Amager Esport Academy (4. Div) søger 2 rifler/igl til kommende sæson

22. juni 2026 kl. 22:37
retsev
Amager Esport Academy der spiller Powerliga CEPTER 4. div søger 2 riflers, og med mulighed for at påtage sig IGL rollen

Vores forventninger til dig:
- Dedikeret og motiveret spiller som gerne vil udvikle sig som spiller og med holdet
- Niveau: Faceit lvl 9-10 eller tilsvarende premier rating
- Kan deltage i træninger 3 gange ugentligt; vi spiller fysisk fra vores lokaler 2x ugentlig og 1x online.
*Hvis du bor længere fra KBH/Amager er vi åbne for løsninger hvor du deltager mere online end de andre.
- Mødestabil til træninger og kampe
- Villig til at ved siden af holdtræningen, at ligge ugentlig timer i mekanisk træning
- Sportsligt mindset; vi accepterer ingen former for toxicity eller anden dårlig adfærd
- Lærevillig, lyttende, og er åben og imødekommende overfor kritik og feedback
- Villig til at betale medlemskontigent på 100kr pr. måned

Hvad tilbyder vi?
- 2 erfarne og uddannet trænere som er fast tilknyttet holdet
- Betalt licens til Powerligaen
- Bootcamp og deltagelse i LAN events (f.eks. Gamebox)
- Fysiske lokaler med high-end gaming setups og andet udstyr
- CS2 server, teamspeak server, skybox edge, csstrats mv.
- Streaming og kommentering af kampe på Twitch
- Sociale arrangementer på tværs af klubben og et passioneret fællesskab

Vi har vores fysiske lokaler beliggende på Amager i Sundby Idrætspark, og er Københavns største forening når det kommer til CS2.
Vi sætter fællesskabet og vores klubånd meget højt på dagsordenen, så vi forventer også du støtter op om dette.
Så kom og bliv en del af noget større, og vær med på rejsen sammen med os!

Ved interesse, kontakt mig på discord: retsev
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.