nicoodoz og co. er færdige i Kina.

NiKo og m0NESY sender HEROIC hjem fra Kina

HooXis G2-stjerner var for stor en mundfuld for HEROIC i lower bracket-finalen i gruppe A.

HEROIC er ude af IEM Chengdu, mens G2 er klar til kvartfinalen i turneringen.

Det er facit, efter de to hold onsdag eftermiddag har spillet lower bracket-finale i gruppe A.

Her var det G2, der svang taktstokken på Ancient, hvor særligt m0NESY og NiKo havde en god dag på serveren. Samtidig så det svært ud for flere af HEROIC-spillerne, og derfor kunne G2 tage mappet 13-10.

Nuke var næste map, og her buldrede G2 videre. HEROIC kæmpede dog bravt og minimerede G2s pauseføring til 7-5. Ovre på CT-siden lignede det dog, at G2 skulle køre sejren i hus, men HEROIC fik skudt kampen i overtid.

Her var G2 dog for stærke, og anført af m0NESY kunne de tage sejren 16-13 og dermed vinde kampen 2-0.

HEROIC er således ude af IEM Chengdu, mens G2 er videre til fredagens kvartfinale.

G2
2 - 0
HEROIC
Alle maps
G2 K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Ilya 'm0NESY' Osipov 47 - 27 +20 91.6 73.1% 1.47
Nikola 'NiKo' Kovač 41 - 27 +14 86.2 76.9% 1.36
Nemanja 'nexa' Isaković 37 - 32 +5 77.8 82.7% 1.22
Nemanja 'huNter-' Kovač 32 - 34 -2 72.7 76.9% 1.05
Danmark Rasmus 'HooXi' Nielsen 29 - 36 -7 60.4 80.8% 0.94
HEROIC K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Nico 'nicoodoz' Tamjidi 33 - 38 -5 65.8 73.1% 0.97
Guy 'NertZ' Iluz 34 - 37 -3 70.9 61.5% 0.95
Danmark Rasmus 'sjuush' Beck 30 - 37 -7 80.1 69.2% 0.91
Damjan 'kyxsan' Stoilkovski 31 - 39 -8 65.6 73.1% 0.89
Danmark René 'TeSeS' Madsen 28 - 38 -10 58.7 65.4% 0.89
#1(Med 1 svar)
10. april 2024 kl. 15:47
bimse
Fantastiske scener. Elendig kamp af Heroic, men de havde det nok også hårdt efter deres dybe run i majoren!
#28(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 17:00
Unlucky-Luke
altså 13-10 / 16/13 til G2
Så var det en elendig kamp af Heroic?
Man har ikke spillet elendigt når man kommer i overtid mod et tophold som g2
Det er meget nemt at komme til at se dårlig ud når man taber dueller og runder men come on.....
Resultatet siger at Heroic har kæmpet bragt, men g2 var en smugle bedre....
Med mindre du mener at G2 er et dårligt hold med bots på serveren.....
Og nej så ikke kampen pga. tidspunktet, men spiller du dårligt så kommer du ikke i overtid mod sådan et hold...
#2(Med 22 svar)
10. april 2024 kl. 15:47
Thuumes
Hvem var det der nævnte at tesses. Bare spillede så godt? 😂😂
#15(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 16:03
ZoNe
Syns faktisk han har spillet godt de sidste par kampe ellers.
#16(Med 11 svar)
10. april 2024 kl. 16:06
Hunt
Når man ser på en enkelt kamp og nægter at se på en større kontekst.

Men ok, havde heller ikke forventet mere fra din side.

Teses har spillet 1,10 sidste 3 måneder over 71 maps, men thuumes er hæmmet på en eller anden led og mener ud fra en kamp "teses er dårlig"
#26(Med 3 svar)
10. april 2024 kl. 16:50
Thuumes
En af kampene var imod 9z, klap lige hesten makker 😂
#29(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 17:11
Hunt
"over 71 maps"

Hvor mange af de maps var mod 9z?
#50(Med 1 svar)
10. april 2024 kl. 20:52
Johnnyw0w
Er du okay? du bliver renset af Hunt
#70(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 12:02
AwF
Så ved man at man er på dybt vand.
#39(Med 6 svar)
10. april 2024 kl. 19:22
murph
Siger ham, der ville være nicoodoz over device 😂
#41(Med 5 svar)
10. april 2024 kl. 19:23
Hunt
I cs2 over de første 3 måneder ish, ja
#45(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 19:33
murph
Hvorfor ikke de første 3 uger.. eller de første 3 dage.. måske de første 3 timer?
#73(Med 3 svar)
11. april 2024 kl. 12:05
AwF
Nicodooz var vel ret beset kun foran da man talte alle kampe eller top 50 hold med.
Jo længere op hvor når i sværhedsgrad jo mere stikker Device af.
#76(Med 2 svar)
11. april 2024 kl. 12:08
Hunt
Man kan altid tage hvad man vil ud fra stats, tid, modstandere, lan/ikke lan så det passer til hvad man mener.

Jeg kan sætte stats op sådan nicoodoz ser bedre ud, og omvendt.

Klart at hvis tid er mere end de 3-4 måneder ish, så er device bedre ligemeget hvad. Men i de 3-4 måneder efter cs2 udkom, var han altså bedre. Det er bare svært for sådan en astralis fan som dig at indse.
#80(Med 1 svar)
11. april 2024 kl. 12:10
AwF
Jeg er Masonic fan skat.
#81(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 12:10
Hunt
Svar på hvad jeg skriver istedet for at snakke udenom?

Du er tydeligvis også astralis fan.
#32(Med 7 svar)
10. april 2024 kl. 17:56
DOMINA7HOR
Fair nok du gerne vil stikke til andre, men gør det i det mindste på en saglig og velbegrundet baggrund.

Faktum er at TeSeS har løftet sit niveau og spillet rigtig fint de seneste måneder. Det ændrer denne kamp ikke på.

Ret skal også være ret.
#36(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 18:21
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
+1
#48(Med 5 svar)
10. april 2024 kl. 20:21
Thuumes
Lur mig om hunt ikke kommer med en random dis hvis Astralis taber næste kamp 😉 i retning af, device er en lorte caller😂 ham hunt er en værre høtyv
#49(Med 2 svar)
10. april 2024 kl. 20:22
JakobHelms
Det er super latterligt at hver gang du skriver en dårlig kommentar herinde, så giver du Hunt skylden.
#55(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 00:08
Thuumes
Ja selvfølgelig, jeg gør hvad jeg kan for at komme ned på hans niveau 🥳 bare se kommentar nedenunder. ' stabbi' 😂
#94(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 12:32
RasmusRoev
+1
#57(Med 1 svar)
11. april 2024 kl. 02:45
DOMINA7HOR
Bro... Det kan du gøre bedre... Gør ligesom TeSeS... Løft niveau i stedet.
#93(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 12:32
RasmusRoev
+1
#44(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 19:29
RasmusRoev
Han har jo spillet godt? Det er en kamp, hvor G2 nok har snart deres bedste kamp i år? Der er de svære at slå. Længere er den ikke :)
#3(Med 14 svar)
10. april 2024 kl. 15:47
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg fatter ikke hvordan de ikke har bandlyst snus under kampene, hvad er det for et signal at sende til seerne, at sidde og se spillerne proppe snus i kæften
#21(Med 4 svar)
10. april 2024 kl. 16:23
Butler
Hvem gør det?
#23(Med 3 svar)
10. april 2024 kl. 16:32
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nicodooz
#25(Med 2 svar)
10. april 2024 kl. 16:44
MoX
Måske derfor han var pisse ringe. 😅
#35(Med 1 svar)
10. april 2024 kl. 18:19
kagemandtoga
You snus you lose
#51(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 21:53
Vinther
+1
#24(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 16:33
antuzul
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+1
#27(Med 7 svar)
10. april 2024 kl. 16:55
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+1. Er det ikke samme princip med betting? Eller er det kun mig som synes det er forkert?
#30(Med 6 svar)
10. april 2024 kl. 17:14
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jo, udover det ene kun er farligt for din økonomi og det andet er farligt for dit helbred, men jo moralen er det samme, det er helt vanvittigt, at de må reklamere med diverse gambling sider osv, men det må være fordi det er dem der er størst penge i, når det kommer til esport
#31(Med 1 svar)
10. april 2024 kl. 17:51
Kristja
Betting er også farligt for det mentale helbred, og ender i nogle alvorlige triste sager for nogle!

Begge ting burde sgu bannes. Men det kommer ALDRIG til at ske med betting 😄
#117(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 22:28
Hunt
Især ikke når det også er staten der står for betting og reklamer derfra, samt de penge der tjenes på det :p
#61(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 10:16
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tænker så bestemt også at betting kan være skadeligt for dit mentale helbred. Især når vi taler om den primære målgruppe som følger med. Det kan lynhurtigt blive et sort hul de ender i, som der også har været en del fokus på ift. køb og salg af skins m.m.

Enig med Kristja herunder. Eller, mener bestemt ikke det bør bannes, men nærmere reguleres ifm. fx (synlige) sponsorater. Samtidig så tror jeg bare at organisationerne er afhængige af de sponsorer og virksomheder, da esport formodentligt ikke er stort/ udbredt nok endnu til at kunne tiltrække "mainstream" sponsorer, på tværs af hele branchen.
#113(Med 2 svar)
11. april 2024 kl. 22:23
Dennis
Betting er direkte relateret til selvmord. Der er ret klare beviser for hvor mange det slår ihjel at vise betting reklamer til X mennesker. Det vil jeg mene er ret usundt for ens helbred 😂
#118(Med 1 svar)
11. april 2024 kl. 22:48
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nu tænker jeg ikke, at selvmordraten for børn der Better er så høj. Når jeg skriver det med snus, tænker jeg primært for det unge publikum.
#123(Med 0 svar)
12. april 2024 kl. 08:03
Dennis
Den er desværre god nok.
ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9645554/

Nu finder jeg bare på tal her, men lad os sige at man viser gambling ads til 1M unge. 10% ender med at gamble. Ud af de 10% bliver 1% afhængig. Ud af de 1% begår 1% selvmord. Det er stadig lidt vildt at i mit eksempel dør 10 unge pr 1M der bliver eksponeret for gambling. Det studie jeg linker, nævner bl.a. at 20% med voldsomme gambling problemer har overvejet eller forsøgt selvmord indenfor det seneste år.

Og det er blot den ekstreme konsekvens. Ødelagt økonomi, evt børn/familie/parforhold/job det går ud over. Gambling er noget forbandet skidt, og det er ret tilfældigt hvem der har tendens til afhængighed.
#4(Med 22 svar)
10. april 2024 kl. 15:48
RUNE
No refunds
#5(Med 21 svar)
10. april 2024 kl. 15:50
Hunt
Cope lol

Hvordan gik det med stabbi og co til majoren?
#9(Med 20 svar)
10. april 2024 kl. 15:54
RUNE
💸 NO REFUNDS
#13(Med 19 svar)
10. april 2024 kl. 15:59
Hunt
lol, hvad mener du overhovedet med no refunds den anden vej?
#114(Med 18 svar)
11. april 2024 kl. 22:24
Dennis
Det er imponerende som du får hans tåbelige kommentar til at se sjov ud, ved at starte dit svar med "lol,"
#115(Med 17 svar)
11. april 2024 kl. 22:29
Hunt
Det jo bare fedt med no refunds for alle de spillere heroic henter fra astralis der har spillet skrald, når nej..

Det er jo måske det dårligste comeback nogensinde
#124(Med 16 svar)
12. april 2024 kl. 08:05
Dennis
Enig, hans comeback er elendigt. Det var netop min pointe og meget tydeligt ud fra mit indlæg.

Det er sjovt du skriver til alle andre at de skal læse og forstå, men du fejler dag ud og dag ind i netop at læse og forstå.
#127(Med 15 svar)
12. april 2024 kl. 10:45
Hunt
Så må du jo skrive noget der giver mening...

Du er jo enig med mig...
#128(Med 9 svar)
12. april 2024 kl. 11:11
Mala
Well, bare fordi han er enig med dig i noget, så kan han jo stadig fortælle dig at du ikke kan finde ud af at argumentere, uden at blive en sur lille dreng :)
#129(Med 8 svar)
12. april 2024 kl. 11:21
Hunt
Kommer det fra dig :)

Hans kommentar er ikke relevant her, han lukker jo bare lort ud. Men ok, det er jo jer astralis fans herinde. I lukker lort ud og siger det er mig som alene er problemet og i har ca. 0 selvindsigt
#131(Med 7 svar)
12. april 2024 kl. 12:29
Mala
Du skriver “lol” “spejl” “du kan ikke læse eller forstå dansk” når du skal sætte folk på plads, det er jo så teenage barnligt.. og når du slynger tal ud, så kommer der aldrig evidens udover at alt er 99% sikkert - prøv nu lige at komme ind i kampen :)
#133(Med 6 svar)
12. april 2024 kl. 12:30
Hunt
"Du skriver “lol” “spejl” “du kan ikke læse eller forstå dansk” når du skal sætte folk på plads, det er jo så teenage barnligt.. og når du slynger tal ud, så kommer der aldrig evidens udover at alt er 99% sikkert - prøv nu lige at komme ind i kampen :)"

Spejl, det er sjovt du stadig ikke fatter alt hvad du anklager mig for at præcis hvad du selv gør. Men du har bare så utrolig svært ved at se din egen andel i noget som helst, absurd dobbeltmoral og du ikke aldrig være en del af problemet selv.
#134(Med 5 svar)
12. april 2024 kl. 12:35
Mala
Jeg har gentagende gange prøvet at debattere med dig på en ordentlig måde, og komme med forklaringer og holdninger, men det er jo netop samme barnlige adfærd du udviser hver gang..

Men fair nok, kan godt se at du ikke er værd at føre en samtale med… tænker du er blevet skadet af alle de trolls du har på nakken herinde :)
#135(Med 4 svar)
12. april 2024 kl. 12:37
Hunt
Det vil jeg mene du ikke har.

Kan igen sige, men du har bare så utrolig svært ved at se din egen andel i noget som helst, absurd dobbeltmoral og du ikke aldrig være en del af problemet selv.

Så længe du ikke kan se det, så er det DIG der er problemet
#137(Med 3 svar)
12. april 2024 kl. 12:55
Mala
Tænk at have skrevet 5 kommentar om dagen i 3½ år, du må virkelig mangle indhold i livet...
Men okay, med den attitude du ligger for døren, så tvivler jeg på at du har mange venner...
#139(Med 2 svar)
12. april 2024 kl. 12:53
Hunt
Kan sige præcis det samme til dig :)
#140(Med 1 svar)
12. april 2024 kl. 12:54
Mala
:)
#141(Med 0 svar)
12. april 2024 kl. 12:55
Hunt
Nu har du sjovt nok rettet din kommentar, så mit svar ikke giver mening men ok :)
#144(Med 4 svar)
13. april 2024 kl. 00:42
Dennis
Jeg skærer den ud i pap for dig... Hans comeback var elendigt. Men pga dit modsvar var så elendigt, fik du rent faktisk hans til at se morsomt ud. Han lykkedes jo rent faktisk med at hyle dig ud af den, ved at trolle dig på et morsomt lavt niveau.
#145(Med 3 svar)
13. april 2024 kl. 00:52
Hunt
"Cope lol

Hvordan gik det med stabbi og co til majoren?"

-Hvordan kan du se det her som et så dårligt comeback?
1. Jeg griner af hvad skal skriver, fordi det er sjovt så dårligt det er.
2. Jeg stikker igen ved at spørge hvordan astralis gjorde det til majoren, når de ikke var med. Som er et reelt "stik" modsat "no refunds"..
#148(Med 2 svar)
13. april 2024 kl. 08:19
Dennis
Det var ikke den kommentar jeg svarede på. Lad nu være med at fordreje sandheden.
#149(Med 1 svar)
13. april 2024 kl. 08:30
Hunt
Er det "lol, hvad mener du overhovedet med no refunds den anden vej?" du mener?

Igen, kan ikke se problemet... Fordrejer ikke sandheden, tog bare mit første svar til ham.

DU fordrejer sandheden..
#150(Med 0 svar)
13. april 2024 kl. 14:29
Dennis
Jeg skrev at du startede dit svar til ham med "lol,"... Hvad fanden er det du ikke forstår? 😂 skal det blendes og fodres med en ske? Skal jeg lave flyvemaskine lyde samtidig?

Nej DU gør bu-hu. Ved du hvad damage control betyder?
#6(Med 2 svar)
10. april 2024 kl. 15:51
Hunt
monesy>heroic

Det er som at se zywoo på vitality
#52(Med 1 svar)
10. april 2024 kl. 22:31
Kristja
m0nesy > zywoo i cs2 ANY day bro :D
#54(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 22:39
Hunt
Tænkte mest på den måde han har hele g2 på ryggen i stort set hvert game, i stærk kontrast til nicoodoz slet ikke finder impact med awpen
#7(Med 3 svar)
10. april 2024 kl. 15:51
kagemandtoga
Skam de lavede det kæmpe comeback i regulær tid, også falder alt bare til jorden
#10(Med 2 svar)
10. april 2024 kl. 15:54
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Fortæller lidt om hvor fuckt du kan blive pga økonomien i det her mr12, ligeså snart G2 havde ordentlige penge, maltrakterede de et svagt Heroic hold fuldstændig..
#11(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 15:56
kagemandtoga
så sandt
#116(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 22:27
Dennis
Enig. Man kan håbe at Valve tør tage lidt chancer og justere lidt mere end bare et par procent her og der. Økonomien i CS er en af de største grunde til at spillet er så interessant og dybt taktisk. Det ville være fedt at se en helt ny opskrift, og viljen til at ville teste vildere tiltag.
#8(Med 68 svar)
10. april 2024 kl. 15:53
JakobHelms
Fedt! Så bliver holdfordelingen i playoffs jo et russisk hold, et amerikansk, et dansk, to tyske og et fra Holland :-).
#14(Med 67 svar)
10. april 2024 kl. 16:00
Hunt
lol glæder mig til at se alle de hollandske spillere i playoff :)

Der er ikke en eneste tysk eller hollandsk spiller i playoff, det her giver jo slet ingen mening
#17(Med 66 svar)
10. april 2024 kl. 16:07
JakobHelms
Hvordan skulle man dog ellers kunne inddele Mouz, G2 og Liquid?! :-)
#18(Med 65 svar)
10. april 2024 kl. 16:09
Hunt
Ikke som tysk eller hollandsk i hvert fald
#40(Med 64 svar)
10. april 2024 kl. 19:23
AwF
Men det er jo en tysk og hollandsk klub. Så selvfølgelig er de det.
#42(Med 13 svar)
10. april 2024 kl. 19:24
Hunt
Nej, det giver 0 mening
#46(Med 12 svar)
10. april 2024 kl. 19:48
AwF
Jeg stifter en klub i Danmark. Nu henter jeg en spiller fra Canada, Australien, Kina, Tyskland og Iran.
Er min klub så pludselig ikke dansk mere?

Kæft du er på dybt vand. 😂
#47(Med 11 svar)
10. april 2024 kl. 20:18
JakobHelms
Selvfølgelig har du et dansk firma, dansk klub, dansk organisation bagved - men det giver vel ikke mening at snakke om det lineup af fem spillere som værende et dansk hold :-).
#62(Med 1 svar)
11. april 2024 kl. 10:25
Mala
Tror jeg er forvirret.. Troller du Hunt, eller hvorfor modsiger du dig selv?

"Fedt! Så bliver holdfordelingen i playoffs jo et russisk hold, et amerikansk, et dansk, to tyske og et fra Holland :-)."

"Selvfølgelig har du et dansk firma, dansk klub, dansk organisation bagved - men det giver vel ikke mening at snakke om det lineup af fem spillere som værende et dansk hold :-)."

??
#100(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 17:57
JakobHelms
Jeg joker naturligvis i mit første indlæg. Det burde være til at se.
#66(Med 8 svar)
11. april 2024 kl. 11:28
AwF
Holdet er vel hele holdet bag klubben?
Det er da komplet misforstået at 5 spillere udgør et hold i dag. Hvad med trænere, analytikere, teamledere/managers, sportsdirektøre, m.m?
Det er allesammen nogle som har til formål at få et CS hold til at flyve. Hvis de ikke tælles med vil det være verdens eneste sport der ekskludere holdet bag spillerne, som er ligeså stor en del af holdet og dets opture og nedture.
Tænk hvis vi fjernede mekanikerens medvirken på et F1 hold..
Jeg kan være med på at spillerne ikke er danske. Men klubben og holdet er fortsat dansk.
Er Real Madrid ikke et spansk fodboldhold bare fordi de har 70% udlændinge?
Hvor mange danskere skal fortsat til det belgiske hold Anderlecht eller engelske Brentford for at det bliver danske hold?

Logikken stikker helt af herinde. 😂
#101(Med 7 svar)
11. april 2024 kl. 18:10
JakobHelms
Jeg forholder mig ikke til fodboldanalogier, så det må du spørge nogle andre om, hvis du vil diskutere nationaliteter og fodboldhold :-). Generelt set synes jeg det fungerer bedst hvis vi forholder os til CS og ikke forsvarer noget med, hvordan man definerer ting i etiopisk tredjedivisonsbordtennis :-).

Ja, der er mange der er med til at få holdene og organisationen til at køre rundt - og så er der 5 CS-udøvere der spillere på serveren. Det er super fint at I gerne vil definere noget ud fra det der er udenom, jeg synes at fokus i de her definitionsspørgsmål bør være på spillerne. Hvis du mener logikken er stukket af, bare fordi du ikke er enig, så er der ikke så meget at snakke om.
#104(Med 6 svar)
11. april 2024 kl. 19:40
AwF
Jeg mener logikken er stukket af fordi det eneste argument jeg har hørt er “3 spillere definere nation og region”. Ingen har kunne finde det i en regel bog. Jeg har dog fundet det modsatte som viser, at 3 spillere fra NA sagtens kan spille i EU kvals, såfremt at de er bosatte i Europa.
Så vi lader altså NA hold spille europæriske kvalifikationer for europæriske hold?
Eller….
#106(Med 5 svar)
11. april 2024 kl. 20:15
JakobHelms
Det kommer jo an på den enkelte turneringsorganisator. Valve kører jo selv med at et majoritetsprincip ifht. regioner og deltagelse, og baserer sig ikke på bopæl, men statsborgerskab.

Jeg kan ikke se, hvorfor et argument partout skulle være dårligt, bare fordi det er simpelt - og du simplificerer det jo så også yderligere. Så synes jeg ærligt talt også det bliver svært at have en meningsudveksling der skulle resultere i at nogen skulle blive kloogere, eller komme tættere på hinanden.
#108(Med 4 svar)
11. april 2024 kl. 20:25
AwF
Vi har flere gange i major regi set hold deltage udenfor deres nationalitets region.
Så længe de bor i en anden region kan de deltage der. Det er hvis vi følger Valve’s regelsæt.

Fortæl mig endelig mere om hvordan jeg simplicere det yderligere. Jeg vil påstå at jeg cutter argumentet ind til benet. Præcis som jeg gør ved mine egne.
#110(Med 3 svar)
11. april 2024 kl. 21:36
JakobHelms
Kan du nævne et eksempel på det siden Valve overhaulede majoren med introduktionen af RMR-systemet?
#119(Med 2 svar)
12. april 2024 kl. 00:09
AwF
Blast Paris.
MIBR (5 BR spillere)
Pain (5 BR spillere)
ATK (1 Svensker, 1 Pakistaner, 1 Sydafrikaner)
Los+One (5 BR spillere)

Disse spillede alle i NA Qualifier fremfor SA qualifier hvor Imperial, Bestia, Flamengo og Fluxo tog pladserne i stedet.

Eneste jeg tjekkede og jackpot..
Og hvad skal ATK overhovedet spille i? 😂 Afrika? NA? Mellemøsten? Europa?

Jeg kan umuligt gøre det mere klart hvorfor vi mangler faste rammer.
#121(Med 1 svar)
12. april 2024 kl. 00:40
JakobHelms
Men det her har vel ikke rigtig noget med nationalitet og hvorvidt et hold er eksempelvis dansk at gøre? Der er jo sådan set faste rammer, reglerne for ATK er også meget fint beskrevet i Valves regler. Tænker du mener det lineup fra Paris med MisteM og Pluto - så vidt jeg husker er Pakistan også Rest of World, hvormed de to ifht. Valves regler må vælge at tælle med som en anden region der allerede er repræsenteret på holdet, dvs. holder kunne faktisk frit vælge mellem at spille som et amerikansk eller europæisk hold :-).
#142(Med 0 svar)
12. april 2024 kl. 13:06
AwF
Det er jo netop der jeg mener kæden hopper af.
Hvorfor skal man kunne købe/signe sig til nemmere major adgang baseret på nationaliteter, og fortsat spille udenfor region?
Dispensationer er stadig muligt helt udenfor regionen, og måden de tidligere har uddelt dem på viser at der kun tænkes praktisk og ikke konkurrenceforvridende forhold.
Hvorfor skal NA hold lide under at SA hold kan deltage enten i NA eller SA og dermed få flere SA hold med?
Så dør ideen med opdelingen da allerede?
Hvorfor skal en spiller fra Asien kunne tælles med som hvilken som helst region? Kan vi bare signe to europæere og to amerikanere og spille de kvalifikationer der giver størst chance for sticker udbytte?

Det er så uigennemtænkt.
#53(Med 49 svar)
10. april 2024 kl. 22:34
Kristja
Det er ret BIAS ik? mouse har ALLE dage været Tysk, Liquid ALLE dage været Americansk, jeg aner vitterligt ikke hvad G2 er. Det er for mig ALLE dage været et internationalt mandskab.
Jeg tilhæfter mig, at man generelt set ikke kalder et "hold" for X nationalitet med mindre alle 5 er fuldtalligt fra X nationalitet. Men de ner lidt tricky når det i denne situation. 3x internationale mandskaber.
#65(Med 19 svar)
11. april 2024 kl. 10:42
Hunt
Liquid har alle dage været hollandsk, orgen bag i hvert fald.

De har altid haft et hold fra NA, hvorfor vi har kaldt dem for NA. På baggrund af deres spillere. Hov vent, det er jo sådan jeg mener vi skal forsætte med at gøre.
#67(Med 8 svar)
11. april 2024 kl. 11:31
AwF
Så du mener vi bare skal regions bestemme et hold?
#71(Med 7 svar)
11. april 2024 kl. 12:04
Hunt
Alt efter spillerne ja, land eller region alt efter hvad der er af spillere på holdet
#75(Med 6 svar)
11. april 2024 kl. 12:07
AwF
Glæder mig til at den danske Superliga stiller op med Svenske Brøndby, Islandske FCK, Nigerianske FCM og Ghanesiske FCN allesammen repræsenteret i den danske Superliga. <3
#78(Med 5 svar)
11. april 2024 kl. 12:09
Hunt
Fordi Wrexham ligemeget hvad stadig er i Wrexham, ligemeget hvem der spiller for dem.

FCK er fra københavn.

Vi har jo ikke samme tilhørsforhold med esport, hvis astralis i morgen henter 5 spillere fra na, så vil de ikke spille som eu hold, så skulle de spille na rmr, na ecl og na kvals. = na hold under en dansk org.

Det burde ikke være så svært at forstå
#82(Med 4 svar)
11. april 2024 kl. 12:11
AwF
Copenhagen Wolves med 5 udenlandske spillere er så stadig danske fordi København altid vil ligge i Danmark?

Du giver mig ret i dag. Har jeg fødselsdag?
#84(Med 3 svar)
11. april 2024 kl. 12:12
Hunt
Navnet er dansk ja, men der er ikke noget fysisk som et stadion der putter dem i Danmark.
#86(Med 2 svar)
11. april 2024 kl. 12:14
AwF
Deres hovedkontor og lokaler? 😂 Du sejler jo…
#88(Med 1 svar)
11. april 2024 kl. 12:16
Hunt
Stadig langt fra nok fysisk, de kan jo spille fra hvor de ville. De er ikke begrænset til at spille fra Danmark på nogen måde.
#90(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 12:17
AwF
Det kommer vel an på strukturen.
Jeg ville aldrig ansætte 5 atleter til den sum penge der ikke mødte fysisk op på arbejde.
#69(Med 9 svar)
11. april 2024 kl. 11:48
Mala
Du mener når de har haft 5 spillere fra NA, så har vi kaldt dem et NA hold? Helt enig.
Men hvis det kun er 3, så er det coren vi taler om - Hvorfor mange folk (tydeligvis dig), antager at et hold er X nationalitet baseret på hvor coren kommer fra. Men det er jo heldigvis subjektivt, så du har din holdning, og vi andre har vores .
Vi behøver ikke være enige, for ingen af os har ret eller er forkert på den... Gud ske tak og lov for det!
#72(Med 8 svar)
11. april 2024 kl. 12:05
Hunt
Det er netop vendt om, at 99% af alle gør som jeg og så sidder i herinde 12 personer og tuder "meeen de er ikke rigtig danske"
#92(Med 7 svar)
11. april 2024 kl. 12:31
Mala
Men igen - selv hvis jeg var den eneste,
Så er det subjektivt, da der ikke er regler om det (det er en antagelse og ikke facts) hvorfor ingen af os har ret eller er forkert.

Du har det svært med ikke at have ret formoder jeg? Det er okay at have forskellige holdninger, så prøv at accepter andres :)

Men henvis lige til en kilde når du igen slynger tal ud som 99% for du ved det reelt set ikke, så igen lyver du og kommer med gæt..
#103(Med 6 svar)
11. april 2024 kl. 19:33
Johnnyw0w
Der er regler for at coren bestemmer hvor man skal spille kvalifikationer, derfor i CS bestemmer coren også nationalitet på holdet. Det er ikke nogen subjektiv holding, bare sådan det er. Så er man velkommen til at være uenig
#125(Med 0 svar)
12. april 2024 kl. 08:27
Mala
Ja der er regler for at coren bestemmer hvilke kvalifikationer man spiller i - Helt enig.

Men at sige "Derfor i CS bestemmer coren også nationalitet på holdet" er jo forkert? Man antager bare holdets nation, for ellers ville gode hold bare deltage i regioner hvor modstanden er dårlig...
Du har ret i at i CS, der baseres størstedelen af turneringer på coren, hvorfor man antager holdet for at være den nationalitet, som coren nu engang har (For at have klare retningslinjer, og gøre det gennemskueligt)

Men et hold med 3x svenskere og 2 andre nationaliteter kan ikke deltage i CS for nationer ala world championship da lineup ikke er svensk?

Der afviges fra samtlige andre sportsgrene, hvor holdet bunder i hvor klubben er fra, men det ville være en gråzone i CS som beskrevet ovenfor, da der er kvals i forskellige regioner til samme turnering... Tænk hvis Falcons kunne deltage i Asian RMR fordi holdet er Saudi? Sikke et ramaskrig det ville udløse, hvis store hold flygtede til andre regioner, for at komme med i turneringer...

Ja nu blev det noget flueknepperi, som egentlig ikke var planen, og jo det er subjektivt, når man begynder at antage noget :)
#126(Med 4 svar)
12. april 2024 kl. 09:32
Mala
Jeg siger ikke at noget er rigtigt eller forkert - Bare at det er op til debat, hvor nogle herinde siger at det er fakta, uden at komme med andet end deres egen holdning, hvilket ikke er brugbart for en debat :)

At sige "Sådan har det altid været" eller ting som er værre, er jo bare fordi man ikke evner at debatere. Med tiden bliver vi klogere, hvorfor metoder ændres - Det her er en gråzone som aldrig er blevet fastlagt af Valve, hvorfor TO's selv fortolker deres regler.
#130(Med 3 svar)
12. april 2024 kl. 12:17
Johnnyw0w
Det var da netop ikke min holdning? Jeg er ikke helt enig i det, men det sådan det er ? Du bestemmer jo ikke hvor du spiller kvals, det gør coren på holdet - det er jo ikke frit valg. Du kan bl.a. spille powerligaen med en dansk core. Det må da bakke påstanden lidt op 😅
#132(Med 2 svar)
12. april 2024 kl. 12:29
Hunt
Men mala føler ikke reglerne som nu en gang er fakta fx i powerligaen, gælder fordi han føler noget andet.

Powerligaen er kun for danske hold, aka en core på 3 danske spillere. For at spille en kval fx den svenske kval til esl challenger jonkoping, kræver det en core på 3 svenske spillere.

Mere fakta der er vigtigere end hvad mala føler er rigtigt.
#136(Med 1 svar)
12. april 2024 kl. 12:40
Mala
Jeg er uenig i antagelsen om at holdets nationalitet er det samme som coren - men derimod mener jeg at det hele baseres på coren, og ikke holdet..

Ord som betragte og antage er ikke fakta - synes du skal revurdere dit syn på dit eget selvværd, sådan som du har behov for at svine folk til :)
#138(Med 0 svar)
12. april 2024 kl. 12:52
Hunt
Der er regler for at coren bestemmer hvor man skal spille kvalifikationer, derfor i CS bestemmer coren også nationalitet på holdet. Det er ikke nogen subjektiv holding, bare sådan det er. Så er man velkommen til at være uenig

Hvad er det du har så svært ved at forstå?
#68(Med 28 svar)
11. april 2024 kl. 11:38
AwF
Jeg ser naturligvis deres registreringsland som deres nation.
Hvor de spiller og hvem de har på holdkortet gør ingen forskel.
Wrexham er stadig en Klub fra Wales og identificeres sådan, trods de spiller i det engelske liga system fremfor det walisiske.

Hvis vi bare bedømmer og antager ud fra øjebliksbilleder kommer klubber/organisationer/hold fandme til at skifte identitet oftere end en teenage pige født efter 2020.

Alle andre sportsgrene end Esport kan acceptere disse forhold. Stram nu op..
#74(Med 25 svar)
11. april 2024 kl. 12:06
Hunt
Fordi Wrexham ligemeget hvad stadig er i Wrexham, ligemeget hvem der spiller for dem.

FCK er fra københavn.

Vi har jo ikke samme tilhørsforhold med esport, hvis astralis i morgen henter 5 spillere fra na, så vil de ikke spille som eu hold, så skulle de spille na rmr, na ecl og na kvals. = na hold under en dansk org.

Det burde ikke være så svært at forstå
#77(Med 24 svar)
11. april 2024 kl. 12:09
AwF
Hov vent?! UANSET HVAD ER ASTRALIS HOVEDKONTOR STADIG I DANMARK. Så Astralis ligger dermed stadig i Danmark og er derfor dansk?

TAK FOR OPKLARINGEN!
#79(Med 23 svar)
11. april 2024 kl. 12:10
Hunt
Orgen ja.

Holdet nej.

Deres lec hold var jo heller ikke dansk, det var bare under en dansk org.
#83(Med 22 svar)
11. april 2024 kl. 12:12
AwF
Vi er dybt uenige. Og jeg mangler simpelthen et bedre argument end at 3 spillere bestemmer ens holds nationalitet.
Det er logik for børn hvis argumentet ikke er bedre.
#85(Med 4 svar)
11. april 2024 kl. 12:13
Hunt
Min logik er sådan hele secenen virker, det er din logik sammen med 11 andre herinde der ikke holder.

Det bunder jo bare i at noget ikke er "rigtig" dansk for jer
#87(Med 3 svar)
11. april 2024 kl. 12:16
AwF
Der bliver jo ingen logik brugt på scenen?

Vi har set hold få lov at spille i regioner de ikke har spillere nok til i diverse kvals, bare fordi de befandt sig i den region på det gældende tidspunkt.

Jeg kan jo sagtens købe 3 NA spillere til mit danske hold og få lov at stille op i Europa, da alle er bosiddende her.
#89(Med 2 svar)
11. april 2024 kl. 12:17
Hunt
Min logik bliver brugt stort set over alt.

Ja der er undtagelser for praktiske grunde, men i 99% af tiden er det sådan.
#91(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 12:18
AwF
Det er ikke regler.

Disse praktiske grunde kan praktiseres af alle.
#95(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 12:53
Mala
Kilde på de 99% ? Synes tit du slynger viden ud som ikke er rigtig..
Det er faktisk næsten samtlige argumenter du kommer med som bare bliver slynget ud af baghovedet uden evidens :)
#102(Med 16 svar)
11. april 2024 kl. 18:18
JakobHelms
Hvorfor er det nu det? Hvorfor skulle nationalitetsmajoriteten af spillere på serveren ikke være et gangbart argument for hvordan man bør definere hold, og hvorfor er det barnligt, hvis man synes det?
#105(Med 15 svar)
11. april 2024 kl. 19:51
AwF
Jeg synes argumentet er på et barns niveau, ja.
Jeg synes, at en metode hvorpå en klub/hold i princippet kan skifte identitet/nationalitet/region hver anden uge er fuldkommen vanvittig og ødelæggende for klubberne. Hvordan skal en organisation nogensinde bibeholde sine kerne fans hvis der ingen kultur eller identitet er i en klub?
Der skal simpelthen være mere substans bagved beslutninger hvis det skal anses som værende et top professionelt miljø.

At nogen synes det er cool, at kalde Saudi eller Russer hold for danske grundet 3 spillere er jeg egentligt ligeglad med.
Men når folk begynder at påstå at det er fakta eller sådan scenen er skruet sammen taber jeg kæden, da alt i regelsættet tyder på at man ikke har taget stilling til dette.

Kigger man på flere HLTV konkurrenter bliver Mouz stadig omtalt som værende tysk.
Falcons fortsat Saudi arabisk. Osv.
Jeg mindes endda at de følger samme logik på valves egen liste, hvor nationalitet og region slet ikke hænger sammen.
Her kan du sagtens være et amerikansk hold der konkurrere i den europæriske region.
- præcis som det bør være.!
#107(Med 14 svar)
11. april 2024 kl. 20:23
JakobHelms
Hold kan principielt jo også stifte "nationalitet" hver uge, hvis du vil definere det ud fra deres hovedkvarters beliggenhed eller ejerskabskreds. Der findes jo stadig Astralis-aktier - ville du så også kalde holdet fransk, hvis en fond med hovedkvarter i Frankrig købte 50,1% af aktierne?

Den historik der er bag klubberne er det ærligt talt selv op til klubberne at skabe, og det kan du også se, at de gør. Vitality har da heller ikke mistet deres franske fans da de gik væk fra at have et lineup med 4 franskmænd. Det skal nok gå, bare rolig.


Hvilket regelsæt? Hvor i regelsættet?
Valves liste er jo netop baseret på et majoritetsprincip mht. nationalitet i form af statsborgerskab. Det virker spøjst at du gentagne gange referer til hvad der virker som en enkelt undtagelse, som om det skulle være en god pointe - det er jo ligesom at sige, at det er forkert at man ikke må køre over for rødt, fordi det må man godt, hvis man kører civil udrykning.

Hvilket konkurrenter til HLTV? Det fungerer bedst med eksempler, hvis man så også viser dem.
#109(Med 13 svar)
11. april 2024 kl. 20:32
AwF
Det kommer an på hvor firmaet/klubben er registreret.
FC Midtjylland skiftede jo ikke til en engelsk virksomhed bare fordi Matthew Benham købte majoriteten.
Organisationen Midtjylland betalte fortsat skat her i landet.

Jeg kan såmænd også gå med til at sige at Heroic er en dansk stiftet klub, overført til Norge som nu er i russiske hænder. (Jeg ved ærligt talt ikke om de har rykket hele dagsordenen til Rusland, og har de fortæller de det ikke grundet brandværdien ville falde).

Du er forkert på den. Det er langt fra et enkelt stående tilfælde. Så dit argument falder fuldkommen til jorden her.
SA hvert eneste år i NA kval?
2 gange har jeg set hold udenfor Europa deltage her.
Der er sikkert mange. Jeg har ikke undersøgt det. Troede det var common knowledge. :-)

Du googler bare Counter Strike team ranking. Så kan du vælge og vrage alt du vil. Hvorfor skal jeg gøre dobbelt arbejde for noget så enkelt?
#111(Med 12 svar)
11. april 2024 kl. 22:14
JakobHelms
Jamen hvis du vil præsentere et eksempel, så må du jo gøre det.

Der har tidligere ikke været noget der hed NA kvals i majorsystemet,men kun kvals i Americas, Asia og Europe-regionerne, og så måtte hold der er knyttet til de respektive regioner så deltage i de regionale turneringer uden begræsninger. Der måtte ECSTATIC også godt deltage i den åbne kval der var lag-mæssigt målrettet Sibirien, mens f.eks. Imperial ikke måtte, og ligeledes har det også tidligere været helt inde for reglerne at deltage i en kvalifikation i Nordamerika som spillere fra Sydamerika, så vidt jeg kan se, fordi de begge hører under Americas-regionen. Jeg kan godt se, at man er gået over til en strengere regionsbegrænsning på de åbne kvals også i år til Copenhagen, og jeg kan også godt se at man har givet en dispensation til at LOS kunne skifte sub-region. Jeg gik lidt ud fra at du snakkede om en reel dispensation for f.eks. at hold med Americas-regionalitet kunne deltage i Europe-kvalifikationerne, som man så vidt jeg kan se ikke har givet i år (og heller ikke kan se man har givet før, umiddelbart).

Dejligt jeg gerne må vælge og vrage og google Counter Strike team ranking. Det har jeg gjort. Så kan vi jo kigge på:
ESL: Har ikke regionindeksering på deres rangliste, men opererer i deres regionale turneringer som ESL Meisterschaft med, at et holds deltagelse i en nationalitetsbaseret turnering kræver minimum 3 spillere med pågældende nationalitet (ligesom fx Power Ligaen også gør det).
ggscore: Inkonsistent og useriøs i denne her sammenhæng. Apeks er svensk men opererer ud af norge, ENCE har polsk flag grundet deres polske core, mens VP står som armensk og Falcons som fransk. Det kan vi naturligvis ikke bruge til noget.
Gosugamers: Til dels uopdateret, men opererer generelt ud fra spillernes nationalitet og giver dem nationalt flag ved 3+ spillere.
GameTournaments: Samme liste som ggscore.
EGamersWorld: Læner sig op ad HLTV.
Liquipedia: Skriver nationalt om organisationen på deres Wiki, men opererer ud fra majoritetsnationalitetsprincip når de snakker om holdene (fx polsk flag til ENCE, dansk til Heroic).
BO3.gg: Opererer udelukkende med hvor organisationen er baseret (Falcons er saudiarabisk, ENCE finsk, etc.)
escorenews: Samme som ggscore.

Jeg synes det er nok at jeg har kigget på de første 20 søgeresultater på Google. Det tænker jeg egentlig viser en form for tendens, men jeg tænker, at du nok mener noget andet. Ellers er du jo - stadigvæk - velkommnen til at skrive et eksempel, i stedet for bare at sige, at de findes.
#112(Med 11 svar)
11. april 2024 kl. 22:21
JakobHelms
Og mht. regionerne synes jeg også det er fesent, at du først opstiller påstanden om at amerikanske hold sagtens kan deltage i Europa (hvilket de ikke kan), og så når jeg spørger om eksempler, siger at jeg skal kigge på sydamerikanske hold i andre turneringer inden for samme region (men ikke samme subregion). Men hul i det, vi er vidst blevet enige om, at i vi ikke bliver enige eller klogere, så jeg vil egentlig bare sige god weekend.
#120(Med 10 svar)
12. april 2024 kl. 00:13
AwF
Jeg sagde at det kunne ske alle veje alt efter hvor de var bosat eller hvis det var bekvemt for hold og arrangørerne.
Jeg tog SA netop pga. det har været en større tildens der.

Ydermere viser dine kliks på diverse sider jo netop at der ingen regler er for det med så stor diversitet. Alle tolker det forskelligt. Det var egentligt bare det jeg ville frem til.
Hvordan andre ser på systemet har jeg alle dage været bedøvende ligeglad med. Det handler om at der ingen regler eller fakta er på området.
#122(Med 9 svar)
12. april 2024 kl. 00:46
JakobHelms
Nå, okay, jeg har det nemlig også helt fint med at folk synes noget andet end mig. Jeg kommenterede jo sådan set egentlig bare på, at du (i min optik) sagde, at der var en holdning, som i hvert fald var forkert ("Det er logik for børn hvis argumentet ikke er bedre.), hvorefter du gik over til at kalde holdningen for "vanvittig". Det virker jo ikke som accept af, at det er en gangbar holdning.
#143(Med 8 svar)
12. april 2024 kl. 13:08
AwF
Jeg godtager holdningen men ikke argumentet. “3 spillere definere dit holds nationalitet”.
Jeg har forklaret grunden grundigt og opstillet diverse problematikker bag det system.

Det kræver en klog organisations ejer at vælte hele korthuset.
#146(Med 7 svar)
13. april 2024 kl. 01:07
Johnnyw0w
Den eneste der har været grundig og kommet med noget reelt er Jakob.. der er ingen af jer der kommenterer på de facts der bliver fremstillet i forhold til powerligaen og regions kvalifikationer?
#147(Med 0 svar)
13. april 2024 kl. 01:49
Hunt
"ingen andre" lol

Jeg har flere gange nævnt reglerne i powerligaen som fakta her, hvor det kræver en core på 3 danske spillere for at man kan spille med i den danske liga, powerligaen.
#151(Med 5 svar)
13. april 2024 kl. 14:30
AwF
Jeg har overhovedet ikke brugt Powerligaen, da den ikke definerende for noget udenfor dansk sub-top.

Men du har simpelthen misset samtlige regler omkring dispensation? Jakob og jeg har været igang med to seperate tråde, så måske du har misset det.
#152(Med 4 svar)
13. april 2024 kl. 14:34
Johnnyw0w
Du har ignoreret pointen om at en national core giver dig adgang til nationale ligaer, det gælder ikke kun powerligaen. Som Jakob skrev pointede du et EU hold kunne spille NA kval (ikke muligt). Der har været kompensation for at et SA hold har spillet NA kval.
#153(Med 3 svar)
13. april 2024 kl. 15:02
AwF
Et SA hold? Ej nu stopper du.

Du må selv finde min kommentar hvor jeg henviser til præcis hvor mange SA hold der spiller NA kval fremfor SA..

Jeg er ude.. Nu bliver det skørt når du ikke har læst 75% af mine indlæg.
#154(Med 2 svar)
13. april 2024 kl. 15:07
Johnnyw0w
ikke "et" i den forstand, pointen var at der ikke var nogle NA->EU eller omvendt. Som du havde skrevet
#155(Med 1 svar)
13. april 2024 kl. 15:10
AwF
Der er mindst et enten asiatisk eller sa hold der tidligere har spillet EU kval, da de befandt sig i regionen.
Vi har også en gang set EU i NA.
Jeg kan ikke huske hvilke majors eller årstallet.
Men hvis nogen gider kigge tilbage på alle kvals finder de det også.

Der bliver givet dispensation hvis det er i valves interesse.
#156(Med 0 svar)
15. april 2024 kl. 22:30
Johnnyw0w
Må du meget gerne trylle frem 😂
#96(Med 1 svar)
11. april 2024 kl. 13:06
Kristja
Jeg er naturligvis med på hvad du mener rent faktuelt!

- Jeg synes dog ikke der er noget forkert i, at kalde et hold for "dansker holdet" hvis man har 5 ud af 5 spillere fra danmark. Dermed synes jeg også det er fint at bruge et nationalt flag, hvis holdet består af 5 spillere fra samme nationalitet, omend er jeg uenig i at givet Falcons/Heroic et dansk flag, bare fordi majoriteten af spillere er danske. Trods Falcons eller Heroic så havde 5 danske spillere, så ville jeg også være ked af som dansker, at man kaldte det for et dansk hold, da jeg overhoved ikke synes om hverken Saudi eller Rusland.

- Så ja man burde nok holde fast i det flag som man er registreret under som org eller helt skrotte det at bruge et "flag" og benytte deres logo, som man eksempelvis gør i fodbold. Og så kan man kalde det for "Dansker holdet" som man eksmpelvis gjorde om Ajax engang, da de havde mange danske spillere.
#99(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 17:00
AwF
At kalde det et “dansker hold” er jo fint! Det er et anerkendt terme fra alle hold sportsgrene.
Det er jo mere en sjov måde at sige at en udenlandsk klub har en sød tand for danskere.
Ligesom Fnatic og svenskere, og Heroic og danskere.
#12(Med 5 svar)
10. april 2024 kl. 15:57
Madsen
God tur hjeeem
#19(Med 4 svar)
10. april 2024 kl. 16:10
Hunt
Skal jeg så tude lige så hårdt som jer astralis fans når jeg siger noget ondt om astralis?
#34(Med 1 svar)
10. april 2024 kl. 18:14
JustaRadom0ldDude
Syntes dine mange svar er rigeligt med tuderi…

Prøv at reflekter over dine posts. Det ville klæde dem med lidt mere omtanke og mindre… alt andet - med mindre du kan lide den negative opmærksomhed.
#64(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 10:39
Hunt
Hvad hvis jeg vender den 180 grader og siger præcis det samme om dig og andre herinde?

90% af de argumenter i kommer med går efter mig og ikke hvad jeg mener, hvorfor jeg bare kan helt barnligt og overraskende sige "spejl" og vende det mod jer.
#59(Med 1 svar)
11. april 2024 kl. 08:28
MartinChrist
Lyder som om du er igang
#63(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 10:37
Hunt
Ikke nær så meget som en del astralis fans har gjort i årevis herinde
#20(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 16:19
olsen225
kom igen boys <3
#22(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 16:29
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Monesy er altså bare vandvittig. Ikke så meget at gøre når han har en god kamp.
Jeg var super imponeret over NertZ i RMR og major, men synes godt nok han har haft en skidt turnering her.
#33(Med 2 svar)
10. april 2024 kl. 18:00
DOMINA7HOR
Holder fast i det jeg har sagt de sidste par uger. De skal løfte deres niveau yderligere. De har potentiale. De har vist, at de kan spille noget god CS. Men over hele linjen skal de løfte deres niveau lige en ekstra tak op.

Tilbage til tegnebrættet. Der er noget at arbejde på. Hvis de får justeret på de rigtige knapper, kan det sagtens blive godt. Det så vi også til Katowice.
#38(Med 1 svar)
10. april 2024 kl. 19:10
Udknud
Nertz har jo garanteret at de er top 5 i år, så bare rolig 😉
Ps, er enig, der skal lægges lidt på før det bliver rigtig farligt. Bliver spændende om det kan klares med den nuværende lineup. Synes i hvert fald de skal have længere snor, men bare de nu ikke stagnerer på det her niveau lige under de bedste.
#56(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 02:40
DOMINA7HOR
NertZ skal også ligge på. Han må i hvert fald ikke blive for tilfreds med sig selv. Synes sagtens han kan blive endnu bedre. Han kan passende lade sig inspirere af sin landsmand, Spinx. Han skal selvfølgelig, ligesom hele holdet, stræber efter at bygge på, udvikle sig og blive endnu bedre.

Jeg håber de får tilstrækkelig lang snor. Stabilitet er også vigtigt.
#37(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 18:51
Scimmed
Astralis er nok bare kommet længere, fordi de har et nemt run, heroic er stadig de bedste... Ikk? 😂
#43(Med 0 svar)
10. april 2024 kl. 19:27
Bjelanden
I dag var en god dag .. 🤩
#58(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 08:28
MartinChrist
Ej hvor ærgerligt da ;)
#60(Med 2 svar)
11. april 2024 kl. 08:44
zwank
Kan vi snart få noget regulering på de kommentarfelter her inde eller skal dust2.dk bare blive til en cesspool af hunt vs baiters?
#97(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 13:22
n0bodi
Det er simpelthen forfærdeligt man ikke kan gå ind på en artikel, uden at der er nogle der føler behov for at starte en barnlig konflikt om hvis far er stærkest!

Det behov for at få en reaktion fra primært Hunt er virkelig sørgeligt!
Desværre også den anden vej kommer der noget!
Jeg er absolut ikke enig i alt hvad der altid kommer fra ham, men hold det nu sagligt!

Har man ikke noget artikelkonkret at komme med, skulle man måske bare slippe tastaturet!
#98(Med 0 svar)
11. april 2024 kl. 13:52
Hemandk
Men dust2 er jo vilde med alle de clicks og at kommentator sporet går amok. I diverse potcast's omtales det store antal kommentarer da i positive vendinger, så tænker næppe der kommer regulering.

At det så primært er en diskussion mellem hunt og nogle andre og ikke specielt spændende er en anden ting.

Tænker den mute knap ville være lækker :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.