
niko fra OG skal op i mod Vitality.
12. juni 2021 kl. 16:00
Første semifinale sættes i gang
Den første semifinale i IEM Summer er sat til at begynde nu.
Den første af to semifinaler i IEM Summer er sat til at blive påbegyndt lige om få øjeblikket, hvor danskerholdet OG støder sammen med franskmændene fra Vitality.
Det førstnævnte mandskab sikrede sig et spot direkte i semifinalerne, efter holdet gik ubesejret gennem Gruppe B i gruppespillet, mens Vitality sluttede som det næstbedste hold i Gruppe A, hvor de kun blev overgået af G2.
Senere i aften bliver den anden semifinale ligeledes afviklet, hvor Vitalitys overmænd og Gambit krydser klinger i en kamp om et spot i finalen af IEM Summer, hvor det vindende hold bliver intet mindre end 615.000 kroner rigere.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Ismo siger farvel til IDA NexGen
(0)
BC.Game henter Senzu permanent
(10)
3DMAX smider spiller på bænken
(0)
MLB refererer til NiKos majorsejr
(0)
Gentle Mates på vej ud af Counter-Strike - FaZe jagter spansk profil
(1)
Cache kommer tilbage i Active Duty
(21)
Disse hold er hårdest ramt af ændringerne i map-poolen - Astralis mærker det især
(5)
Efter 10 måneder med samme hold: XI vinker farvel til én
(0)
Tauson starter skidt i Bukarest - dansk deltagelse i tre af fire semifinaler
(1)
Echo og Sashi fortsætter god dansk start på DraculaN
(2)
Medie: insani bliver hos MIBR
(1)
Astralis på udkig efter international træner
(7)
FOKUS sender OG i lowerbracket
(1)
Officielt: jackasmo binder sig til fnatic
(0)
zonic sætter ord på trætheden - så mange dage var han på farten
(2)
Blandet dansk start i Rumænien
(0)
NiKo kalder karrigan for "majorens MVP"
(3)
Danskere flokkes til: Super DraculaN starter i dag
(1)




























