
Avanti henter serber til førstehold
Det er ikke meget, vi hører fra førsteholdet i Avanti i øjeblikket.
De spiller ikke POWER Liga eller CEPTER Divisionerne, der er overladt til Avanti NXT og Avanti Future. De har heller ikke nogen kampe på HLTV.
Det betyder dog ikke, at I skal snydes for en opdatering på holdkortet. Avanti har nemlig skiftet happym1x ud med serbiske Cr4Zy og er dermed ikke et fuldt dansk hold længere.
Det er dog ikke første gang i Avantis historie, da de havde et holdkort med en serber og britte tidligere på året. Det var på det holdkort, der skiftede over til MASQ, da nogle af folkene i Avanti valgte at gå egne veje og starte deres eget op.
Avanti spillede med i ESEA Season 57 i den europæiske entry-division, hvor de sluttede på en 25.-32. plads i slutspillet. Deres endeligt i sæson kom i kampen mod leijonat, hvor et pc-crash fra Avantis side gjorde, at de modtog et skrivebordsnederlag på kampens tredje og sidste map.
Avanti er nu:
-
b1zjr -
CyberMagi -
Cr4Zy -
k0bra -
Im0ut -
Rennie (Coach)













