
notaN til POWER Liga finalen på Anarkist Bar i Odense. Foto: Freja Borne | @frejaborne
21. december 2022 kl. 19:29
notaN forlader MASONIC
Vinderen af POWER Ligaen de to forrige sæsoner, notaN, søger nye udfordringer til næste år.
Titlen som back-to-back POWER Liga-mester var ikke nok til at holde på notaN for MASONIC, der har givet spilleren lov til at søge andetsteds i det nye år.
notaN har været på holdkortet for MASONIC i ni måneder, og det har været succesfulde ni måneder for både organisationen og spilleren selv.
Ni finaler og fire trofæer blev det til, som MASONIC selv skriver i deres afskedstweet.
En tur til Barcelone blev det også til, hvor han fik lov til at spille på det legendariske stadion Camp Nou.
Selv skriver notaN, at han foretrækker danske hold, men er åben for internationale hold også.
MASONIC består nu kun af:
-
J3nsyy -
Anlelele -
Tauson -
Buzz (Rygtet til Astralis) -
blaq (Coach)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Rygte: Liquid bænker AWP'er - to spillere i kikkerten
(1)
Historisk organisation øjner comeback
(1)
Medie: Brasiliansk storhold byder på argentinsk AWP-spiller
(1)
200.000 kroner på højkant til portugisisk LAN-turnering
(0)
Ukrainsk esportsforbund udelukker s1mple og flere andre - s1mple svarer kritisk igen
(10)
Lissabon bliver vært for nye tier 2-turneringer
(0)
Medie: To tidligere SAW-spillere på vej væk fra hvert sit hold
(0)
Majorens nummer chok fritstiller tre og bænker tre
(0)
Medie: FUT jagter profileret G2-spiller
(2)
Echo kender deres semifinalemodstander i Rumænien
(1)
MIBR bekræfter kl1ms afløser
(0)
BLAST bekræfter: Cache er med ved de kommende turneringer
(1)
Klar for Danmark: Tilmeldingen til kampen om at repræsentere Danmark er stadig åben
(0)
Dansk holdkaptajn på prøve hos amerikansk hold
(1)
Passion UA visner langsomt ud - ukrainer forlader holdet
(0)
Av, en fejring: IceBerg brækker Rejins næse ved et uheld
(5)
HLTV samler de bedste højdepunkter fra majoren
(0)
FISSURE skylder stadig Astralis og 14 andre hold præmiepenge
(0)















