Plopski har forlænget sin kontrakt med Metizport med et år.

Metizport forlænger med svensker

Den norske organisation Metizport har forlænget kontrakten med den ene af de to svenskere på organisationens Counter-Strike-hold.

Norske Metizport, der tidligere har rådet over et svensk CS-hold, som de dog senere konverterede til et internationalt hold, er godt i gang med at ruste sig til fremtiden.

I begyndelsen af april hentede de den canadiske IGL stanislaw ind til at tage styringen over holdet på serveren, og en måned efter forstærkede de sig også med den tidligere OG-spiller F1KU.

Midt i samme periode, hvor de hentede stanislaw og F1KU ind, bænkede de også både Jackinho og Dragon, hvor førstnævnte senere har forladt holdet på en fri transfer.

For et par uger siden hentede de så endnu en spiller, da de valgte at hente det svenske stortalent MaiL09 tilbage fra sit lejeophold hos svenske Alliance. MaiL09 var udlejet fra Metizport til Alliance i et halvt år - fra januar til juni 2026.

Selvom Metizport har kaldt MaiL09 tilbage, har de dog endnu ikke offentliggjort, om det er med henblik på, at han skal være en del af holdet, eller om han skal sælges.

Metizport består af:

  • Sverige Plopski

  • Sverige isak

  • forsyy

  • Canada stanislaw

  • F1KU

  • vinS (Coach)
    --

  • Dragon (Bænket)

  • Sverige MaiL09 (Bænket)

Én ting er dog sikkert, hvis MaiL09 bliver - og det er, at han ikke kommer til at erstatte landsmanden Plopski i Metizports startfemmer. Metizport annoncerede nemlig onsdag eftermiddag i et opslag på X, at de har forlænget kontrakten med den 24-årige svensker med yderligere et år.

Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.