GregMcMuffin søger nyt hold.

10. maj 2023 kl. 23:07
GregMcMuffin
Efter første halvdel af sæsonen søger jeg efter et nyt hold til transfer. Intet dårligt imod mine tidligere holdkammerater, men motivationen og tiden var der ikke hvilket selvfølgelig kan ske.

Lidt information om mig selv:
Jeg er en 18-årig dreng der bor i København, og jeg går i øjeblikket i 1.g. Med sommerferien på vej har jeg masser af tid og motivation til at grinde. Jeg søger primært en plads Riffler(helst lurk). Mit nuværende elo er 2800 (med et peak på 3-3,1k elo) og jeg har spillet 3 sæsoner af 4 div, 1 sæson af 3 div og 1 sæson 5 div. Jeg vil helst spille i 4 og 3. division, men jeg er åben for undtagelser :D. Jeg er klar på at øve 3-4 gange om ugen og proppe nogle powerpraccs ind i weekenderne. Derudover Dm'er jeg og spiller faceit en del i min fritid.

Kontakt mig gerne på steam, twitter eller add mig på faceit.
steamcommunity.com/id/GregMacMuffin/
twitter.com/GregMcMuffinCS
faceit.com/en/players/GregMcMuffin
#1(Med 1 svar)
10. maj 2023 kl. 23:16
Yuhlz
+rep Kæmpe maskine! Tag ham mens du kan :-)
#2(Med 0 svar)
10. maj 2023 kl. 23:20
GregMcMuffin
<3 elskede
#3(Med 0 svar)
11. maj 2023 kl. 21:00
Qualde
+rep
#4(Med 1 svar)
13. maj 2023 kl. 22:54
Mo0nst3r
+rep Varmeste mate, altid hyggelig, skal nok få nogle gode stunder med en brandvarme maskine samtidig!
#5(Med 0 svar)
14. maj 2023 kl. 00:09
GregMcMuffin
ty brors <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.