
KRIMZ og JW bliver holdkammerater på EYEBALLERS
22. juni 2026 kl. 20:18
KRIMZ og JW bliver holdkammerater igen
Fem år efter de sidst spillede sammen, er KRIMZ og JW på samme hold igen.
22 trofæer, heriblandt to major-titler, blev det til for svenskerne, da de spillede sammen i syv år som en del af det legendariske FNATIC-hold.
Nu er de to stjerner igen holdkammerater, efter at KRIMZ som den sidste spiller fra det majorvindende FNATIC-hold har taget afsked med organisationen.
Denne gang tørner de ud for EYEBALLERS, hvor JW har spillet siden juni 2022.
Dermed kommer KRIMZ igen tilbage til et fuldt svensk mandskab, hvilket han også nævnte i holdets opslag på X
Den første store turnering, hvor den svenske duo skal i aktion sammen igen, bliver XSE Pro League 2026, der skydes i gang den 1. juli.
EYEBALLERS består nu af:
-
JW -
dex -
Ro1f -
maxster -
KRIMZ -
pita (Coach)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Cache kommer tilbage i Active Duty
(10)
Rygte sender britisk IGL til 100 Thieves
(0)
Senzu forlader BC.Game efter afsluttet låneperiode
(7)
Skærpet sikkerhed var ikke nok: Tilskuer løb på scenen igen
(2)
NiKo kalder karrigan for "majorens MVP"
(1)
KRIMZ og JW bliver holdkammerater igen
(0)
karrigan tangerer speciel rekord
(2)
NIP bringer ungdomsspiller op på førsteholdet
(0)
Disse spillere er forrest i kampen som Årets Spiller
(40)
Astralis på udkig efter international træner
(4)
United21 trues med søgsmål efter ny udelukkelse
(0)
🚨 SENZ SØGER HOLD 🚨
(16)
Echo misser LAN-turnering efter nederlag til tidligere majorvinder
(0)
2 div hold søger spillere
(0)
Rekord-zonic bekræfter træthedstegn: "Nu må vi se, hvad der skal ske"
(2)
Tysk politi tilbageholder ropz og ohnePixel i Porsche
(0)
Farvel Köln: Vi tjekker ud fra majoren - minderne forbliver
(3)
zonic åbner op om muligt karrierestop: "Jeg er træt"
(9)





















