Zutte LFT

8. juli 2026 kl. 07:27
Zutte
Hej!
Jeg søger umiddelbart som AWPer, da det er den rolle, jeg har mest lyst til at spille. Er åben for alle roller! Jeg har ikke spillet hold-CS i omkring 3 år, så jeg skal lige ind i de faste strukturer igen, men motivationen er der, og jeg er klar til at lægge timerne.

Jeg søger umiddelbart et hold omkring 2. div / ESEA Main-niveau, men er også åben for 3. division, hvis projektet og ambitionerne virker lovende.

Jeg har ingen problemer med at lægge tiden i projektet. Jeg kan pracce fast flere gange om ugen, tage til LAN-events, deltage i bootcamps og generelt prioritere holdet, hvis vi arbejder mod de samme mål.

Jeg søger et hold med seriøse spillere, der gerne vil udvikle sig, analysere deres spil og tage næste skridt sammen. Jeg tager gerne imod feedback og går ind i et hold med en positiv indstilling. Jeg forventer også, at spillerne er villige til at lægge tid i spillet uden for pracs og officials!

FACEIT: faceit.com/en/players/Zutte 3.2k :P?
STEAM: steamcommunity.com/id/Zutte/
X/TWITTER x.com/ZutteCSGO
Reformed 16/04/2026.

Hvis I mangler en AWPer eller tror, jeg kunne passe ind, så skriv endelig.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.