sæger

25. juni 2026 kl. 18:53
oliver2006
hej. Jeg er ved at starte en ny Counter-Strike organisation og søger 5 spillere til den kommende season i powerliga , som har lyst til at prøve kræfter med et seriøst projekt.
vi tilbyder prac server og ts server i skal dog selv betale første season i powerliga men hvis i vinder ligaen så for i gratis entre til den næste season

Målet er på sigt at skabe et stærkt og konkurrencedygtigt hold, der kan udvikle sig og nå langt sammen. Hvis det lyder interessant for dig, er du meget velkommen til at sende en mail.

Derudover søger jeg også en coach, som har erfaring eller stor interesse for at hjælpe et hold med at udvikle sig. Hvis du mener, at du kan bidrage til projektet, hører jeg også meget gerne fra dig.

Kontakt:
[email protected]

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Vortex Elite
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.