
n0te bliver femte mand på NIP.
22. juni 2026 kl. 19:02
NIP bringer ungdomsspiller op på førsteholdet
n0te spiller normalt for Young Ninjas, men får nu chancen på førsteholdet.
NIP har netop offentliggjort, hvem der bliver holdets femte mand i den kommende periode.
Denne gang har organisationen fundet løsningen i egne rækker, da de har hentet belgiske n0te op fra akademiholdet Young Ninjas.
Han har spillet på akademiholdet siden februar 2026 og har over de seneste tre måneder præsteret en rating på 1,18.
Næste store turnering på NIPs program er XSE Pro League 2026, som skydes i gang den 1. juli.
Deres første kamp ved turneringen spilles mod det franske hold 3DMAX.
NIP består nu af:
-
Snappi -
sjuush -
stavn -
xKacpersky -
n0te -
Xizt (Coach)
-- -
ewjerkz (Bænket) -
r1nkle (Bænket) -
cairne (Bænket)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
BC.Game henter Senzu permanent
(3)
Medie: insani bliver hos MIBR
(0)
FOKUS sender OG i lower bracket
(0)
Echo og Sashi fortsætter god dansk start på DraculaN
(1)
Officielt: jackasmo binder sig til fnatic
(0)
zonic sætter ord på trætheden - så mange dage var han på farten
(2)
Astralis på udkig efter international træner
(6)
Disse hold er hårdest ramt af ændringerne i map-poolen - Astralis mærker det især
(2)
Blandet dansk start i Rumænien
(0)
NiKo kalder karrigan for "majorens MVP"
(3)
Danskere flokkes til: Super DraculaN starter i dag
(1)
Medie: Liquid tæt på at lukke handel med ny IGL
(2)
Rygte sender britisk IGL til 100 Thieves
(7)
Cache kommer tilbage i Active Duty
(15)
Ascend esport søger spiller til 3 divs spot.
(1)
Skærpet sikkerhed var ikke nok: Tilskuer løb på scenen igen
(3)
Senzu forlader BC.Game efter afsluttet låneperiode
(9)
Amager Esport Academy (4. Div) søger 2 rifler/igl til kommende sæson
(0)

















