
ECSTATIC falder til lowerbracket - Sashi er ude
ECSTATIC må en tur ned i lowerbracket, mens Sashi er ude af LAN-turneringen Parken Challenger Championship Season 1. Det står klart oven på de to danske holds seneste kampe ved turneringen i København.
I deres upperbracket-semifinale mod SINNERS tabte ECSTATIC 1-2 samlet. Kampen startede på danskernes map, Ancient, som SINNERS vandt 13-6. Efterfølgende svarede ECSTATIC igen med en 13-9-sejr på Mirage, men faldt til sidst på det tredje og afgørende map, Inferno, som de tabte 9-13.
Dermed er ECSTATIC henvist til lowerbracket, hvor de skal op imod polske Phantom i en kamp, som starter klokken 17:00. SINNERS er til gengæld klar til upperbracket-finalen tirsdag formiddag, hvor de møder Tausons GamerLegion.
ECSTATICs næste modstander, Phantom, gik videre i lowerbracket med en samlet 2-1-sejr over ECSTATICs landsmænd fra Sashi.
Ligesom opgøret mellem ECSTATIC og SINNERS endte kampen mellem Sashi og Phantom også 2-1 - og heller ikke her gik det danskernes vej.
Det var Phantom, der trak det længste strå mod Sashi efter tre tætte maps, hvor Sashi ellers bragte sig foran i serien med en 13-11-sejr. Efterfølgende tabte de dog selv 11-13, inden de tabte det tredje og afgørende map 10-13.
Nederlaget til Phantom betyder, at Sashi er ude af turneringen. De slutter på en delt 7.-8. plads sammen med MASONIC, som blev ekspederet ud af BC.Game.
Følg med her:
Udvalgte kampe fra Parken Challenger Championship Season 1 kan følges direkte på streamen herunder.





























