
MLB reagerede på NiKos majorsejr ved IEM Cologne Major 2026.
24. juni 2026 kl. 14:16
MLB refererer til NiKos majorsejr
NiKos første majorsejr er blevet bemærket helt ovre i USA.
Major League Baseball (MLB), som er den største amerikanske baseballliga, henviste i et opslag på X til NiKos første majorsejr ved IEM Cologne Major 2026.
Referencen til den bosniske superstjernes længe ventede majorsejr kom i forbindelse med offentliggørelsen af mandagens kampprogram, hvor de skrev den kække overskrift::
Lever du stadig højt på, at NiKo vandt sin første Major?
Baseball står klar til at holde den gode stemning kørende.
Opslaget fik endda så meget opmærksomhed, at også den officielle CS2-konto på X reagerede på det.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Ismo siger farvel til IDA NexGen
(0)
BC.Game henter Senzu permanent
(10)
3DMAX smider spiller på bænken
(0)
MLB refererer til NiKos majorsejr
(0)
Gentle Mates på vej ud af Counter-Strike - FaZe jagter spansk profil
(1)
Cache kommer tilbage i Active Duty
(21)
Disse hold er hårdest ramt af ændringerne i map-poolen - Astralis mærker det især
(5)
Efter 10 måneder med samme hold: XI vinker farvel til én
(0)
Tauson starter skidt i Bukarest - dansk deltagelse i tre af fire semifinaler
(1)
Echo og Sashi fortsætter god dansk start på DraculaN
(2)
Medie: insani bliver hos MIBR
(1)
Astralis på udkig efter international træner
(7)
FOKUS sender OG i lowerbracket
(1)
Officielt: jackasmo binder sig til fnatic
(0)
zonic sætter ord på trætheden - så mange dage var han på farten
(2)
Blandet dansk start i Rumænien
(0)
NiKo kalder karrigan for "majorens MVP"
(3)
Danskere flokkes til: Super DraculaN starter i dag
(1)


















