p0se søger +4 til hold

28. juni 2026 kl. 19:23
p0se
Hej

Jeg søger +4 til nyt projekt, hvor jeg står i spidsen som IGL. Jeg er selv 34 år, så du skal gerne være 25+

Jeg har mange års erfaring med rollen, og har senest spillet 3 sæsoner i 2 divisionen. Pt 2500 Elo.

Jeg søger spillere med:
Højt mekanisk niveau.
Minimum 2k elo
Kan tage imod konstruktiv kritik.
Kan "nøjes" med at spille hold et par gange i ugen, men opretholder et solidt individuelt niveau.

Målet er at ende i 2 div efter en sæson eller to :-)

Kontakt:

steamcommunity.com/id/p0se/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.