
29. november 2023 kl. 11:00
Nu skal gla1ve til ilden for første gang i ENCE-trøjen
Den danske kaptajn blev præsenteret i ENCE for to dage siden, og nu får han debut.
Nu er det tid til debut.
gla1ve skal for første gang siden 2016 spille en officiel kamp, hvor han repræsenterer en anden organisation end Astralis.
Det sker i dag klokken 12:00, når han sammen med resten af ENCE i en BO1 skal møde HAVU i åbningskampen ved Elisa Masters Espoo 2023.
Udover at være i pulje med HAVU så får gla1ve i Gruppe A lov til at prøve kræfter med både GamerLegion og fnatic.
Gruppe B består af FURIA, MOUZ, Apeks og Complexity, som dermed udgør resten af turneringens hold.
De otte hold skal dyste om en førstepræmie på 100.000 dollars (cirka 678.000 danske kroner, red.).
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Ukrainsk esportsforbund udelukker s1mple og flere andre - s1mple svarer kritisk igen
(11)
Albertslund Esport Bravo søger 2 spillere
(0)
Echo må nøjes med at kæmpe om bronzemedalje i Bukarest
(0)
Rygte: Liquid bænker AWP'er - to spillere i kikkerten
(2)
ScrunK kommer ikke til at spille mere med s1mple og electroNic
(0)
Se hvordan Falcons oplevede majortriumfen i ny karrigan-vlog
(0)
brink søger hold Som IGL/Anker
(2)
Historisk organisation øjner comeback
(1)
Medie: Brasiliansk storhold byder på argentinsk AWP-spiller
(1)
200.000 kroner på højkant til portugisisk LAN-turnering
(0)
Lissabon bliver vært for nye tier 2-turneringer
(0)
Medie: To tidligere SAW-spillere på vej væk fra hvert sit hold
(0)
Majorens nummer chok fritstiller tre og bænker tre
(0)
Medie: FUT jagter profileret G2-spiller
(2)
Echo kender deres semifinalemodstander i Rumænien
(1)
MIBR bekræfter kl1ms afløser
(0)
BLAST bekræfter: Cache er med ved de kommende turneringer
(1)
Klar for Danmark: Tilmeldingen til kampen om at repræsentere Danmark er stadig åben
(0)




















