
Franske Kursy er kommet ombord hos 3DMAX.
24. juni 2026 kl. 19:28
Tidligere GamerLegion-AWP'er skifter til riflen
3DMAX har præsenteret afløseren for Ex3rcice, der tidligere onsdag blev bænket.
Den tidligere GamerLegion-AWP'er Kursy er blevet præsenteret som ny spiller hos franske 3DMAX.
Onsdag annoncerede 3DMAX, at Ex3rcice blev sendt ud på bænken, og det bliver altså Kursy, der overtager pladsen på holdet. Samtidig skifter han rolle fra AWP til riffel.
Kursy blev bænket hos GamerLegion tilbage i september og har været uden hold i godt ni måneder.
Han kommer dog meget snart tilbage på serveren, da 3DMAX i næste uge deltager ved XSE Pro League i Kina. Her indleder det franske mandskab turneringen mod Snappis NIP-mandskab i swiss-gruppespillet.
3DMAX er i øjeblikket rangeret som nummer 30 på Valves verdensrangliste.
3DMAX består af:
-
Graviti -
Maka -
Lucky -
misutaaa -
Kursy -
wasiNk (Coach)
-- -
Ex3rcice (bænket) -
bodyy (bænket)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Echo sikrer slutspilsplads i Rumænien
(1)
Tidligere GamerLegion-AWP'er skifter til riflen
(0)
--M4TH-- søger hold
(1)
Fraudsters søger spillere til 2div
(1)
BC.Game henter Senzu permanent
(12)
Sydamerikansk majoroverraskelse trækker sig fra BLAST Bounty
(0)
Albertslund Zulu - Søger 2 Spillere
(1)
LFP : IGL/Anchor, Star/Rifler og Entry/Rifler
(0)
Professionel fodboldspiller trækker sig fra Counter Strike-hold
(0)
Ismo siger farvel til IDA NexGen
(0)
3DMAX smider spiller på bænken
(0)
MLB refererer til NiKos majorsejr
(0)
Gentle Mates på vej ud af Counter-Strike - FaZe jagter spansk profil
(1)
Cache kommer tilbage i Active Duty
(21)
Disse hold er hårdest ramt af ændringerne i map-poolen - Astralis mærker det især
(5)
Efter 10 måneder med samme hold: XI vinker farvel til én
(0)
Tauson starter skidt i Bukarest - dansk deltagelse i tre af fire semifinaler
(1)
Echo og Sashi fortsætter god dansk start på DraculaN
(2)



















