B8 slår Falcons - igen

For anden major i træk lider Falcons et nederlag til B8 på Ancient i deres åbningskamp.

Falcons tabte deres åbningskamp i BLAST.tv Austin Major 2025 til B8.

Nu har de unge ukrainere gjort det igen og fældet giganten.

Ligesom dengang mødtes de to hold på Ancient.

Denne gang fik Falcons to runder mere end i USA, men det er nok en ringe trøst, når man er blandt favoritterne til at vinde majoren og stadig taber til B8.

kyousuke og kyxsan ramte deres skud, men stjernestøvet manglede for m0NESY og NiKo.

På den anden side var npl og alex666 i topform og gjorde ondt på Falcons. Specielt i de stressede situationer på de to bombsites var B8 bare mere komfortable med at tage de frække dueller, mens Falcons prøvede at spille disciplineret CS.

De to hold skal på serveren igen senere i aften.
Falcons møder Passion UA, mens B8 skal op mod sycrones MOUZ.

B8
13 - 10
Falcons
Alle maps
B8 K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Andrii 'npl' Kukharskyi 20 - 14 +6 96.1 82.6% 1.73
Alexey 'alex666' Yarmoshchuk 21 - 13 +8 91.0 78.3% 1.54
Artem 'kensizor' Kapran 14 - 16 -2 64.7 73.9% 0.96
Daniil 'headtr1ck' Valitov 12 - 15 -3 48.8 69.6% 0.84
Dmytro 'esenthial' Tsvir 13 - 18 -5 67.9 69.6% 0.80
Falcons K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Maxim 'kyousuke' Lukin 20 - 18 +2 86.1 73.9% 1.24
Damjan 'kyxsan' Stoilkovski 18 - 16 +2 79.9 78.3% 1.14
Nikola 'NiKo' Kovač 14 - 14 +0 75.2 65.2% 1.04
Danmark René 'TeSeS' Madsen 9 - 17 -8 67.4 65.2% 0.77
Ilya 'm0NESY' Osipov 15 - 15 +0 54.5 69.6% 0.74
Faktaboks

1-0:

  • Brasilien Imperial

  • MOUZ

  • G2

  • Spirit

  • FaZe

  • Brasilien paiN

  • Brasilien FURIA

  • B8

0-1:

  • NAVI

  • Falcons

  • 3DMAX

  • Vitality

  • PARIVISION

  • The MongolZ

  • Verden Passion UA

  • Verden Liquid

#1(Med 64 svar)
4. december 2025 kl. 17:47
Kakkelborg
GOAT zonic masterclass. Virkelig god t-side med vanvittige gode protokoller. Især den protokol de fremviser i runde 22, hvor kyousuke clearer cave inden hans site-mates er klar til at trade, og de dermed taber en 5v4 basically afterplant til 2 savede våben!
#2(Med 24 svar)
4. december 2025 kl. 17:49
Hunt
Nej nej, det er ikke zonics fejl, han har vundet 5 majors! Han kan intet gøre forkert, det er ligemeget hvor meget han taber med hvor mange stjerner på holdet, så er det han goat zonic!

Det må selv du jo kunne forstå.. De sidste 4 sæsoner har været alle andres fejl, jo ikke zonics..
#3(Med 23 svar)
4. december 2025 kl. 17:58
RasmusRoev
Dit had skriger for meget igennem. Kom nu med noget der giver mening.
#4(Med 22 svar)
4. december 2025 kl. 18:23
Hunt
Burde du ikke sige det til de folk der ikke kan se zonic også har del i de nu 4 sæsoners total faisko for falcons? Eller ikke, så læs #2 igen.

Det er lige så meget folk herindes glaze som det er mit had. Bortset jeg har de fakta at zonic nu har fejlet totalt 4 sæsoner i træk. Intet stort vundet.
#5(Med 21 svar)
4. december 2025 kl. 18:29
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Intet stort vundet? PGL Bucarest vinder han. Der er 1.250.000 USD pengepræmie. Så noget stort han har da vundet.
#6(Med 20 svar)
4. december 2025 kl. 18:29
Hunt
En enkelt pgl er ikke stort, jeg snakker om major, katowice, cologne.
#7(Med 15 svar)
4. december 2025 kl. 18:35
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvorfor bestemmer du hvad der er stort? Det var en S tier turnering. Så han har vundet noget stort. Men betyder det så, at Furias sæson har været en fiasko? De har ikke vundet noget stort.

Det du siger er, at de eneste der ikke har været en fiasko i 2025 er Vitality og Spirit.
#9(Med 14 svar)
4. december 2025 kl. 19:07
Hunt
Så du mener der er samme prestige i en pgl turnering som en major/katowice/cologne?

Hvor mange hold udover de nævnte har så mange store stjerner, at vi skal forvente top resultater? Forventer ikke det samme fra mouz, deres hold har ikke samme store stjerner, så hvis de kan være omkring top 4-8 og her og der vinde en EPL, så er det godt nok. Men når falcons har de stjerner og penge bag, så forventer jeg også mere.
#23(Med 2 svar)
4. december 2025 kl. 20:30
RasmusRoev
Mouz spiller os uden en IGL ;)
#29(Med 1 svar)
4. december 2025 kl. 20:40
Hunt
Astralis spiller uden træner :)

Og uden løn
#35(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 21:15
RasmusRoev
Det vildt nok :P
#32(Med 10 svar)
4. december 2025 kl. 21:02
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej, men det er stadig en stor turnering?

Der er heller ikke samme prestige i Kato/Cologne som der er i en major.

Jeg siger ikke, at vi skal ikke skal forvente at Falcons vinder turneringer, fordi de skal vinde turneringer. Jeg siger bare, at din kommentar "Bortset jeg har de fakta at zonic nu har fejlet totalt 4 sæsoner i træk. Intet stort vundet." er forkert
#33(Med 9 svar)
4. december 2025 kl. 21:04
Hunt
Det er 100% rigtigt, ud fra at jeg mener at vinde noget stort dækker over 4 største events om året, 2x major, cologne og katowice og man har ikke været tæt på at vinde nogen af dem. = ikke har vundet noget stort.
#48(Med 8 svar)
5. december 2025 kl. 07:02
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Zonic den mest vindende træner gennem tiden har ikke vundet noget stort, han vandt alt med Astralis, han vandt alt med Vitality, kunne det måske tænkes at det er fordi han arbejder sammen med en fuldstændig elendig IGL i Falcons samt har Niko som kryber helt sammen hvergang der er pres på ham?
Hvordan kan du garantere at kyxsan gør det som de snakker om eller aftaler indbyrdes? Når jeg ser Falcons ligner det ofte kyxsan caller on the fly, så det ligner ikke han altid laver de setups zonic er kendt for at sætte sammen.
At man overhovedet i ramme alvor han sidde og give zonic skylden for de ikke vinder, når de sidder med Niko på holdet er jo helt væk, manden har aldrig kunne vinde
#52(Med 7 svar)
5. december 2025 kl. 12:17
Hunt
Hvordan kan du så give zonic skylden for astralis vandt, for det var jo devices skyld og ikke zonic?

Ligesom det nu er nikos skyld den anden vej rundt og ikke zonics skyld?

Zonics hold vinder = Zonic goat
Zonics hold taber = Spillerne underpræsterer
Eller noget i den dur. Ligemeget at han selv har sammensat spillerne!

Dobbeltmoral hos astralis fanboy nummer 1 er tilbage!
#54(Med 6 svar)
5. december 2025 kl. 13:38
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har aldrig sagt det zonics skyld Astralis vandt??? 😂😂 kom nu lidt hc Andersen
#55(Med 5 svar)
5. december 2025 kl. 13:40
Hunt
"Zonic den mest vindende træner gennem tiden har ikke vundet noget stort, han vandt alt med Astralis, han vandt alt med Vitality,"

Zonic vinder med astralis, men falcons taber uden zonic?
#56(Med 4 svar)
5. december 2025 kl. 15:59
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du jo helt tabt
#57(Med 3 svar)
5. december 2025 kl. 16:11
Hunt
Hvad er det for en dobbeltmoral du kører her? wtf
#58(Med 2 svar)
5. december 2025 kl. 16:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tror sku bare det din lille hjerne der har svært ved at læse og forstå folks kommentere, du kan kun læse dem så de hjælper dine egne søllede argumenter, det jo lidt komisk, men også ulideligt at debatere med.
Du ligger bare ord i munden på alle du argumentere med og det her du alle dage gjort.
#60(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 16:48
Hunt
Fuck en sej kommentar wekz!
#63(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 17:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
:-)
#50(Med 3 svar)
5. december 2025 kl. 10:24
massim
Du er sku dummere end vådt bølgepap og høre på. Det er s tier ergo stort hvis du spørg 99%
#53(Med 2 svar)
5. december 2025 kl. 12:18
Hunt
Godt argument!

Du mener at over 4 sæsoner er fint zonic/falcons har vundet en PGL mens de har fejlet i samtlige majors, congle og katowice? Det er bare super duper godt.

Zonic og falcons har fejlet og nu må de smide zonic på porten.
#64(Med 1 svar)
6. december 2025 kl. 12:54
massim
Nogle gange tror jeg sku du er svensker sådan du har dansker had i dig.
Helt enig falcons kunne ha gjordt det bedre men og give Zonic skylden ja delvist rigtig han er coach men så burde Nico også skulle smider på porten han choker mere end han rammer hoveder i de store event.
#65(Med 0 svar)
6. december 2025 kl. 12:59
Hunt
Så delvist har zonic en skyld i falcons har fejlet så hårdt 4 sæsoner i træk?

Det er det eneste jeg forsøger at forklare folk herinde, ligesom han har en delvis andel i astralis 4 majors.

Andelen af skyld og ansvar må være den samme i begge retninger. Men folk herinde har travlt med at fortælle mig at zonic goat coach fordi han har alt ansvar for astralis 4 majors, men ingen skyld og er fredet i falcons, efter deres nu 4 fuck ups ved 4 majors i træk.

Den må og skal gå lige begge veje, hvis du vil give ham credit for det gode, skal han også have risen den anden vej.
#8(Med 38 svar)
4. december 2025 kl. 19:05
eyM
Så zonic bærer skylden for; at kyosuke clearer Cave for tidligt? I en runde, hvor han ikke må tale til dem?

Det er sgu lidt spøjst, hvornår noget er trænerens skyld og spillerens skyld.
Da Astralis fik høvl forleden, sagde du det udelukkende var spillerne, der var lort… men pr. Denne logik, så er det vel udelukkende ruggahs skyld?

Det er bare lige for at forstå, de regler, der gælder i dit univers.
#10(Med 2 svar)
4. december 2025 kl. 19:08
Hunt
Ruggah fik også meget lort.
#12(Med 1 svar)
4. december 2025 kl. 19:21
eyM
Nej, ikke af Kakkelborg….
#15(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 20:11
Hunt
Underligt, men fair
#11(Med 34 svar)
4. december 2025 kl. 19:10
Kakkelborg
Det er vel zonic der retter ting som entry-patterns eller protokoller? Sammen med kyxsan så står han vel for det taktiske, eller hvad bidrager han med?

Jeg har da svinet ruggah flere gange og sagt han ikke er andet end en hyggefætter fistbump merchant?
Læser du hvad jeg skriver eller finder du bare på argumenter på mine vegne?
#13(Med 4 svar)
4. december 2025 kl. 19:22
eyM
Okay, så du mener, zonic har sagt at kyusuke skal peeke før de andre er klar?
#17(Med 3 svar)
4. december 2025 kl. 20:19
Kakkelborg
Som jeg skriver - det er vel sådan noget der er zonics ansvar?
Lad mig spørge: Hvad tror du, at zonic laver/har ansvar for?
#34(Med 2 svar)
4. december 2025 kl. 21:06
eyM
Han har ansvaret for at lave setups og skabe tacs. Han har ikke ansvaret for at udføre dem.
#40(Med 1 svar)
4. december 2025 kl. 22:11
Kakkelborg
Så ingen ansvar for deres til tider ideløse t-sider?
#41(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 22:31
eyM
Jo bevares… men nu nævnte du at kyusuke peeker for tidligt. Og så svarer jeg på det… men det hopper du lige hen over.

Kan du ikke lige svare dér, hvor du siger jeg fejlciterer 😉
#14(Med 27 svar)
4. december 2025 kl. 19:23
eyM
Nårh bevares.. nu læste jeg bare dine kommentarer til den kamp.
Jeg tænker; at hvis det er underordnet hvor lort Niko er i en kamp; men det er zonics skyld… så er det vildt nok, det ikke er underordnet hvor dårlige astralis spillerne er, uden det er trænerens skyld.
#16(Med 25 svar)
4. december 2025 kl. 20:15
Hunt
Så hvornår og hvad skal der til før vi må give nogen form for skyld til zonic?

En træner står vel for taktisk udvikling over tid, at sætte de rigtige 5 spillere sammen, at udvike et hold, så det over tid spiller bedre sammen.

Alt sammen ting som total har fejlet hos falcons igennem nu 4 hele sæsoner, det er 2 år ude i virkeligheden, og zonic har legit bare smadret alt af hold, cores og spillere han er kommet i nærheden af.

Men zonic er åbenbart taget ud af alt ansvar ifølge folk herinde, det er ret vildt haha
#19(Med 11 svar)
4. december 2025 kl. 20:23
Kakkelborg
Fatter seriøst ikke. De mener han er goat og virkelig god coach, men de kan ikke påpege hvad han har ansvar for og hvordan man reelt kan måle hvad han laver? XD
Han er bare GOAT fordi Astralis vandt alt. Så vandt han en fluke major med en Vitality hold der var absurd underperformende i flere måneder, og dengang fik sindssyg kritik også.
#20(Med 10 svar)
4. december 2025 kl. 20:24
Hunt
Zonics hold vinder = Zonic goat
Zonics hold taber = Zonic intet ansvar

Det er vel let nok at forstå lol
#21(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 20:27
Kakkelborg
Zonics hold vinder = Zonic goat
Zonics hold taber = Spillerne underpræsterer
Eller noget i den dur. Ligemeget at han selv har sammensat spillerne!
#24(Med 1 svar)
4. december 2025 kl. 20:32
RasmusRoev
Hold nu op med det der :)

Var du ligeså meget efter Heroic og deres træner/hold da de kun fik anden pladser?

Dog vil jeg sige, det er svært, hvor man skal lægge ansvaret hos træneren. For de har vel ikke meget at sige i løbet af en kamp? Jo de har 3 timeouts. Men det er vel det?
Når en spiller laver fejl eller underperformer, så er det vel ikke trænerens skyld?
Kig lidt på Blade, de vandt en major, og så er det faktisk gået skidt for dem siden? Er det ham eller spillernes skyld?
#27(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 20:39
Hunt
Hvorfor har zonic så fået så meget ros for hans tid i astralis? Det må vel være lige så svært at finde ud af hvad en træner så bidrager med den anden vej?

Det er vel sådan her du så ser på det? Det er nemt at sige hvad zonic gjorde godt i astralis, men umuligt at vide hvad han kan have fejlet i falcons.

"Zonics hold vinder = Zonic goat
Zonics hold taber = Spillerne underpræsterer"

Du kan ikke sige hold nu op med det der, når du og mange andre herinde påstår at zonic har massere af andel i astralis gjorde det godt, men nu ingen andel har i at falcons gør det dårligt.

Det er svært at vide præcis hvor meget ansvar vi skal give til en træner, men vi kan jo kigge på om hold taber fordi de taktisk bliver udspillet eller fordi man ikke indivduelt er gode nok.

Falcons mangler ikke mere firepower eller flere stjernespillere, de mangler e træner der kan få tingene til at spille sammen og finde de rigtige spillere til de rigtige positioner. Hvad sker der også for teses, der er entry, nu laller rundt som anker? Hvad med vi sætter cadian på riffel og ser om jabbi ikke kan blive ny awp?

Zonic må og skal have en vis andel i det lort falcons har været i 4 sæsoner.

Enten må vi sætte baren sådan at trænerne ikke har noget ansvar, men så skal zonic ikke have noget ros for at stå bag 5 majors, for det er jo ikke hans ansvar.

Eller omvendt skal vi give ansvar til træneren og sige ok zonic var god ved de 5 majors, men han så ogås har været lort de sidste 2 år. Det må være enten eller.
#36(Med 6 svar)
4. december 2025 kl. 21:46
eyM
Nej faktisk slet ikke det jeg siger ihvertfald. Og Hunt måske du skal forstå, at jeg/kakkelborg refererer til en tråd, hvor Kakkelborg siger noget vås.

Falcons fik høvl og Kakkelborg siger, det er bevis på at zonic er lort. Hvortil jeg svarer at det nok har noget med bilos performance at gøre (han havde værste stats på hele serveren, til trods for han gemte sig bag sin igl på alle ct sider). Og dertil svarer Kakkelborg, at det er fuldstændig ligegyldigt…

Og nu ved jeg ikke med Kakkelborg, men du har en ret god basisforståelse for cs Hunt - det er ihvertfald mit indtryk. Og vi er vel for fanden enige om, at det er noget vrøvl.

Og derfor var MIT spørgsmål, hvornår det er træneren, der skal have ros/kritik kontra spillerne.. fordi jeg ser ikke et sammenhængende mønster i denne kritik.

Hvis man ikke kan rose trænere, fordi de har gåde spillere….. så kan det aldrig være deres fortjeneste.. fordi hvis man vinder turneringer, så har man sjovt nok nogle ret gode performende spillere på serveren..
Hvis det er trænerens skyld, at folk ikke refragger, eller ikke executer samtidig… så er det måske mig, der har misforstået trænerens rolle.
#37(Med 5 svar)
4. december 2025 kl. 21:58
Hunt
Det er umuligt for os at sige udefra hvad præcist der er igl og hvad der er træner. Også fordi det nok er ret forskelligt fra hold til hold samt hvornår analyst nr 1, 2 og 3 har "æren".

Kan godt se du har forstået det, men der er mange herinde som er hurtige til at fjerne alt ansvar fra zonic nu her, men er meget hurtige til at kalde zonic for goat for hans resultater med astralis og vitality.

Og igen, hvor mange af de resultater er fordi han havde device og zywoo i hver deres prime og hvor meget er rent faktisk zonic? Igen svært at sige præcist.

Men derfor er mit sprøgsmål til folk herinde, hvordan kan zonic få æren for alt det gode hos astralis, men stå helt uden ansvar for at det dårlige hos falcons. Hvornår må jeg sætte en grænse og mene nu er det også zonics skyld at falcons ikke vinder nogle store events.
#38(Med 4 svar)
4. december 2025 kl. 22:02
eyM
Som jeg sagde til Kakkelborg. Jeg er slet ikke sikker på, zonic er en god træner nu.

Men det kan simpelthen ikke lade sig gøre, at han ikke har været en god træner.. der var så meget fokus på det indædte samarbejde han havde med Glaive, og når man så Astralis spille sammen i deres prime, lignede alle andre hold amatører - fordi de netop udspillede folk som simple, Niko osv. ikke fordi de aimede dem ud, men enormt godt sammenspil.

Til eksempel: Jeg synes lidt vitality viste frøet samme i deres streak. Ja zywoo er sindssyg. Men måden de kunne resette undertalsrunder og koordinere som en kongelig ballet var vidunderligt at se. Og derfor de var/er sindssyge.
#39(Med 3 svar)
4. december 2025 kl. 22:11
Hunt
Det er altsammen rigtig fint, du giver zonic ros og kodus for de ting der er gået godt. Så skal du også acceptere at zonic skal have ris og hate for når det går dårligt.

Du kan jo ikke sidde og mene vi kan rose folk når de gør det godt, men omvendt ikke kan sige noget hvis det går dårligt. Det hænger jo ikke sammen, hvis du lægger en linje, så skal den gælde begge veje.

Så kan vi blive enige om zonic var en god træner i astralis og nu er en dårlig træner i falcons?
#42(Med 2 svar)
4. december 2025 kl. 22:33
eyM
Nej nej… hvis du læser hvad jeg skriver… har ikke sagt, om zonic gør det godt nu..

Kan sagtens være han er afdanket - jeg har ingen ide.

Og netop min pointe at det skal gå begge veje.. så hvis man siger en træner er lort, så kan han samtidig godt ha en spiller, der underperformer og taber en kamp…. Som egentlig var den oprindelige pointe jeg havde med Kakkelborg.
#43(Med 1 svar)
4. december 2025 kl. 22:49
Hunt
Du siger ikke direkte han gør det godt nej, men du frasiger samtidig også at han har noget ansvar. Så længe vi kan blive enige om en træner både har sin andel på godt OG skidt.

Så hvis du mener zonic skal have ros for sin tid i astralis, så må du også mene han skal ris nu for sin tid i falcons.

Du kan godt sige at en spiller der spiller dårligt ikke er zonics skyld, når de så taber. Men så er det omvendt heller ikke zonics skyld astralis spillede godt i 2018-2019, men det var device der spillede godt og derfor ikke zonics ære. Den skal altså gå begge veje. Du kan ikke som træner stå og gemme sig bag "min spiller spillede dårligt" men samtidig tage nogen form for ære, når dit hold vinder, fordi det må jo så kun være fordi din spiller spillede godt og ikke noget med dig at gøre.

Den er ikke længere end det.
#44(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 23:02
eyM
Ved ikke hvor du har fra, at jeg skulle påstå han ikke har et ansvar… det påstår jeg ingen steder min ven 😊 tror du lægger andres ord i munden på mig, eller også skal du lige læse igen.

Tror det kræver sin mand at være en god træner faktisk. Og kan forestille mig at de egentlige opgaver og ansvar varierer fra hold til hold.

Og helt rigtigt. Det er slet ikke zonics skyld, at device spillede godt under kampene i 2018-19. Og heller ikke hans skyld, Niko stinker i finaler.

Hvis han er uduelig i timeouts og under bootcamps, så er det hans skyld.

Og nu var det ikke zonic, der gemte sig bag sine spillere. Det var Kakkelborg, der gemte nikos performance bag zonic.
#22(Med 12 svar)
4. december 2025 kl. 20:28
soga
Nevermind, jeg giver op. Du er velkommen til at svare på mine spørgsmål i den anden tråd, hvor du forduftede.
#25(Med 11 svar)
4. december 2025 kl. 20:39
Hunt
Har svaret på rigeligt af dine sprøgsmål, men du har ikke svaret på mit ene simple spørgsmål, hvornår må vi give nogen form for skyld til zonic?
#26(Med 7 svar)
4. december 2025 kl. 20:36
Kakkelborg
Nu fordufter han når du argumenterer godt imod..
#45(Med 6 svar)
5. december 2025 kl. 01:42
soga
Det er desværre næsten altid den anden vej rundt når jeg skriver med ham.
#46(Med 5 svar)
5. december 2025 kl. 01:52
Hunt
Nej, jeg svarer folk. Det er 50x oftere at folk ikke svarer mig.
#47(Med 4 svar)
5. december 2025 kl. 03:42
soga
Hey, du må lige prøve at forstå at når vi to skriver sammen er det os to - Hunt og soga. Ikke dig og folk.
Og så svarer du mig bare de 4 steder du har "givet op" de sidste 24 timer når du får tid.
#51(Med 3 svar)
5. december 2025 kl. 12:15
Hunt
Jeg har svaret dig, men det giver ikke mening at svare det samme igen og igen, når det ender i at køre i ring.
#59(Med 2 svar)
5. december 2025 kl. 16:43
soga
Kald det hvad du vil. Du argumentere forfærdeligt, ragebaiter, prøver at stikke til folks følelser. Når man kalder dig ud på det, stikker du halen mellem benene. Hvis du ikke gjorde de sidste to ting, ville jeg bare lade dig være
#61(Med 1 svar)
5. december 2025 kl. 16:48
Hunt
Fuck en sej kommentar soga!

Det er godt nok løgn, men sejt er det sgu!
#62(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 17:07
soga
?
#28(Med 2 svar)
4. december 2025 kl. 20:40
soga
Selvfølgelig må vi give noget af skylden til zonic. Ligesom at det resterende af holdet bærer skylden. Dit spørgsmål minder mig om dette postulat du kom med for under 24 timer til mig:

"Du har et narrativ om at hvis en spiller/træner har været i astralis, så ligemeget hvor røv dårligt de gør det, så er det ikke deres fejl og de kan intet gøre galt."

Hvor er det, at du har disse ting fra?
#30(Med 1 svar)
4. december 2025 kl. 20:42
Hunt
Godt så, der er en andel af skylden hos zonic for at hans hold har sejlet rundt i 4 sæsoner. Godt lige at få det på plads.

Det har jeg udfra hvordan folk stadig bare roser zonic og forsøger at fjerne alt ansvar fra ham i falcons, samt holde hånden under washed spillere som gla1ve og device, ligemeget hvor dårligt de gør det.
#31(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 20:48
soga
Så fordi at "folk" roser zonic, har JEG et narrativ som passer overens med andre brugere?

Jeg har aldrig påstået at zonic ingen skyld har. Min pointe er NETOP at tingene ikke er så sort på hvidt, som det lader til at du tror det er. Det er imponerende, hvis du ikke har opdaget det endnu.
#18(Med 0 svar)
4. december 2025 kl. 20:21
Kakkelborg
Altså hvad snakker du om?
Jeg har svinet både Astralis' spillere og ruggah. Så hvad er din pointe?
Min pointe med Astralis spillerne er, at de er ligeglade og slet ikke spiller spillet.
#49(Med 0 svar)
5. december 2025 kl. 07:00
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du kan sagtens stå for det taktiske, men når alt kommer til alt så er det kyxsan der skal stå for at gøre det i kampen. Selv blade kalder zonic den bedste træner nogensinde, ALLE hold ville signe ham hvis han stod uden arbejde pludselig, så at sige det er hans skyld det er helt væk.
Hvordan skal det være zonics skyld at han arbejder sammen med en lorte igl samt at han har Niko som aldrig kan stå i mod presset i afgørende kampe?
Du prøver at være en tro kopi af Hunt.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.