BILLETSALGET TIL DEN STORE FINALE ER ÅBENT
LIVE
Søger hold til cs2 // Jessen
25. september 2023 kl. 16:43
Jessen_
Halløj

Lidt om mig:

Mit navn er Oliver Jessen, og hedder bare "Jessen" ingame. Jeg er 24 år gammel. Jeg har spillet cs i en del år efterhånden, og sprang over til Valorant da det udkom i 2020. Er nærmest uerfaren inden for "hold cs", MEN har spillet Valorant som semiprofessionel i omkring 1,5-2 år fra udgivelse. Været omkring flere danske organisationer, samt udelandske i min tid som Valorant spiller. Jeg har spillet på hold med flere kendte spillere i cs miljøet såsom mupzg og martiNwk osv. Ydermere, så har jeg selvfølgelig også spillet med flere kendte navne i Valorant miljøet.

Jeg søger et hold som jeg kan udvikle mig sammen med, da jeg er meget konkurrence- og performance drevet, og derfor kan jeg ikke længere bare spille casual 100% og hygge mig. Det som jeg kan tilbyde jer er en erfaren, rolig gut, som vægter struktur og udvikling rigtig højt. De fundamentale ting i fps competetive er der også styr på, så der er intet der skal læres fra bunden.

Jeg præfererer ingen roller. Jeg kan og vil spille alt, dog er awp rollen noget som jeg har en del erfaring med fra Valorant. Jeg er dedikeret nok til at kunne få tildelt en rolle, modtage den med et åbent sind, og dernæst ligge mit fokus på den givne rolle, og arbejde mig så tæt på perfektion som muligt i den rolle i form af vods, theory crafting osv.

Kendetegn ved mig:
- Selvindsigt/selvkritisk med fokus på udvikling
- Positiv/snakkesagelig ift. kommunikation
- Lærenem
- Dedikeret

Hvis i mener jeg kunne være en god brik i jeres puslespil, så tøv ikke med at kontakte mig til en snak. Jeg glæder mig til at høre fra jer, og give jer et dybere indblik i hvordan jeg kan skabe værdi for jeres hold.

Jeg kan kontaktes på twitter eller discord.
twitter.com/JessenVAL
Jessen#6184
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.