device er på vej væk fra den danske esportmastodont.

Dust2.dk erfarer: 100 Thieves i dialog med device

device bliver angiveligt genforenet med gla1ve under 100 Thieves.

device forlader Astralis-skuden igen.

For anden gang i karrieren er device i færd med at skifte den danske esportmastodont ud med grønnere græsgange, da han angiveligt er på vej til 100 Thieves.

Det fortæller flere uafhængige kilder til Dust2.dk og HLTV.

Dust2.dk's oplysninger melder ikke om, hvorvidt skiftet er gået igennem endnu, men at parterne skulle være i stærk dialog om et skifte.

device lavede sit comeback til Astralis tilbage i oktober 2022, efter at han vendte retur fra sit ophold hos NIP, som han skiftede til efter fem år hos Astralis.

Efter at device kom tilbage til det danske mandskab, er det blevet til en enkelt major, da holdet for nylig var med ved majoren i Budapest, hvor det andet stadie blev endestationen.

Dust2.dk har taget kontakt til Astralis for at få af- eller bekræftet sagen. I skrivende stund er de ikke vendt tilbage på vores henvendelse.

Genforenes med gla1ve

100 Thieves meldte deres tilbagekomst til Counter-Strike-scenen i midten af november, da den nordamerikanske organisation satte kløerne i rain.

Nordmanden kommer for første gang i karrieren til at påtage sig rollen som ingame leader, og det får han angiveligt hjælp til fra ingen ringere end gla1ve som træner.

Dermed kommer device og gla1ve til at være under samme banner for første gang siden Astralis' storhedstid. Den seneste kamp med spillerne på samme hold var i april 2021.

100 Thieves vil være:

  • Danmark device

  • rain

  • Danmark gla1ve (Coach)

#1(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 13:44
bimse
dagens mest vanvittige nyhed
#2(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 13:44
Ember
Dust2.dk Caster
Huge
#3(Med 11 svar)
9. december 2025 kl. 13:45
TheJyde
Det værste er der er ikke en awp spiller i dk der kan erstatte ham så hvad gør Astralis nu
#5(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 13:50
MDB
Nicooodoz men ved ikke om han har niveauet - nok ikke med de ambitioner Astralis har
#65(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 19:05
nylsnej
Han har tidligere performet under Hooxi sammen med jabbi. Så ikke helt dumt imo.
#8(Med 7 svar)
9. december 2025 kl. 13:54
Ember
Dust2.dk Caster
True. Skal de hive Lucky tilbage? acoR? salazar? Satse på en ung Junyme? Personligt nominerer jeg Folke. Ham er sgu min GOAT.

Jeg er glad for, at jeg ikke er Astralis management lige nu.
#10(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 14:07
Johan0306
Lucky er sygemeldt
#34(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:53
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Er begyndt at spille med Sashi igen
#18(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 14:24
WeiZ
Jeg kan ikke huske hvem der hjalp big, men det vel også en mulighed.
#22(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 14:29
Get_Left
Jboen mener jeg. Og mener også at han har haft rigtig gode stats på deres Academy hold. Så måske en god ide at astralis for en gangs skyld henter et ungt talent, hvis nyheden altså faktisk er sand.
#30(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:52
WeiZ
Ja det mindes også at være ham jeg husker :D var bare ikke 100% haha
#21(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:27
BinniGh0st
+1 på Folke
#51(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 17:06
kenneth-
JBOEN
#9(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:03
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Jeg er egentlig enig, men så synes jeg stadig acoR og nicoodoz er de bedste bud grundet erfaringen. Og der ville jeg nok gå med nicoodoz, hvis HooXi fortsætter, eftersom de to kender hinanden.

Ellers må de ud og hente en udenlandsk AWPer. Så må de overveje at gå internationalt med en dansk 3-mands-core og to udefra.
#4(Med 13 svar)
9. december 2025 kl. 13:48
Hunt
Det er sgu dødt for 100T fra start hvis deres 2 første spillere er uncs på 30 og 31.

Btw bc.game og dignitas vil have deres plejehjems status tilbage. Det her ender med at være sådan lidt som Saudi fodbold, hvor gamle spillere går hen før de stopper helt, men lige skal have en sidste god løn.
#6(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 13:51
bimse
Starter ud med hård name value - tror faktisk det ku blive rigtig varmt, hvis de henter rez, tauson og PR. Ikke et hold, der vinder majoren - men de kæmper med i stage 3 imo.
#42(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 15:44
Hunt
Med deres vrs fra GL kommer de ikke med til nogle events.. tror ikke rain og device er mentalt klar til at grinde tier 2 sammen med ecstatic og sashi.
#20(Med 6 svar)
9. december 2025 kl. 14:26
eyM
Eneste der kunne gøre det værre er unc Cadian på 30. Shit det ville være skidt.
#31(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 14:53
Hunt
Hvis OG gik i gang med at hente spillere omkring 30 til at spille med cadian, så ville jeg calle det samme hos OG. Resten af OG er ungt, så det er fint nok.
#79(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 20:53
RasmusRoev
De henter en? :p Men han er vel også fra Astralis, så hvorfor skulle du kunne lide det ;)
#88(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 21:35
Hunt
Forskellen er om vi snakker en igl eller flere rundt om den igl. Karrigan har også været gammel da han vandt sin major, apex er også gammel osv

Se forskellen? Problemet kommer jo når det bliver et retirement home ligesom bc.game er nu
#32(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 14:53
Madsen
Haha ja han har jo ikke engang niveau til powerligaen 😂
#37(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 15:16
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Vi er alle med på, at du inderligt hader cadiaN. Men rolig nu med den overdrivelse...
#39(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 15:33
Madsen
Overdrivelse? Hans individuelle niveau er passende men spil forståelse er selvfølgelig langt højere :-)
#44(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 16:09
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
3 unge spillere, der kan høste af rain, device og glaives erfaring, kan altså godt blive ganske anstændigt. Bevares, de bliver næppe et dynasti med en lang æra, men en god portion rutine kombineret med ungdommeligt gå-på-mod kan sagtens bringe dem langt.

Som jeg ser det, så er device og rain ikke det største “problem”, men derimod glaives manglende erfaring som træner. Det er en kæmpe X-factor i det projekt :)
#46(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 16:21
Hunt
Deres største problem må være VRS point, hvor de er udenfor alt der hedder tier 1 lans.

At best kan de få et CAC, men ellers er det fuld online tier 2 grind. Det bliver svært for rain og device at omstille sig til. Og kan man det som 30 årig + spiller?
#64(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 19:00
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Tja det er vel der Wildcard kommer i spil. Mon ikke de fleste TO’s gerne vil have dem med
#71(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 19:42
Hunt
Så skal de have "requiring these wildcard teams to have a core of 3 players from a top 8 VRS roster" hvilket de ikke har (GL var nr 8 i juni, men det udløber før 5.1 hvor invites deles ud) og astralis har ikke vundet noget i 2025. Så skal de ud og vinde Draculan eller en CCT nu i December, hvilket de er for sent ude til.

Så der er ingen vej ind, både device og rain har begge været op 8 her i efteråret, så de ville tælle, men de er ikke en core.

Wildcards er ikke så nemme at få som de burde, men hold som eyeballers, ecstatic og andre hold der har vundet en CCT eller lign, de kan få wild cards i teorien.
#7(Med 11 svar)
9. december 2025 kl. 13:52
rALF
Haha, den havde jeg fandeme ikke set komme!

Hvis det går igennem, så glæder jeg mig til at høre årsagen til, at han gerne vil skifte..

Er det fordi, at Astralis måske har tænkt på at vil gå internationalt - og så få en udenlandsk awp'er? Og på den måde, så giver skiftet mening for begge parter?

Dunno - det bliver spændende.

Håber virkelig, at device kan hæve sit niveau, så vi kan opleve ham svinge stokken på et niveau, der minder om CS:GO dagene.
#12(Med 9 svar)
9. december 2025 kl. 14:10
PineAppleWithCanel
Omvendt kan man sige at hvis Device ikke rammer den her - mon ikke at han så er færdig. Tænker ikke at der er flere tier 1 hold der vil have ham og vi ved jo at han ikke magter at tage en tur i tier 2 - hvilket i øvrigt er mere end forståeligt
#13(Med 8 svar)
9. december 2025 kl. 14:18
rALF
Jeg er helt enig :-)

Kommer til at tænke på Guardian, der var et kæmpe bæst i Faze i en periode - men senere aldrig fandt sit topniveau igen. Ikke at sammenligne de to, for device har en langt mere imponerende karrierer.

Men det er virkelig svært for stjernespillere at ryge ned i en længerevarende slump, og så komme op på topniveau igen. I nyere tid er det vel kun Yekindar, der har formået at gøre det?
#16(Med 7 svar)
9. december 2025 kl. 14:22
Hunt
Fallen kan vi vel også tage ind her, han er kommet fint igen
#25(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:34
rALF
Ja, enig. Han har genopfundet sig selv med riflen. Det er jo ret unikt på sin egen måde. Til gengæld, så kunne ikke nå sit tidligere topniveau med AWP'en, men stadig vildt.
#80(Med 5 svar)
9. december 2025 kl. 20:54
RasmusRoev
Har han det? Var han ikke blandt de ti dårligste i stage 2 selvom de gik 3-0? At hans hold spiller vanvittigt fordi han gør noget rigtigt med dem er vel ikke det samme vi taler om her? :)
#89(Med 4 svar)
9. december 2025 kl. 21:36
Hunt
Han gør sin rolle ret godt, de vinder på det.

Nu er der heldigvis mere til en præstation end hvad ens stats siger.

Hooxi har vundet cologne og katowice med hans stats mens kyxsan struggler med at vinde noget som helst, med et bedre hold, men oh well han har jo bedre stats! Så det fint nok
#98(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 22:07
RasmusRoev
Hvordan FUCK endte den der? :P
Vi snakker Fallen og hans niveau? Og de to første linjer var fine. Hold den der :)
#100(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 22:58
Hunt
Stop nu med at blive så fornærmet hele tiden :)

Det er eksempler på stats ikke er alt, især ikke for en igl.
#116(Med 1 svar)
10. december 2025 kl. 10:42
RasmusRoev
Fornærmet? Så hver gang vi har en snak, så nævner jeg lige skandalen med hunden og dit elskede heroic som sammenligning? Jo det min pointe er 😅
#125(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 13:20
Hunt
Du har det sidste stykke tid, halv svaret mig og halvt lige nævnt "oh jeg er også lige fornærmet nu".

Men du er da fri til at nævne heroic/hunden så meget du vil, hvis det giver mening for hvad vi snakker om?
#14(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:19
tromlereN
Mon ikke han gerne vil have løn.. Det er der ikke meget af i Astralis fortiden.

Hilsen tromlereN
#11(Med 13 svar)
9. december 2025 kl. 14:09
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Det må være enden på det gamle Astralis. device og Magisk væk (med mindre HooXi VIL væk, og de så skal have en ny IGL). Men måske det er bedst for Astralis, hvis det gamle Astralis uddør helt.

For device virker det også som det bedste. Han virker til at være kørt død i det, i Astralis. Og jeg tror det er den bedste løsning for begge parter.

100T: rain, device og GL- (PR, REZ og Tauson/ztr) eller FUT-core (dem0n og 2 af lauNx/dziugss/Krabeni). Hvis rain skal være IGL, så behøver de ikke ztr eller Krabeni.
Astralis: HooXi, Staehr, jabbi og enten dansk med nicoodoz/acoR og sirah/nut nut/Zyphon/NickyB/leakz/Tauson/TeSeS/blameF.. eller international med HooXi, Staehr, jabbi og to unge talenter fra udlandet.
#19(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:25
d0kz
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det er bekræftet at rain skal være igl
#54(Med 11 svar)
9. december 2025 kl. 17:14
SlotsØl
Eller stavn main awp, som Cadian har rost til skyerne. Kunne været interessant.
#74(Med 10 svar)
9. december 2025 kl. 19:54
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg kom med Stavn i et faceit game for en uges tid siden, der rykkede han også awp, rimelig hidsig
#75(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 20:14
eyM
Heldigt for dig… med dine 1400 elo!
#78(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 20:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
:((((
#81(Med 7 svar)
9. december 2025 kl. 20:59
RasmusRoev
Tro da fanden du bruger det som argument (at folk med lav elo ikke må debattere med dig, hvis du roder der). Ikke det er valit, men ja :)
#82(Med 6 svar)
9. december 2025 kl. 21:03
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er sku ligeglad hvad Elo folk er 😂
#84(Med 5 svar)
9. december 2025 kl. 21:11
RasmusRoev
Tror sku du har nævnt det et par gange mod den kære hr.hunt :P
#85(Med 4 svar)
9. december 2025 kl. 21:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tvivler på jeg har nævnt det, hvis det ikke var fordi vedkommende snakkede om det først
#101(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 23:11
Hunt
Snakker ikke rigtig om faceit elo, det er begrænset hvad det betyder for pro spillere alligevel.

Så det er næppe mig, men nok kakkelborg
#117(Med 2 svar)
10. december 2025 kl. 10:43
RasmusRoev
Ellers blander jeg dig sammen med en anden. Beklager 🙏🏻
#121(Med 1 svar)
10. december 2025 kl. 11:01
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså jeg har kun skrevet til nu her til Kakkelborg fordi han ud af det blå skrev jeg var 1400 Elo på faceit 😂
#127(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 14:10
RasmusRoev
Haha det fair nok 😅
#15(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:21
oncetheworst
leakz XD du må da ha tabt sutten
#17(Med 4 svar)
9. december 2025 kl. 14:24
CheatoN
Hvad skal der til for at Magisk bliver regnet for core, altså hvis de 100Tyveknægte købte Devve, Magisk og Staehr :D Så rain og en mere?
#28(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:39
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Der skal ikke noget til.

Det er en kerne for alle VRS point fra de turneringer, som de tre har spillet sammen
#35(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 14:54
Madsen
Hvis man så kan hente en stærk rifler som femte mand så begynder vi satme at snakke

Så må astralis genopbygge med next gen
#41(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 15:43
Hunt
sirah, hvis han slipper til et andet hold end astralis, så har de fejlet på et nyt og lavere niveau end længe set.
#43(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 16:07
Madsen
Hvis astralis opbygger omkring næste gen så ja så burde Sirah være en del af det hold :-)
#23(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:30
Djoerup
Fkn rip
#24(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 14:32
Garambis
Så giver det jo bedre mening at han var så skidt til major, han var allerede videre mentalt
#55(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 17:15
SlotsØl
Min tanke også!
#26(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:35
Bantle
Nå, det betyder nok, at Astralis går internationalt. De kan hive Nicodooz ind, men vil de ikke hellere satse på et eller andet russisk AWP-talent i stedet?
Mega trist, hvis det her går igennem. Jeg ved godt at Astalis har sejlet, men synes heller aldrig projektet får en chance for at falde på plads, før det bliver flået op igen. Nu sidder vi tilbage med Hooxi og Staehr som de eneste brikker tilbage med fremtid hos holdet? Tænker at Jabbis kontrakt også nærmer sig udløb snart.

Personligt vil det gå stærkt ud over min interesse for CS, hvis Astralis bliver internationalt. Jeg har lidt brug for et stærkt dansk top hold, for at jeg gider følge med så intenst som jeg har gjort.

Udover det, så ved jeg ikke hvor meget man skal forvente af det her 100T projekt. De får en ustabil Device ind, en uprøvet coach i Gla1ve, uprøvet IGL i Rain, og så måske en core fra Gamerlegion, der ikke har spillet op til det niveau de plejer i lang tid. Virker lidt som en dårlig start på foretaget.
#27(Med 5 svar)
9. december 2025 kl. 14:38
thenoodle
På tide han kommer videre til et bedre hold! Måske det motiverer ham igen til at finde peak niveauet igen. Og måske Astralis tager sig sammen og endelig går internationalt
#38(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 15:22
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Bedre? Det device der har trukket Astralis ned 😂 device peak kommer aldrig igen, han fatter ikke metaen og måden at spille awp på mere
#143(Med 0 svar)
11. december 2025 kl. 22:48
thenoodle
Det er true! Men måske hvis han kommer på et bedre hold der ved hvad de laver, det ku motiverer ham igen, til rent faktis at lærer spillet. Forståeligt hvis man ik har motivation for at spille med det Astralis har haft gang i.
#40(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 15:42
Hunt
100T bliver ikke bedre, de får en core der ikke kommer til nogle Tier 1 events overhovedet..

De kommer hverken med til pgl cluj, iem krakow eller lign. Måske en CAC kan de spille.

Så de skal ned og spille online tier 2 sammen med FUT, Ecstatic og Sashi. Det tror jeg ikke device er mentalt klar til. Det er dømt til at fejle hvis det her sker..
#83(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 21:08
majez
Måske fint nok med en masse online CS for rain og dev1ce. dev1ce er jo ikke kendt for at være god til at rejse så meget og være under pres. Rain vil nok også være lidt mere hjemme med børn, hustru osv.
#86(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 21:33
Hunt
Tænker ikke nogen af dem gider ned i tier 2 og grinde, det er dobbelt op på kampe der skal spilles fra nu til næste sæson.
#29(Med 15 svar)
9. december 2025 kl. 14:52
Madsen
Fornuftigt device! Kom ud og få de sidste år brugt på et hold hvor du kan hente nogle trofæer 🏆
#60(Med 14 svar)
9. december 2025 kl. 18:33
Dennis
Den var sgu god. Tier 2/3 trofæer er vel også trofæer.
#68(Med 13 svar)
9. december 2025 kl. 19:34
Madsen
Hvis de bygger det rette hold op omkring ham og han selv er motiveret så kan de sagtens hive nogle trofæer på de største scener bare kig på furia deres hold er på papiret ikke specielt godt men de flækker alt og alle lige nu
#87(Med 8 svar)
9. december 2025 kl. 21:33
Hunt
Med en core fra GL er de omkring 25 på vrs, så de kommer ikke til nogen tier 1 events alligevel.
#112(Med 7 svar)
10. december 2025 kl. 06:45
Madsen
Det er bare et par mindre lans og et par online turneringer med nogle gode resultater så er de hurtigt op af på listen :)
#124(Med 6 svar)
10. december 2025 kl. 13:17
Hunt
Ja, hvis rain og device kan/gider det, der sidder 30 hold som arbejder meget hårdt for at tage det 1-2 spots der kan komme ud af tier 2 events, så det er ikke let. Se på bc. game, de gjorde det godt i måske en måned, så gik luften ud og nu sejler det.

Jeg tror bare ikke på at 2 spillere på 30 plus er de rigitige til en hård online tier 2 grind. Når de sidder på map 8 i den 3x bo3 samme dag, så er rain og device cooked, mens der sidder nogle unge gutter fra FUT eller HUTO der bare vil det mere.
#128(Med 5 svar)
10. december 2025 kl. 14:57
Madsen
Det må de jo gide hvis de takker ja til det tilbud :-)

Rain har et nogenlunde niveau og device har sejlet men det er jeg faktisk ikke så nervøs for han finder sgu nok ikke prime formen frem men han kan sagtens gøre det bedre end det han har gjort det sidste stykke tid det er jo helt tydeligt at det skyldes inaktivitet/for lidt cs du kender det sikkert selv hvis du har været på ferie og kommer hjem og spiller så sejler det hvor i mod hvis du er i en periode hvor du spiller rigtig meget så er du i top form og rammer langt bedre
#138(Med 4 svar)
11. december 2025 kl. 11:42
Dennis
"Hey vil du have 100k om måneden for at lalle lidt rundt og spille CS?"

Hvorfor tror du at det betyder noget som helst for hans motivation? Det her er nærmere et skridt ned ift hvor motiveret han behøver være.
#139(Med 3 svar)
11. december 2025 kl. 12:53
Madsen
Vent og se :)
#140(Med 2 svar)
11. december 2025 kl. 13:01
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså device kommer ikke til at være mere motiveret på det her hold, han kommer heller ikke til at spille mere cs af den grund, tvært imod nok, han skal nu sikkert være væk hjemmefra langt flere dage om året, mht bootcamps, konstante t2 turneringer og for ham ligegyldige kampe mod hold som estatic, Sashi mm, det kan umuligt være andet end pengene der har trukket ham gennem det her skifte, der er jo vitterligt intet andet der taler for, når man tænker på hans udtalelser de sidste måneder.
Det giver jo virkelig ingen mening at sige for 1 månede siden at “han ikke føler han har tid til at træne individuelt” hvordan vil han finde tid til det, med langt flere kampe, sikkert meget længere til bootcamps, længere tid væk hjemmefra osv, når han ikke engang kunne finde tiden til det, da han gjorde alle de ting i Danmark også sikkert med langt mindre officielle kampe.
Det lugter meget af en paycheckstealer
#141(Med 1 svar)
11. december 2025 kl. 13:14
Madsen
Jeg tror du tager fejl men vi må jo vente og se og tage den der fra ;)
#142(Med 0 svar)
11. december 2025 kl. 13:21
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det kan sagtens være, men hvis du tror det, så må du jo have en ide om hvad årsagen er til han ikke har gidet gøre det i Astralis?
#99(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 22:17
Dennis
Hvorfor er deres hold ikke specielt godt?

Du fantaserer hvis du tror at Device nogensinde bliver bedre, end han har været på det seneste. Det er en fin og nostalgisk tanke at have, men det kommer ikke til at ske. Han er færdig som top 10 spiller.

Og jeg har den største respekt for manden. Han har en fantastisk karriere, virker som en super fed gut, og jeg ønsker ham alt det bedste. Han skal endelig hygge sig i 100T og få en god løn, for nogle tier 2 events.
#118(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 10:45
RasmusRoev
Fuldstændig enig!
#119(Med 1 svar)
10. december 2025 kl. 10:48
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Færdig som top 10 spiller individuelt? Eller færdig som spillet for et hold der er top 10? Fordi han når aldrig top 10 individuelt, men top 10 hold er ikke umuligt hvis han gider ligge timerne i det.
#137(Med 0 svar)
11. december 2025 kl. 11:33
Dennis
Færdig på top10 hold.

Han gider netop ikke. Og har ikke gidet i mange år. Hvis de stadig spillede CS:GO så var han stadig på toppen, men han var sgu uheldig.
#33(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:53
Tjange
"100 Paycheck Thieves"
Sku trist at se endnu en legende ryge i gambling bag retirement, men altså fair nok.

Kan sku godt forstå man vil have det sidste finansielt ud af karrieren, og lige få et sidste friskt pust inden musen skal hænges på hylden.
#36(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 14:56
raxmuz
det er nu ZagiCS skal slå til. Han kan signe Dev1ce til sit 3-4 divs projekt. De er også jævnaldrende, så det er perfekt!
#45(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 16:12
Madsen
“ Dermed kommer device og gla1ve til at være under samme banner for første gang siden Astralis' storhedstid. Den seneste kamp med spillerne på samme hold var i april 2021.”

Det er fuldstændig forkert? Device, Gla1ve og Xyp9x spillede sammen på astralis da device vendte retur fra Nip :-) btw så var de andre spillere på holdkortet BlameF og Buzz..
#50(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 17:05
Guldsmeden
Præcis, tænkte det samme, for var faktisk inde og se på hans første officielle kamp tilbage for Astralis.:)
#47(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 16:47
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ja noget måtte der jo ske, device har næppe sulten til tier1 mere.
Det bliver sådan et hygge projekt det der præcis som dignitas, dengang alle nip legenderne gik af og joinede dem.
Der gik det jo så desværre kun en vej for niveauet.
Device har jo længe sagt han gerne vil spille med rain. Så det undrer jo ikke nogen.
Han har også haft en fin karriere, men når motivationen til at lægge tiden i spillet ikke er der mere, så kommer man naturligt heller ikke til at spille tier1 mere.
#144(Med 2 svar)
12. december 2025 kl. 12:29
Kristja
Det er faktisk lidt tragikomisk at tænke på, at devve fik blameF sparket af holdet. En mand der ligger timerne i spillet og taktikken. For så at devve selv kan blive på holdet, og hive en fed hyre uden overhoved at spille andet end officials og lidt pracc. Det er satme sørgeligt haha.
#145(Med 1 svar)
12. december 2025 kl. 12:40
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Helt enig, blame var aldrig problemet, tværtimod synes jeg stadig han er dks bedste riffler nu da dupreeh og konfig er stoppet.
#146(Med 0 svar)
12. december 2025 kl. 13:31
Kristja
Helt enig. Det var sgu en grim side man så af devve... For at han så selv går ud og gør det dårligere som caller, som spiller, og som teammate i det hele taget ^^
#48(Med 11 svar)
9. december 2025 kl. 16:48
Guldsmeden
Giver god mening. Selvom jeg er KÆMPE Astralis og device fan - og virkelig gerne havde set comebacket var lykkedes for alvor. Så deler jeg Pimps anbefaling om at gå internationalt. Kigger man på Furia, hvor man har beholdt en core af brasilianere - og netop hentet en klasse AWP i molodoy (og genoplivet YEKINDAR). Så har Astralis nu mulighed for at bygge holdet op på ny (da det frigiver en del mønt ikke at skulle bænke device, men faktisk modtage et transferbeløb, eller i det mindste opsige kontrakten uden at skulle give et gyldent håndtryk), hvor man fx beholder Staehr, jabbi og HooXi - og så henter en talentfuld AWP og en 5 mand. Magisk forlænger man ikke med - og stavn ville man så sælge/frigive. Jeg ved, at min mening deler vandene - men hvad er alternativet? Jeg tror personligt ikke på en roster som fx: Staehr, jabbi, HooXi, stavn og nicoodoz..
#49(Med 10 svar)
9. december 2025 kl. 16:54
Hunt
Men internationalt tror jeg slet ikke på, fordi man ikke ligefrem er førstevælger til nyt talent der kommer frem, først vælger vitality, mouz, faze, falcons, navi og liquid. Først derefter kan astralis vælge deres pick, så det er ikke den nye donk der er tilbage at vælge for astralis. Og man vil stadig være efter de nævnte hold økonomisk og på serveren, så sidder man stadig mellem 10 og 20, plus hvis man så finder den nye donk, så står vitality klar til at hente ham og så er man bare det nye GL eller Heroic.

Så internationalt giver bare ikke meget for mig, især ikke når det ikke åbenlyst bliver bedre. End hvis man holder en core på hooxi, jabbi, staehr, samt henter nicoodoc/acor og sirah. Så er man stadig mellem 10 og 20, men man benholder at have det bedste danske hold og bliver mellem 10 og 20.
#52(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 17:07
soga
Delvist enig, men man skal huske på at vitality, falcons, navi, faze og nok heller ikke mouz lige skifter deres awp spiller ud, når man tænker på hvilken kvalitet af awp'ere de har/hvor længe dem som man anser som "under niveau", har været på holdet. Så jeg spår dem have ret lang tid tid til at lave resultater og etablere sig i toppen igen, inden at han evt. bliver hijacket. Derudover der jo også kontrakter der sikre at de får lang spilletid med nye spillere.

Ville dog være smukt at beholde et dansk hold (synes du egentlig det?!), men ikke for enhver pris - de skal sgu være med hvor det er sjovt.
#58(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 17:57
Hunt
Sure det er nok svært at overbevise nogen om at man skal ind i stedet for zywoo eller monesy. Men faze står med broky, navi med wonderful og liquid med ultimate, alle hold der godt kunne bruge en top awp hvis de finder en.

Det ville også være skidt for astralis at gå væk fra dansk, nu hvor de valgte en køber med færre penge, netop for at de ville forblive danske.

De kommer ikke højere op end top 8-10-12 lige meget hvad de gør, så definer "hvor det er sjovt"..
#53(Med 5 svar)
9. december 2025 kl. 17:10
Guldsmeden
Der er vi så uenige. Jeg tror på, at hvis Furia ku, kan vi også. Men vi må se, hvad der sker. Og altså. Der er sgu ikke rigtig noget, der er åbenlyst for tiden. Andet end, at Astralis har suttet max i rigtig rigtig lang tid.
#57(Med 4 svar)
9. december 2025 kl. 17:54
Hunt
Der er massere åbenlyst, du kan bare ikke se det.

Udover top 5 hold er alle awpere meget mid pt, så nicoodoz bliver aldrig monesy, men som cs2 er i dag, er det fint at have en mid awp der er god med riffel også, bedre end device vil jeg mene.

Samt sirah, der gør det rigtig godt i Ecstatic pt og er til salg.

Plus en core af spillere så man beholder sine vrs point, så står man bedre og stærkere end man gør nu. Meget mere sult og motivation, end device der ikke gider at arbejde nok.
#94(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 21:44
Guldsmeden
Men jeg peger jo også på at beholde en core i Staehr, hooxii og jabbi (og beholde vrs). Jeg vil ikke beholde device. Men finde en god AWP. Jeg tror man glider ud af top 15 vrs mæssigt alligevel med nicodozz.
#96(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 21:46
Hunt
Gør man også med device, nicoodoz gør det bare for 25% af lønnen kan man sige.
#102(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 23:42
bimse
Lidt mærkeligt at sige, de gør det med Device, når der vitterligt er en hel sæsons evidens for, at de ikke ryger ud af top16. De har holdt sig der (jojo med nød og næppe) hele sæsonen, så synes sgu, at du drejer liiidt på historien, gamle.
#108(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 01:48
Hunt
Hvis device blive ved med at spille med 1.0 rating næste sæson, så bliver det sgu svært.

Og device alene er ikke hele problemet, man står med magisk hvis kontrakt udløber om et par uger og en stavn der måske/måske ikke kommer tilbage.

Så man starter allerede næste sæson med uro, og uden løn. Så der er en del ting der peger på at tingene ikke kører optimalt. De var ikke top 16 til majoren.

Plus flere events bla IEM brazil og usa kører med færre invites via vrs hvor kun top 11 er sikre. Samt pgl har et event med top 12.

Fissure kører ikke flere events, som er dem astralis har nydt godt af de kun skulle møde hold som tyloo og lign hold.

Så der er mange flere ting end bare device der taler for astralis falder ud af top 16.
#61(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 18:40
r1kke
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Det lykkedes da Furia at finde en, som f.eks. mouz eller faze ikke havde opdaget....
#70(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 19:38
Hunt
Fordi det er lykkedes en gang, betyder det ikke det har fejlet for andre 20 gange før.

Samt hvis man rammer forkert, falder fra 15 til 25 på vrs, så er man bare ude af tier 1 helt. Så der er ikke rigtig råd til at fejle, bare en gang nærmest.
#56(Med 4 svar)
9. december 2025 kl. 17:53
Famous
TeSeS til Astralis.

Awp’en i denne meta er langt mindre værdifuld. Drop alle spil om awp’en - lad Stavn tage awp og så fokuser på mere riffel baseret taccs
#59(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 18:11
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvorfor i alverden tror du TeSeS vil gå fra et hold der er i major playoffs til Astralis?
Og hvorfor i alverden tror du falcons vil af med ham når de spiller så fint til major? :P
#62(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 18:49
zwank
Havde det været for 4 år siden var den sikker, men nu, tror jeg sgu appellen ved at spille for Astralis er mere end død
#66(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 19:10
Famous
Jeg ville personligt aldrig skifte TeSeS ud - men jeg tror desværre han ryger ud af det hold på et tidspunkt.

For meget økonomi er bundet i resten af holdet - næste udskiftning bliver TeSeS tror jeg.
#72(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 19:47
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Giver ingen mening hvis de gør, manden har alle lorte rollerne og han er stadig bund solid, skyder hverken mange eller lidt.
IMO har alle hold har brug for en spiller man bare altid kan regne med er der til at ligge en flash og skyde de tal han nu skal.
#63(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 18:58
JakobHelms
Spændende at høre om hvad der udløser det valg - fra begge parter. Forestiller mig ikke at Astralis har haft i sinde at bænke ham, så der må jo være tale om at 100 Thieves køber ham fri af det sidste år af hans kontrakt. Det må Astralis trods alt også være tilfreds med, fordi det giver noget på pengepungen, men så står man så også tilbage med et hold bestående af HooXi, Jabbi, Staehr og en sygemeldt stavn.

Hvor går man hen derfra? Der er godt nok ikke meget brandværdi i det lineup, og selvom man så sidder med nogle fine VRS-point er man også bare i fare for at ryge af det gravy train man endelig har kæmpet sig tilbage på.

Forestiller mig at man forsøger at hive sirah ind, men hvad hvis det ikke lykkes? BlameF igen? Beholde Magisk? Jeg synes meget hurtigt man løber tør for attraktive muligheder til at besætte de sidste pladser på holdkortet hvis man kun kigger på danske pladser, men mister man ikke hele brandværdien når man før eller siden går internationalt?

Også et stort spørgsmål for Ruggah. Han har godt nok fået langt snor ifht. hvad der fik trace sparket for "utilfredsstillende resultater". Lever han bare på at man har været gennem resten af den danske trænerstab, og at BERRY er godt tilfreds i 9INE?

Jeg savner i hvert fald stadig en fremtidig vision fra Astralis, særligt hvis skiftet her sker, og håber efterhånden på et drastisk valg, også at man går aldersmæssigt ned til nogen der har tiden og lysten til at være der hvor man kan grinde sig op gennem CCT-turneringerne når adgangen til Tier 1-turneringerne løber tør.
#114(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 08:39
SlotsØl
Berry er helt klart et fornuftigt bud, kunne være interessant at se hvad han kunne bidrage med. Han har trods alt gjort det bedre end hvad ruggah kunne i OG.
#67(Med 8 svar)
9. december 2025 kl. 19:11
diMitri-_-
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
magisk ryger også til 1000 :)
#92(Med 7 svar)
9. december 2025 kl. 21:39
Hunt
Det bliver ren oldboys liga nede i tier 2 så, men nej han kommer ikke dertil. De skal bruge en core på 3 spillere for at få en god vrs rank.

De har allerede rain og device, så de 3 sidste bliver en core et sted fra
#123(Med 6 svar)
10. december 2025 kl. 12:51
tinzuldateN
Kunne det ikke godt være GL core?
Tænker lidt device havde et mega godt bond med REZ i NIP dengang.
REZ, PR, Tauson kunne være godt og passe ret godt rollemæssigt?
#126(Med 5 svar)
10. december 2025 kl. 13:22
Hunt
Rollerne er fine nok, problemet er bare den core er 28 på vrs for januar, så de får ingen invites nogen steder, jo blast bounty, men det event giver ikke mange vrs point alligevel.

Så de er allerede ude af cluj, krakow, brazil, cac, usa, astana, epl og nok derfor også major.
#129(Med 4 svar)
10. december 2025 kl. 17:07
tinzuldateN
Føj for en omgang - hvem er så sandsyndelige? :)
#130(Med 3 svar)
10. december 2025 kl. 18:22
Hunt
Well det ligner nok stadig det bliver en GL core, men deres udgangpunkt er bare meget dårligt ift hvad det kunne have været, ud fra GL har spillet rigtig dårligt de sidste 2-3 måneder.

De går fra de fleste tier 1 invites i top 15 til top 30 hvor de intet får, så de skal grinde tier 2 online sammen med sashi og ecstatic. Der er div små lans som dem i Sverige og Draculans. Men den vej online/små lans er bare 100x hårdere end hvis de havde haft astralis placering i top 15 istedet fx
#131(Med 2 svar)
10. december 2025 kl. 19:03
tinzuldateN
Ser jeg bare ikke som et match når man henter to dyre herre, og et stort navn som coach (ved gift han ikke er proven coach, but still).
#132(Med 1 svar)
10. december 2025 kl. 19:20
Hunt
B8, men de er fra ukraine, 8
Heroic, 18
FUT, 20

Så der er andre muligheder tbf, af cores der nok kune købes, tænker B8 er svær med sproget at skife til engelsk. Men heroic eller fut kunne lade sig gøre, men igen, de er begge ude af top 16 også. De er tættere på, men stadig en svær opgave.

Medmindre de springer hele banken og bare køber hele holdet fra Vitality, mouz eller lign, så er der bare ikke så mange muligheder.
#136(Med 0 svar)
11. december 2025 kl. 09:07
tinzuldateN
B8, det bliver så uden npl og headrick, som nok er de 2 stjerner på det hold, så lidt underlig core at hente.
Heroic virker ikke som nogen der er ved at sælge.
FUT, også østblok hold, men nogle virkelig fede talenter der kunne slå fra sig.
#69(Med 8 svar)
9. december 2025 kl. 19:34
Cursecurrent
Det er perfekt timing. Device kan få en frisk start i 100T alt imens Astralis kan begynde internationaliseringen. Der er omkring 50 awpers fra CIS regionen som er langt over hvad vi i DK har. Hvis Astralis bare overvejer folk som Sirah og Acor der har det svært nok i t3 er det udelukkende et udtyk for at Astralis ikke har større ambitioner end at være et ligegyldigt top30 hold.
#73(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 19:49
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Hvis du synes at Sirah har det svært i tier 3 så har du ikke set nok ECSTATIC, knægten er brandvarm.
#91(Med 6 svar)
9. december 2025 kl. 21:38
Hunt
sirah brænder toppen af tier 2 hele den her sæson. Hvad snakker du om?
#93(Med 5 svar)
9. december 2025 kl. 21:43
Cursecurrent
Sirah spiller sjældent mod tier2 hold og når han gør ligner han i bedste fald en ekstremt gennemsnitlig spiller. Se bare de sidste kampe mellem Ecstatic og oG eller Ecstatic og Fnatic eller Ecstatic og faze. Det er disse hold han skal kunne levere mod, men kan ikke engang når der intet pres er på ham. Så nej Sirah til Astralis vil være den værste transfer de kan foretage sig.
#95(Med 4 svar)
9. december 2025 kl. 21:45
Hunt
Du er så lost at høre på, sirah er nok det største talent i dansk cs pt der er klar til at gå fra top 35 ecstatic til top 15 astralis
#103(Med 3 svar)
9. december 2025 kl. 23:45
Cursecurrent
Du fatter ikke en skid hahahaha
dansk CS er total tilgrin i 2025, Sirah er ikke en skid værd, hvorfor tror du, at der ikke er bud om ham? Sirah i Astralis ville ende ligesom Lucky eller nogle af de andre tier3 spillere der røg gennem møllen
#109(Med 2 svar)
10. december 2025 kl. 01:49
Hunt
Du har ikke set eller ved noget om cs når du påstår sirah ikke er vanvittig og du ikke kan se ecstatic er blandt de 10-15 hold der udgør toppen af tier 2, vundet flere events, også på lan den her sæson og spiller sig langt semi/finale/vinder i det meste de er med i.

At du sidder og nedgør andre spillere og hold er kun fordi du ikke ved bedre.
#133(Med 1 svar)
10. december 2025 kl. 21:05
Cursecurrent
Igen, du aner ingenting om hvad jeg ser og hvad jeg ved. Det er MEGET tydeligt at Ecstatic er tier3. De fik smæk af fucking FUT den anden dag og får en røvfuld hver gang de møder hold som oG, fnatic osv. som selv er tier2.

At du sidder og tuder og realiteten at dansk CS bare er trash og har været det i flere år er jo ikke mit problem. Få danskerbrillerne af og se realiteten i øjnene.
#135(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 21:24
Hunt
2 ud af 3 maps endte meget tæt/OT.

"smæk"

Hvad snakker du om?
#76(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 20:17
Groggster
Øv, det skær sgu lidt i mit Astralis-hjerte.
Magisk er nok væk, og dermed er al Astralis-blodet reelt også væk. Det er en svær størrelse at være fan i CS, for hvis Astralis går internationalt, så er det svært for mig at mærke, hvad min kobling til organisationen skulle være. Det var helt specielt med de fem danske gutter og zonic. Nu må man nok erkende, at det er helt slut, og det er en underligt sørgelig ting at indse for mig ift. at følge Astralis.
#77(Med 8 svar)
9. december 2025 kl. 20:24
Groggster
Jeg tror desværre også, dette markerer Astralis' endeligt som relevant organisation i tier 1-CS.
Med den økonomiske trængsel, bliver device nok erstattet af et "talent", eller en anden dansk AWP'er, der ikke helt har formatet (device har også været under sit niveau et stykke tid), og i takt med, at de så daler ned igennem ranglisten, forsvinder indtægterne helt, spillerkvaliteten gør det samme og til sidst lukker det hele nok ned, som man har set det med så mange andre. Trist.
#90(Med 7 svar)
9. december 2025 kl. 21:37
Hunt
stavn på awp og sirah ind som riffel, så har de et bedre hold end de har haft længe
#97(Med 0 svar)
9. december 2025 kl. 22:04
Bantle
Det ville reelt være spændende at se Astralis satse på nogle danske talenter, fremfor at fortsætte deres uendelig genbrug af veteraner fra storhedstiden. Vil langt hellere se dem chance den med dansk lineup end internationalt
#104(Med 4 svar)
9. december 2025 kl. 23:46
Cursecurrent
Stavn på awp lmfaooooo shit man send lige jointen videre
#105(Med 2 svar)
9. december 2025 kl. 23:50
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså han var da 2nd awp på Heroic og performede bedre med den end Cadian gjorde?
#106(Med 1 svar)
9. december 2025 kl. 23:52
Cursecurrent
Tjek lige hans stats hvor får kills han fik med awpen. At være 2nd awper og kun anvende den når man lige føler for den er en kæmpe forskel for at være main awper, hvor holdet afhænger af, at du anvender den så snart det er muligt.
Det kan du fx se da Device smuttede til NIP, hvor både Dupreeh og Gla1ve som begge havde brugt awpen meget som "2nd" awper førhen prøvede sig af som main awper men failede fuldstændig
#107(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 00:08
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvor ser du hans stats? Jeg snakker mere ud fra hukommelsen, hvor jeg mindes han spillede den en del på ct siderne. Kan dog ikke rigtig finde præcise stats, fra da han rent faktisk spillede den, da han jo spillede mere med rifle, så HLTV stats er inflated pga det.

Jeg mente også bare, at han jo har spillet med awp før, hvor han var heroics bedste spiller. Og nu hvor meta ikke rigtig er awp præget pånær for Furia, Falcons, Vitality og Spirit, så kunne det være det ville være smart at give en ‘hybrid’ spiller awpen. det ville jo ikke være ligesom hvis man gav BlameF eller jabbi en awp
#115(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 09:53
bimse
hahahahah
#111(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 06:43
Madsen
:DDDD
#110(Med 1 svar)
10. december 2025 kl. 04:39
Thuumes
104 kommentar og hunt er 80 af dem 🎄🎄🎄
#120(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 10:51
RasmusRoev
Det er jo om Astralis. Så manden skal jo putte den rigtige holdning ind i alle kommentarerne 😅
#113(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 07:33
Hippi
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
jboen vil vel også være et fint forslag til astralis hvis de vil gå med lidt mere talentudvikling.
#122(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 12:40
tinzuldateN
Kan ikke forstå alle er så overrasket, jeg tror det har været på plads siden før majoren - device har ikke lavet andet end at rose rain i diverse interviews om at han er ønskes holdkammerat mm.
Tror kun det kan blive godt for begge parter!
#134(Med 0 svar)
10. december 2025 kl. 21:09
Groggster
Jeg kigger herinde dagligt og håber, det er en and, og at device dementerer det og kommer fornyet og sprudlende tilbage i 2026. 🤷🏻
#147(Med 0 svar)
14. december 2025 kl. 00:23
Mad0lover
Dansk CS falloff.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.