Jeg (eski) søger et hold, og/eller mennesker at spille med.
Min rank er gn3, men du kan add mig på steam og finde ud af at mine 3000 timer ikke er blevet spildt.
Jeg har god forståelse for spillet, trods mine ranks siger andre ting.
Jeg bor i Aarhus, så har mulighed for diverse lans i området.
Min pc er potato, så det måske også en af grundene til jeg ikke spiller fuldt optimalt.
Jeg har dog planer om at få den udskiftet til noget bedre snart.
Prøv at bruge lidt tid på dansker hubben eller i DPL-C.
Så får du prøvet af om din rank er GN3 af en grund, eller om du er “uskyldig”.
Min erfaring er, at solo queue i værste fald gør, at du ikke ranker op så hurtigt, men hvis du har niveau til mere skal du nok stige.
Og tbh er 3.000 timer ikke meget værd, hvis de sidste 1.500 er brugt på at fokusere på, at man synes ens teammates stinker og det er deres skyld, at man ikke ranker op.
Dine 3.000 timer er spildt, hvis du er GN3 og lvl 1 på Faceit mate. Held og lykke :D
Du burde nok gå igang med noget hardcore grinding for at få erfaring og niveau, hvis du forventér at du vil hamle op med den danske CS scene, det er du sgu nødt til, da niveauet i MM er pis, og Faceit er vejen for erfaring.