
Efter 10 måneder med samme hold: XI vinker farvel til én
For præcis 10 måneder siden hentede XI Esport det tidligere Kronjyllands Esport-hold ind i varmen, og siden har de ikke foretaget en eneste udskiftning på holdet.
I 10 måneder i træk har XI altså haft det samme holdkort, som de i øvrigt har spillet med i de seneste tre sæsoner af POWER Ligaen, nemlig sæson 30, 31 og 32, samt en enkelt sæson i CEPTER 1. Division i sæson 31.
Men efter snart et år med den nøjagtig samme startfemmer skal XI Esport nu ud og finde en enkelt ny spiller, efter de har valgt at bænke den 21-årige ETYYY.
XI annoncerede bænkningen af ETYYY i et opslag på X tirsdag aften. I samme opslag gjorde XI det ligeledes klart, at de ikke vil stå i vejen for, at han kan skifte på en fri transfer, hvis han finder et nyt hold.
Modsat de fire tilbageværende spillere på XI-holdet var ETYYY den eneste, der ikke kom til fra Kronjyllands Esport. Da det daværende Kronjyllands-hold blev en del af XI, var Avou den eneste, der ikke tog med over, da han i stedet skiftede til MASONIC, hvor han nu sidder på bænken.
I stedet for Avou hentede XI ETYYY ind fra Preasy Rising til at supplere de fire tidligere Kronjyllands-spillere. Udover tidligere at have tørnet ud for Preasy Rising har ETYYY blandt andet også spillet for eSpuma, Linx Legacy, Næstved Esport og HyperioN.
XI består nu af:
-
Bakorino -
Egelund -
emili0 -
Jiace -
ChrizMiz (Coach)
-- -
ETYYY (Bænket)




















