MLB reagerede på NiKos majorsejr ved IEM Cologne Major 2026.

MLB refererer til NiKos majorsejr

NiKos første majorsejr er blevet bemærket helt ovre i USA.

Major League Baseball (MLB), som er den største amerikanske baseballliga, henviste i et opslag på X til NiKos første majorsejr ved IEM Cologne Major 2026.

Referencen til den bosniske superstjernes længe ventede majorsejr kom i forbindelse med offentliggørelsen af mandagens kampprogram, hvor de skrev den kække overskrift::

Lever du stadig højt på, at NiKo vandt sin første Major?

Baseball står klar til at holde den gode stemning kørende.

Opslaget fik endda så meget opmærksomhed, at også den officielle CS2-konto på X reagerede på det.

Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.