold med en dedikeret IGL.
Ideelt set et hold med 4 faste spillere, der mangler den sidste mand.

Hvis I mangler en erfaren og stabil spiller, så send gerne en besked, så kan vi tage en snak eller spille et par praccs.

Mvh zlunk

steamcommunity.com/id/zlunk/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.