Kort spørgeskema (giveaway)
20. maj 2025 kl. 16:47
R0ger
🧠 Er du nogensinde blevet scammet for dine skins?

Jeg arbejder lige nu på en ny løsning, der skal hjælpe gamere med at beskytte deres skins mod scams og tyveri – særligt i CS2.

Det er stadig meget tidligt i processen, og jeg leder efter input fra jer, der enten trader, samler eller bare elsker skins. (eller bare er gamer)

Derfor har jeg lavet et kort spørgeskema (det tager under 1 minut):
👉 tally.so/r/mJYXZ7

Alle svar hjælper mig enormt – Ved at besvare spørgeskema, vil du automatisk deltage i en giveaway om en "StatTrak™ Zeus x27 | Olympus"

Tak hvis du tager dig tid 🙏
#1(Med 1 svar)
20. maj 2025 kl. 22:14
WeiZ
Jeg er interesseret i, at vide hvilken ideer du selv kigger på pt? Bare af ren nysgerrig, skal nok lige fået svaret på skemaet også. :D
#2(Med 0 svar)
21. maj 2025 kl. 07:47
R0ger
Ideen kan tolkes udfra spørgeskemaet ;-).
#3(Med 1 svar)
21. maj 2025 kl. 11:39
mrphil123
Tænker dit største problem er at det ikke ender med at du bliver scammet
#6(Med 0 svar)
21. maj 2025 kl. 17:17
R0ger
Helt korrekt. Jeg er igang med at kode et stykke software, som skal hjælpe med præcist at løse denne del af problemet.

Min spørgeskema undersøgelse er mest for at få en fornemmelse af problemets størelse, samt om behovet er der. Men super fedt du byder ind.
#4(Med 3 svar)
21. maj 2025 kl. 12:04
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ud fra dit spørgeskema, ligner det at du vil prøve at sælge en 'forsikring' til skins. Jeg må være ærlig at sige, jeg har rigtig svært ved at se folk betale for det her, da det er enormt nemt ikke at blive scammet. Derudover virker det også til, at det kunne være ret simpelt at 'snyde dig' Altså at jeg køber subscription ved dig, og faker at jeg bliver scammed hvorefter du så evt skal betale mig 5000kr for et skin som min kammerat bare holder?
#5(Med 2 svar)
21. maj 2025 kl. 17:16
R0ger
Helt korrekt, kan super godt følge dig. Det er dog her, jeg er igang med at kode et stykke software, som skal hjælpe med præcist at løse denne del af problemet.

Min spørgeskema undersøgelse er mest for at få en fornemmelse af problemets størelse, samt om behovet er der. Men super fedt du byder ind.

:-)
#7(Med 1 svar)
21. maj 2025 kl. 17:31
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Yes. Det er heller ikke for at være negativ over ideen. Jeg snakkede med en af mine venner som kan kode, og han sagde det ville være ret simpelt at bygge et program/link som jeg ville kunne klikke på, og han så ville kunne tage min skins. Og derved ville det se ud som om jeg er blevet scammed, uden at jeg faktisk er blevet scammed. Jeg er har dog ikke meget viden inden for emnet. Men held og lykke med projektet 🤙🏽
#8(Med 0 svar)
21. maj 2025 kl. 17:43
R0ger
Tak for deltagelsen, og tusinde tak for feedback. :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.