karrigan tog ambulancen med til Falcons ved PGL Astana 2026.

karrigan tager ambulancen med til Falcons

WEE WOO WEE WOO.

Sådan lød det velkendte råb fra karrigan, og nu for første gang i Falcons-trøjen.

Det tog ikke lang tid for Falcons, før karrigan igen bragte ambulancen frem på scenen. I sin debutkamp kom det velkendte råb på andet map, efter m0NESY vandt et 1v2-clutch.

Det fik den danske IGL helt op at køre, og vanen tro skulle hele alle andre også høre, at karrigan havde energien i top.

Hør karrigans første WEE WOO WEE WOO for Falcons

#1(Med 0 svar)
9. maj 2026 kl. 17:29
Djoerup
💀
#2(Med 0 svar)
10. maj 2026 kl. 01:50
Gr1bben
Det kan blive rigtig sjovt det her !
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.