
NiKo slog hul i bordet og i sin hånd.
28. september 2024 kl. 19:20
NiKos hånd bløder: Slår hul i bordet efter vanvittigt 1v5-forsøg
Der skulle en teknisk pause til efter NiKo slog hul i sit bord under semifinalen i Forum.
Niko var lige ved at lave årets - hvis ikke CS2's bedste - 1v5 clutch. Desværre for Niko og G2, så vinder apEX 1v1'en. Niko bliver tydeligt frustreret og slår hul i bordet og sin hånd, hvilket medførte at der blev kaldt en teknisk timeout for at han kan tørre blodet af.
Se NiKos vanvittige 1v5-clutch-forsøg her
Her kan du se NiKo slå hul i bordet
NiKo har publikum med sig i Forum. Under den efterfølgende tekniske pause stemte hele publikum i og råbte: "NiKo, NiKo, NiKo!"
Vi fik også lov til at høre voicecomms senere, hvor Niko sagde: "I'm bleeding and killing!"
Efter kampen blev NiKo interviewet på scenen, hvor hans forslåede bord gjorde ham selskab.

Sådan så det ud, da NiKo spillede kampen færdig med blødende hånd.

Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Lissabon bliver vært for nye tier 2-turneringer
(0)
Ukrainsk esportsforbund udelukker s1mple og flere andre - s1mple svarer kritisk igen
(9)
Medie: To tidligere SAW-spillere på vej væk fra hvert sit hold
(0)
Majorens nummer chok fritstiller tre og bænker tre
(0)
Medie: FUT jagter profileret G2-spiller
(2)
Medie: Brasiliansk storhold byder på argentinsk AWP-spiller
(0)
Echo kender deres semifinalemodstander i Rumænien
(1)
MIBR bekræfter kl1ms afløser
(0)
BLAST bekræfter: Cache er med ved de kommende turneringer
(1)
Klar for Danmark: Tilmeldingen til kampen om at repræsentere Danmark er stadig åben
(0)
Dansk holdkaptajn på prøve hos amerikansk hold
(1)
Passion UA visner langsomt ud - ukrainer forlader holdet
(0)
Av, en fejring: IceBerg brækker Rejins næse ved et uheld
(5)
HLTV samler de bedste højdepunkter fra majoren
(0)
FISSURE skylder stadig Astralis og 14 andre hold præmiepenge
(0)
FAZE HENTER JBOEN PÅ LÅN
(15)
Chok: G2 bænker SunPayus og henter r1nkle
(13)
Medie: MIBR får brasiliansk AWP'er
(0)














