
NiKo kalder karrigan for "majorens MVP"
I et interview med den tyske streamer ohnepixel roste NiKo sin danske IGL til skyerne.
Her kaldte han blandt andet karrigan for "majorens MVP".
For blot 60 dage siden sluttede karrigan sig til Falcons, og siden da har holdet været i tre finaler.
Det er blevet til to nederlag og én sejr, men det er næppe noget, som de ville ændre på.
For de formåede at vinde det største af dem alle, da de søndag aften løftede majortrofæet i Lanxess Arena.
På den måde sikrede NiKo sig endelig sin første major efter længe at have været kendt som "den bedste nogensinde uden en major".
Efter sejren talte han på ohnepixels stream, hvor han storroste karrigan og kaldte ham en af de bedste nogensinde.
Jeg tror ikke, at der er andre IGL'er, som kunne være kommet ind i hans situation og løftet
trofæet på 60 dage.For mig er han en af de bedste IGL'er nogensinde.






















