Opret Log ind
Kjaerbye og co. taber åbningskamp
HYENAS var ikke stærke nok i åbningskampen.
Skrevet af: JSand    15. maj 2021 10:35      

HYENAS fik ikke den ønskede start på Flashpoint 3.

Danske HYENAS blev overmandet i holdets første kamp i Flashpoint 3, da FunPlus Phoenix simpelthen blev for stærke.

Allerede på første bane kom de danske tropper fra HYENAS også i problemer. Her kom FunPlus Phoenix klart bedst fra start med en 10-5-føring, og dette kunne Kjaerbye og co. ikke rette op på. Seks runder fik danskerne dog efter sideskiftet, men mere blev det heller ikke til.

Turen gik derefter til Inferno, hvor det ikke blev spor bedre for HYENAS. Her lød scoren ved halvleg nemlig på 11-4 til FunPlus Phoenix. Denne gang kunne de danske tropper dog ikke pynte synderligt på resultatet, hvorfor det endte i et 6-16-nederlag.

Flashpoint 3
Bedst af tre maps
FunPlus Phoenix
2 - 0
HYENAS
de_vertigo 16 - 11 de_vertigo
de_inferno 16 - 6 de_inferno
de_nuke de_nuke

Derfor skal HYENAS en tur i lowerbracket, hvor de får fornøjelsen af at spille mod NIP, som har danske device på holdkortet. 

#1 MrbecherM
2021-05-15 10:37
Hvem spillede AWP på Hyenas?
#2 tOPZ
2021-05-15 10:39
Umiddelbart Aizy kunne jeg forstå. Kan være jeg tager fejl.
#3 rask
2021-05-15 10:41
På inf spillede han i hvert fald AWP.
#4 weKz
2021-05-15 11:13
Os på vertigo
#5 magnusdk124
2021-05-15 13:01
Aizy
#6 magnusdk124
2021-05-15 13:02
Kunne være spænende at se fessor på Awp ellers 🤷‍♂️
#7 DELUSIONAL_48kg_kid
2021-05-15 13:17
https://clips.twitch.tv/JazzyOddCrabGOWSkull-1orYZ..

Som at spille dansk 5 mands stack på Faceit lol auch
De var fandme også dårlige..
#8 Kristja
2021-05-15 14:41
Styko mr savage lol

Men ja det var ikke kønt da :D
#9 Kristja
2021-05-15 14:45
Jeg forstår slet ikke hele denne her sammensætning altså. MSL på en awp samt calle, ville sgu give mere mening og formodentlig også mere succes end at have Aizy som awp og gade som caller... Og hvordan skal Aizy nogensinde finde et fornuftigt niveau på en awp, når han ikke engang gider at varme op ^^
#11 MattShades
2021-05-15 16:39
Aizy ramte da ellers det meste - med alle slags våben? :)

Om det er et valg fra MSL, at han virkelig hellere vil streame og vente på en bedre mulighed eller om det er en "hvis de ikke gider at lege med mig, så gider jeg heller ikke lege med dem", det ved jeg ikke.

Jeg var forbi MSL's stream under en af Flashpoint kampene og her fortalte han "at han hellere ville prøve at spillere med nogle nye folk". Det kan jeg egentlig godt forestå - men omvendt, så ville det være så meget bedre PR for dem alle, hvis han spillede med Hyenas og fik det til at fungere omend i det mindste bare for at holde sig varm og relevant.
#15 Enrique
2021-05-16 00:55
Hvor ved du fra, om han har varmet op eller ej?
#16 Kristja
2021-05-16 08:06
Skal ikke konkludere hvorvidt han har gjort det forinden den omtalte kamp for Hyenas. Men i hans tid under North til en høj hyre, der er det efterhånden velkeldt at han ikke brugt mange timer på dm og opvarmning :)
#17 Enrique
2021-05-16 20:59
Så du kommer altså med et statement, om noget som du faktisk ikke rigtigt aner noget om..? Det giver god mening. :) Så kan vi alle være eksperter.
#18 MattShades
2021-05-16 21:18
Det kan også tænkes, at han har set interviewet med Aizy i Thorins "Reflections" serie, hvor Aizy udtaler noget i retning af, at han i sin tid i North fandt ud af, at det for ham gav mere mening at bruge tid på at sætte sin mentalt op i stedet for at varme op med DM osv.
#19 Kristja
2021-05-16 22:27
Jeg er absolut ingen ekspert, og det har jeg aldrig påstået. Men jeg forstår ikke at han skal spille AWP og at de bruger gade som en middelmådig IGL. Og hvis man ikke engang gider at dedikere sig som en riffel spiller, så skal man nok ikke til at omskoles som en awp spiller... Og ja jeg har skam sket flere udtalelser omkring hans manglede opvarmning og lade tilgang til spillet.
#10 cleansation
2021-05-15 15:33
Kæmpe surprise der for North spillerne lol
#12 MattShades
2021-05-15 16:44
Det var da meget sjovt at se dem spille igen!

Jeg bliver dog stadig frustreret over at se Gade dø - runde efter runde uden at skyde tilbage. Han virker mekanisk super god, men det virker som om, at han altid dør med en granat i hånden, gennem en smoke eller mod siden/ryggen til modstanderen. Det er mig ubegribeligt, at hvis hans aim er hans største(eneste?) styrke, at han så ikke dør 9/10 gange i en skudduel, som han trods alt må have bedre chance for at få noget ud af.
#13 wake
2021-05-15 19:08
Fordi manden burde siddes i en entry rolle. Er helt enig. Kan godt huske dengang han spillede i singu. Der var han maskine fordi han kom frem på mappet. Kæft en cbble han spillede dengang.
#14 MoX
2021-05-15 19:47
Det er jo bare mere North light, de er vel ikke engang til top 30.