
k0nfig rejser til Beograd for at deltage til HLTV Awards d. 10. januar.
4. januar 2026 kl. 22:15
k0nfig skal overrække pris til HLTV Awards
Danskeren indstillede sin professionelle karriere i oktober 2025.
Sidste gang, at k0nfig var i aktion på serveren var i februar 2024, og herefter var den danske rifler i skyggerne frem til oktober 2025, da han offentliggjorde slutningen på karrieren.
Inden længe kan man dog snart regne med at få et gensyn med den tidligere Astralis- og NIP-spiller, da han gæster HLTV Awards 2025 den 10. januar.
Her skal den 28-årige nemlig stå for at overrække en pris.
Det er ikke blevet afsløret, hvilken pris det drejer sig, mens hvis det skal være en pris, som afspejler hans karriere, er årets åbner ikke helt usandsynligt.
Udover k0nfig har HLTV annonceret, at blandt andre ScreaM og Edward ligeledes tager turen forbi Beograd, Serbien for at overrække en pris til awardshowet.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Cache kommer tilbage i Active Duty
(22)
Katastrofalt: GamerLegion brager ud på en sidsteplads i Bukarest
(1)
BC.Game henter Senzu permanent
(14)
Eksperter reagerer på ændring i mappoolen
(0)
Echo sikrer slutspilsplads i Rumænien
(1)
Tidligere GamerLegion-AWP'er skifter til riflen
(0)
--M4TH-- søger hold
(1)
Fraudsters søger spillere til 2div
(1)
Sydamerikansk majoroverraskelse trækker sig fra BLAST Bounty
(0)
Albertslund Zulu - Søger 2 Spillere
(1)
LFP : IGL/Anchor, Star/Rifler og Entry/Rifler
(0)
Professionel fodboldspiller trækker sig fra Counter Strike-hold
(0)
Ismo siger farvel til IDA NexGen
(0)
3DMAX smider spiller på bænken
(0)
MLB refererer til NiKos majorsejr
(0)
Gentle Mates på vej ud af Counter-Strike - FaZe jagter spansk profil
(1)
Disse hold er hårdest ramt af ændringerne i map-poolen - Astralis mærker det især
(5)
Efter 10 måneder med samme hold: XI vinker farvel til én
(0)























