
s1mple slutter uden for præmierækkerne i Parken
Det har været et hæsblæsende program i Crowne Plaza Hotel Copenhagen Towers.
Fem Bo1-kampe søndag efterfulgt af tre Bo3-kampe mandag er det blevet til for s1mple og BC.Game, men nu er det så også slut efter et nederlag i lowerbracket til illwill.
illwill og danske ECSTATIC har det endnu hårdere, da de mødes om kort tid for at spille dagens sidste kamp i det danske LAN. De to hold når dermed op på fire Bo3-kampe i dag, før de sidste tre opgør i turneringen spilles færdig tirsdag.
Både illwill og ECSTATIC vandt deres seneste kampe 2-0 uden de store problemer.
BC.Game blev kørt over på Nuke 13-2 og derefter sendt hjem fra København på Dust2 med cifrene 13-9. s1mple ender som holdets højest ratede spiller ved eventet med 1,20 efter 11 kampe.
ECSTATIC havde også godt styr på polske Phantom, der blev slået 13-6, 13-9 med en nut nut i hopla.
Nu skal ECSTATIC og illwill spille klokken 20:00 for at sikre sig tredjepladsen som minimum og chancen for at spille sig i finalen. Begge hold er sikret præmiepenge allerede.

BC.Game
illwill BC.Game |
K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 3.0 |
|---|---|---|---|---|---|
Denis 'electroNic' Sharipov |
27 - 25 | +2 | 74.5 | 70.3% | 1.12 |
António 'aragornN' Barbosa |
16 - 28 | -12 | 64.0 | 73.0% | 0.89 |
Oleksandr 's1mple' Kostyliev |
24 - 25 | -1 | 70.5 | 67.6% | 0.84 |
Adones 'krazy' Nobre |
19 - 30 | -11 | 63.5 | 62.2% | 0.72 |
Christopher 'MUTiRiS' Fernandes |
17 - 30 | -13 | 49.9 | 54.1% | 0.62 |
illwill |
K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 3.0 |
|---|---|---|---|---|---|
Ali 'hAdji' Haïnouss |
29 - 26 | +3 | 80.7 | 81.1% | 1.45 |
Nemanja 'nEMANHA' Đukić |
30 - 21 | +9 | 89.0 | 78.4% | 1.42 |
Adam 'adamS' Marian |
28 - 19 | +9 | 82.5 | 86.5% | 1.28 |
Cristian '7Kick' Dragos Radut |
27 - 19 | +8 | 77.2 | 75.7% | 1.20 |
Paweł 'dycha' Dycha |
23 - 21 | +2 | 64.3 | 81.1% | 1.14 |














ECSTATIC
Phantom ECSTATIC |
K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 3.0 |
|---|---|---|---|---|---|
Martin 'nut nut' Holm Vestergaard |
35 - 20 | +15 | 80.9 | 80.5% | 1.61 |
Anton 'Anlelele' Huynh |
34 - 29 | +5 | 90.2 | 75.6% | 1.17 |
Christian 'Buzz' Andersen |
30 - 22 | +8 | 70.1 | 73.2% | 1.14 |
Nico 'nicoodoz' Tamjidi |
33 - 23 | +10 | 87.3 | 78.0% | 1.11 |
Thomas 'TMB' Bundsbæk |
17 - 26 | -9 | 58.6 | 80.5% | 0.93 |
![]() Phantom |
K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 3.0 |
|---|---|---|---|---|---|
Kacper 'Kylar' Walukiewicz |
31 - 31 | +0 | 81.1 | 65.9% | 1.17 |
Brajan 'DGL' Lemecha |
27 - 27 | +0 | 57.3 | 73.2% | 0.97 |
Jakub 'Kunai' Gieremek |
20 - 30 | -10 | 75.0 | 63.4% | 0.84 |
Kamil 'KEi' Pietkun |
22 - 31 | -9 | 75.9 | 61.0% | 0.82 |
Wiktor 'mynio' Kruk |
18 - 31 | -13 | 50.8 | 56.1% | 0.58 |















illwill
ECSTATIC illwill |
K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 3.0 |
|---|---|---|---|---|---|
Ali 'hAdji' Haïnouss |
39 - 44 | -5 | 64.3 | 69.8% | 0.96 |
Adam 'adamS' Marian |
39 - 40 | -1 | 57.4 | 71.4% | 0.96 |
Paweł 'dycha' Dycha |
33 - 40 | -7 | 55.2 | 65.1% | 0.94 |
Cristian '7Kick' Dragos Radut |
39 - 43 | -4 | 66.9 | 66.7% | 0.93 |
Nemanja 'nEMANHA' Đukić |
36 - 49 | -13 | 78.0 | 61.9% | 0.90 |
ECSTATIC |
K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 3.0 |
|---|---|---|---|---|---|
Martin 'nut nut' Holm Vestergaard |
47 - 39 | +8 | 78.4 | 73.0% | 1.24 |
Nico 'nicoodoz' Tamjidi |
50 - 36 | +14 | 79.6 | 77.8% | 1.24 |
Christian 'Buzz' Andersen |
44 - 34 | +10 | 69.4 | 76.2% | 1.14 |
Anton 'Anlelele' Huynh |
42 - 36 | +6 | 76.4 | 76.2% | 1.01 |
Thomas 'TMB' Bundsbæk |
32 - 41 | -9 | 59.2 | 76.2% | 0.86 |


















Han begyndte at downplay ZywOo's mvp'er - allerede der begynder det at være pinligt.
S1mple prime er da 21/22. Der var ZywOo bestemt ikke et nul.
Den artikel du sender der snakker han jo bare om hans MVP’s og det jo ikke engang fordi han tager meget fejl.
Personligt synes jeg zywoo er den bedste nogensinde, men vi skal også huske at zywoo spiller på et hold som konstant er dominerende og vinder alt, han vinder aldrig rigtigt bare kampe på egen hånd, så han har også bare et meget bedre udgangspunkt til at få alle de MVPs,
Simple og zywoo er meget tættere end nogen folk tror.
Det er et udtryk for at han godt er klar over at han er ved at blive overtaget, og ikke selv har evnerne mere til at skovle flere sammen.

De bruger vel bare det navn for et hold eller spiller, som flest kender. Der skal nok sidde nogle og ikke ane hvad BC.Game er, men ved hvem s1mple er.
Du ser jo heller ikke device tabte til X, device slog NiP osv.
Der er 5 nyheder på forsiden med BC og samtlige hedder noget med "s1mple" og ikke deres holdnavn.






























