2200 Elo søger ambitiøst og struktureret hold

18. juni 2026 kl. 21:51
Albrechtsen
Hej Dust2,

Jeg hedder Kasper (kapr), er 30 år gammel, bosat i Trekantområdet, og har spillet Counter Strike, siden der ikke var fladskærme i de danske hjem 😉

Efter en længere periode med ren, primært solo, Faceit-grind, har jeg det seneste halve år opbygget en stor motivation for at tage spillet til næste niveau. Jeg søger derfor efter et fast, ambitiøst hold, der mangler en dedikeret og stabil spiller.

Om mig som spiller:
Erfaring: +4000 timer. Global Elite tilbage i 2015, har spillet på et stabilt niveau i mange år. Peak Faceit Elo: Season 8 – 2253.
Rolle: Trives bedst som enten Entryfragger eller AWPer - men er fleksibel.
Styrker: Aim og gamesense.
Mentalitet: Jeg er moden og har en konstruktiv tilgang til både at modtage og give kritik/anbefalinger. Jeg spiller altid for at vinde, men jeg ved, at fejl er en del af udviklingen, og at man ikke kan vinde hver gang.
Træning: Aktiv bruger af refrag.gg. Jeg har ingen erfaring med holdtræning endnu, men lærer hurtigt.

Jeg søger et ambitiøst og langsigtet hold med en klar struktur, en IGL/træner med en plan, og hvor alle møder forberedte op.

Kan spille alle ugens dage i tidsrummet 16:00 - 23:00.

Links:
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198169762287/
Faceit: faceit.com/en/players/kapr
Leetify: leetify.com/app/profile/76561198169762287
Refrag: play.refrag.gg/user/kapr
Discord tag: albrechtsen1995

Hvis I vil snuppe en pracc eller to for at se kemien an, kan I fange mig her i tråden, på Steam eller på Discord.

Med venlig hilsen,
Kasper / kapr
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.