Tilmelding til POWER Ligaen kvalifikation 4 lukker om
00D : 17T : 30M : 07S
HooXi rejser sig efter skidt tirsdag.

2-0: Astralis sender franskmænd hjem tidligt

En vigtig sejr over 3DMAX holder drømmen om slutspil i live for Astralis i PGL Masters Bucharest 2025.

Efter en skidt dag på kontoret i går mod Legacy rejser Astralis sig og leverer en stærk 2-0 sejr over 3DMAX.

Det sender franskmændene ud af PGL Masters Bucharest på en samlet 12.-14. plads, selvom holdet var topseedet ved turneringens start.

Kampen startede med ren dominans fra danskernes side på Ancient med ni runder på T-siden, hurtigt efterfulgt af fire runder på CT-siden for at lukke mappet 13-3 med en device i topform.

Noget sværere blev det på Inferno, ikke mindst på grund af flere vilde clutches og anti-ecos fra 3DMAXs side.

Her fik vi noget så sjældent som et MAG-7 ACE fra Ex3rcice lige da Astralis så ud til at lukke kampen. Kort tid efter lykkedes det franskmændene at stjæle endnu en runde med et 1v2 clutch, hvor Astralis allerede havde bomben nede.

Heldigvis lykkedes det spillerne i Astralis at holde hovedet koldt og gøre arbejdet færdigt på trods af flere runder, der nok ville "tilte" de fleste af os i match making.

3DMAX
0 - 2
Astralis
Alle maps
3DMAX K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Pierre 'Ex3rcice' Bulinge 28 - 27 +1 84.8 82.1% 1.33
Bryan 'Maka' Canda 21 - 28 -7 51.3 69.2% 0.82
Lucas 'Lucky' Chastang 22 - 28 -6 59.2 71.8% 0.82
Alexandre 'bodyy' Pianaro 14 - 27 -13 54.8 69.2% 0.61
Filip 'Graviti' Brankovic 18 - 31 -13 51.6 61.5% 0.61
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Danmark Rasmus 'HooXi' Nielsen 34 - 23 +11 89.4 66.7% 1.34
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 31 - 19 +12 92.2 79.5% 1.25
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 29 - 25 +4 80.3 84.6% 1.24
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 24 - 19 +5 68.3 79.5% 1.12
Danmark Emil 'Magisk' Reif 23 - 17 +6 61.7 74.4% 1.11
Faktaboks

Stillingen ved første stadie af PGL Masters Bukarest 2025:

3-0 - Videre

  • Brasilien paiN

  • HEROIC

3-1 - Videre

2-1

  • B8

  • Aurora

  • SAW

  • Verden Liquid

  • Brasilien Legacy

  • Australien FlyQuest

2-2

  • Danmark Astralis

1-2

  • GamerLegion

  • BetBoom

  • Gentle Mates

  • fnatic

1-3 - Ude

  • 3DMAX

0-3 - Ude

  • Brasilien MIBR

  • NIP

#1(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 10:49
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Vildt hvor stor forskel der er på deres niveau, når de rent faktisk spiller cs
#2(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 10:49
Bantle
Phew, godt klaret af gutterne! Nu skal de bare overføre momentum til kampen i morgen og så er alle glade ;)
#30(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 12:22
Udknud
Ja sgu 💪💪
Fandme en god sejr, lad os ikke undervurdere hvor vigtig den her var 🙏🏼🤗
#3(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 10:51
Nuntjako
Meget bedre i dag. Ikke perfekt på nogen måde, men det lignede et hold i dag. Hooxi var skarp og callede generelt en god kamp. Lad os håbe at det vender nu....
#4(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 10:51
Djoerup
Team inconsistent. Det helt vildt de kan ligne to forskellige hold fra kamp til kamp
#5(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 10:53
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Stærkt! Man nåede dog lige at blive lidt nervøs efter den shotgun-runde der på Inferno :D
#49(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:53
Nuntjako
Det var også fuldstændig vanvittigt 😅
#6(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 10:55
RasmusRoev
At hooxi ligger i toppen er altså et kæmpe problem! Men en sejr er en sejr - VIDERE!
#7(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 10:57
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Vel ikke hvis de vinder? Hvis Hooxi løber ind først og skyder mange, kan det vel aldrig være et problem?
#16(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:18
RasmusRoev
Jo, fordi det er ikke holbar i længden. Så den her sejr skriger af held i min verden :)

Men en sejr er en sejr :)
#8(Med 71 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:00
Hunt
Havde forventet meget mere af 3dmax har, end at tabe til hold som b8, flyquest og astralis.
#9(Med 13 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:03
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
nt ragebait
#10(Med 12 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:04
Hunt
Havde du ikke forventet mere af dem her? De er trods alt et af de få hold fra top 10 her hvor de bedste ikke er med.
#12(Med 5 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:05
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Skulle jeg svare på det, bare for at du kan ragebait igen?
#13(Med 4 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:07
Hunt
Bare fordi du har et andet syn på kampen, så er det okay. Mit fokus var på det på papiret bedste hold, der ryger ud 1-3 hvilket jeg ikke havde forventet.
#17(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:26
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Yes klart, lad os sige det var din intention med det
#18(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:24
Nill3r
For at svare på dit spørgsmål. Nej det var ikke forventet de ville ryge ud 1-3 på papiret. At de så i sidste ende ryger ud til Astralis, er i min optik en 50/50 vurdering, når begge hold er så ustabile.
#21(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:32
Hunt
Bortset fra det her event har 3dmax ikke været så ustabile, de har været stabil omkring top 10 i lang tid, hverken bedre eller dårligere.
#80(Med 0 svar)
30. oktober 2025 kl. 00:23
Nill3r
Når jeg skriver ustabile mener jeg det her event.
#19(Med 5 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:31
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men alt fra 5-30 er jo samme niveau? Så hvorfor er det uforventet?
#22(Med 4 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:33
Hunt
"Top 10 is og ned til omkring 30" er forskellen ikke så stor, fra top ca 10 og op er de hold bare et niveau over.
#23(Med 3 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:37
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Så er det vel heller ikke uforventet? De ligger nummer 12 på VRS? Så de kan jo tabe til alle hold der er i top 30?
hltv.org/valve-ranking/teams/2025/october/29
#25(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:38
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så irriterende når man bliver fanget i sin egen ragebait :/ hahha
#34(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 12:33
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeps. Og han har svaret på andre i denne artikel efterfølgende, så jeg får naturligvis ikke et svar, fordi han indser han tager fejl, og så er det nemmere bare at gemme sig :D
#37(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:21
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Pingomania vibes :D
#14(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:08
Bantle
Kommentatoren nævnte at de har spillet non-stop siden starten af sæsonen. De har brug for pause og får heldigvis en nu, inden de skal til majoren. Heldigt for Astralis, så jeg klager ikke ;)
#15(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:16
Hunt
Det er deres eget problem de ikke kan finde ud af at lave deres program så de får deres pauser, sig nej til pgl eller et andet event.

Skill issues fra deres side, intet mindre.
#24(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:37
Bantle
Nej, tror det er en klassisk fejl mange hold på kanten af top 16 laver, lige omkring dér hvor de er ved at bryde igennem. Organisationen har stadig tier 2 mentalitet og overbooker LANs, indtil holdet brænder ud.

Så længe de bliver ved med at spille godt kommer der sikkert styr på det næste sæson :)
#28(Med 47 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:44
Madsen
nt ragebait
#29(Med 46 svar)
29. oktober 2025 kl. 12:01
Hunt
nah, bare fordi jeg har et andet syn på kampen end dig, betyder ikke det er ragebait.

Det eneste bait her er din kommentar.
#38(Med 45 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:34
Madsen
Hunt du er et meme
#39(Med 38 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:35
Hunt
Madsen du baiter, ragebaiter ville nogen sige.

Du er også en certified astralis fanboy og hunt hater.
#40(Med 37 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:37
Madsen
Haha det er godt med dig kære Bao
Jeg er certified Hunt hater det har du helt ret i men du giver jo også alle herinde gode grunde til at synes dårligt om dig
#42(Med 36 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:45
Hunt
Igen Bao? Har du mistet din bedste ven eller hvad?

Der er (desværre) også rigtig mange gode grunde til at rigtig mange synes rigtig meget dårligt om jer herinde og astralis fans overall. Hatewatch på astralis og deres fans er ret normalt. Du er en lille del af det, primært dog orgen astralis selv. Men deres fans hjælper ikke ligefrem på det.
#44(Med 35 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:19
Madsen
Ja du er jo nemlig Bao
#45(Med 34 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:22
Hunt
Desværre ikke nej, jeg er ikke Bao. Men håber du finder din ven snart, du har godt nok søgt længe efter ham!
#53(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:08
Madsen
.
#54(Med 3 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:08
Madsen
.
#59(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:10
Hunt
Har set nok fra folk herinde til jeg ikke gider skrive mit fulde navn her, og kan allerede sige nu at jeg ikke er eller har været en del af nogen form for hold, "miljøet" eller lign, så for 100% af folk herinde ville mit navn bare være et normalt dansk random navn.

Har spillet meget lidt cs engang selv, har under 1000 timer og måske 5-10 kampe i dansk 5 mands stack. Synes det er meget sjovere at se/følge cs, end at spille selv. Så du ville bare være slemt skuffet for at være ærlig.
#64(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:12
Madsen
Skriv lige næste gang du rammer stacken jeg vil sgu gerne prøve at spille med dig du må være sindssygt god :)
#65(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:13
Hunt
Desværre ikke, ved ikke hvor meget vi kan juble over lvl 4-5 ish på faceit.
#55(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:08
Madsen
.
#56(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:08
Madsen
.
#57(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:08
Madsen
.
#58(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:07
Madsen
Skal vi ikke aftale at hvis Astralis når slutspillet til majoren så afslører du dit fulde navn?
#61(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:10
Hunt
se #59
#60(Med 23 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:10
Madsen
Hvad hedder du så? :)
#62(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:12
Hunt
Igen, har set nok folk herinde der ikke er ok i hovedet til at jeg gider skrive mit navn ud her.

Hvis du ikke tror på mig, så kan jeg sige at jeg ved fx Sander kender mit fulde navn og tidligere addresse, fra engang jeg vandt et par høretelefoner her på dust2 i noget julekonkurrence. Så du kan spørge ham om mit navn overlapper med nogen spiller, træner, bao eller hvem du har lyst til
#63(Med 11 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:13
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså du kan jo ikke blame manden, for at ville være anonym, når 90% af brugerne herinde synes han er irriterende, der er jo nogle, der ville gå for vidt?
#66(Med 3 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:13
Madsen
Det er min pointe han tør ikke at stå ved det han skriver med sit navn bag :)
#67(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:15
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Der er jo ingen der skriver sit fulde navn herinde? Han har skrevet at han ikke er Bao, og så længe det er sandt, så kan det vel være ligegyldigt hvad han så hedder.
#71(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:19
Madsen
Nej fordi de fleste herinde opfører sig ganske almindeligt og er ikke totalt fra forstanden

Jeg gad bare godt at se hvilken type person der står bag Hunt det er sådan set udelukkende fordi jeg er nysgerrig:)
#69(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:16
Hunt
Min pointe er at mit navn ingen forskel ville gøre?
#68(Med 6 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:18
Hunt
Præcis, og især fordi jeg udover at sidde her intet har noget at gøre med nogen hold eller spillere, så jeg er legit bare en random dude der følger cs. Med et random normalt dansk navn. Det ville ingen forskel gøre for folk om de kendte mit navn.

Udover for de få idioter som ville tage det for vidt, selvom jeg nu tror at langt de fleste af jer herinde ville være ret ligeglade, så er der stadig nogle som ikke er.

Kan sende et par beskeder der er gået min vej, fra folk som jeg ikke tænker det er super fedt hvis de vidste hvor jeg boede.

"giv mig din addresse nu din fucking luddersøn"

"Hvad med jeg giver din mor et kald din fucking taber, du sidder seriøst 24/7 på dust2 og ledder efter konflikter, du er så mental skadet som noget kan være. Har du et arbejde? en uddannelse? familie? venner? er der noget i dit liv? for du opfører dig som en der intet har."

"så intet arbejde eller uddannelse? er det her så hvad du får tiden til at gå med? Damn jeg har ondt af dig, fuck hvor er du sørgelig"

Og der er desværre en del flere af dem her..
#70(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:18
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeps. Men det er også mere den 1% der kan finde på at finde en på facebook og skrive til ens venner og familie, som man er bange for. Jeg forstår godt, at du vil undgå det, specielt når du, med alt respekt, nok er en af de mindre vellidte personer herinde, grundet din holdning til Astralis :D
Btw, tror du har misset #23 ;)
#72(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:25
Hunt
Til #23, de er nede som 12 nu ja, men de var oppe i top 10 før. Hvorfor jeg forventer mere af dem. Især fordi der omkring 8 til 20 ca er ret stort spring mellem hver rank ift længere nede, se hvor astralis er nu, der er både langt ned til dem under og langt op til dem over. (Selvom pgl nu her har rettet lidt på det og heroic gik meget frem). Samt generelt skfiter det ret meget om et hold lige er 8 eller 12, eller 18 eller 22 ud fra om de gør det godt eller dårligt i et event som pgl. Så det skifter jo også, det her event flytter 3dmax lidt fra en mere fast top 10 og nede i astralis top 15-20 stykker gruppen, der ikke er meget bedre end top 30. Det er jo ikke sådan at fordi jeg pr x dato kigger på ranglisten og deler det op, at ting så ikke flytter sig som resultater kommer ind. I princippet kunne GL fra nu og resten af 2026 og 2027 vinde alle deres kampe og blive verdens bedste hold, det betyder ikke jeg så er dum for at sige lige nu her er de ikke ligefrem verdens bedste hold.

Og til det andet, jo det er rigtigt, især fordi jeg ikke er med i nogen form for "miljø" omkring den danske scene som mange herinde er. Så er mit navn og mig som person, bare en random dude der følger med i cs.
#73(Med 3 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:39
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Hvis de beskeder der er havnet i din Dust2 indbakke, håber jeg da, at admins tager et kig på det. For uanset om det er dig eller enhver anden, er det sgu over grænsen.
#74(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:45
Hunt
Det er deværre legit nok, se her i.ibb.co/d4CQNgM0/legit.png

Der er blevet taget hånd om folk som ham, så det går nok. Det er pga folk som ham der jeg ikke gider skrive mit fulde navn herinde.
#75(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:47
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Nej, det er der ikke så meget at sige til. Men sørgelig opførsel alligevel...
#76(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 16:03
Hunt
Heldigvis er de fleste af os kun uenige, så det går nok. Antallet af folk som ham er heldigvis ikke særlig stort.
#85(Med 9 svar)
30. oktober 2025 kl. 09:25
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg husker da tydeligt, at du selv fjernede dit navn fra Dust2, fordi folk fandt ud af, hvem du var. Jeg har desuden aldrig skreget så meget af grin. Men det har du da vist ikke noget problem med længere, Casper.
#87(Med 8 svar)
30. oktober 2025 kl. 10:13
Madsen
Jeg har absolut intet problem med at folk ved hvem jeg er? jeg håber og tror på at folk herinde er nogenlunde normale oppe i hovedet men hvis ikke må vi jo tage den der fra

Du er typen der gemmer sig bag et nickname uden at turde at stå frem med dit navn det må jo betyde at du ikke tør at stå ved dine kommentarer herinde og det er faktisk ret komisk

De ting jeg skriver kan jeg ikke se problemet i? ja jeg holder med Astralis og jeg hader Heroic og Hunt hvad er der dog galt med det? der er nogle stykker herinde der ikke bryder sig om mig og det skal de da have lov til ligeså vel som jeg synes at du er en stor klovn fordi du ikke tør at stå frem med dit navn

Ps jeg har aldrig selv skrevet mit rigtig navn herinde så du må huske forkert :)
#88(Med 7 svar)
30. oktober 2025 kl. 10:39
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg kan hverken trylle eller danse, så det er da lidt specielt, at jeg er bekendt med dit fulde navn, hvis det aldrig har stået her, men det er nu også lige meget.

Det er fuldstændig rigtigt, at jeg på internettet gemmer mig bag et andet navn, da jeg ikke har behov for at blande hverken mit arbejde eller min familie ind i den her verden, da der for hælve da ikke er nogen, der tror, at folk på internettet kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Det er en slags ansvar, jeg tager. - Du er konfirmeret i 2017, så jeg forstår godt, hvis ansvarlighed ikke er noget, du vægter specielt højt endnu. - Og det gør du angiveligt ikke i og med, at du synes, at det både er komisk, og at jeg er en klovn (dobbeltkonfekt), fordi jeg ikke "tør" stå frem. Det er slet ikke et behov, jeg har.

Du skal bare hade og elske det, du har lyst til. Det forstår jeg ikke, hvorfor du hiver ud af røven, men jeg vil da gerne være med. Jeg hader campingvogne, "My Rock" og elcykler. Jeg elsker til gengæld absurde mængder øl, de milde taquitos fra 7/11 (gerne i forlængelse af absurde mængder øl) og at kalde DtN for Ling Ling med kærlighed.
#89(Med 6 svar)
30. oktober 2025 kl. 10:55
Madsen
Se igen er du dobbeltmoralsk min kære ven.. du har behov for at forsøge på at "udstille" mig men når det er dig selv så skal det helst være anonymt.. jeg håber ikke du er alt for gammel fordi din opførsel matcher i hvert fald ikke en voksen ansvarlig person

jeg har heller ikke lyst til at blande alt for meget privat indover som du selv nævner familie og arbejde er privat det er jeg helt enig i men hvis folk går efter de to ting så er det jo også dem der noget helt galt med :)

En ting jeg aldrig har forstået ved dig er at du altid er fuld af had specielt mod mig og hvad har jeg nogensinde gjort dig? jeg har aldrig set dig skrive en positiv kommentar herinde? bruger du bare Dust2 til at komme ud med alt din had og vrede?

Jeg må være ærlig at sige at jeg har svært ved at tage dig 100% seriøst når du har den opførsel du har og ikke tør at stå ved med eget navn men måske er du en god gut i virkeligheden..
#90(Med 5 svar)
30. oktober 2025 kl. 11:08
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg ved ikke helt, hvor dobbeltmoralen opstår. Du har jo taget nogle valg - ikke mig, så det må du lige forklare mig. Jeg er faktisk ALT for gammel, med ALT for meget ansvar, men derfor tager jeg altså ikke ansvar for dig.

Jeg hader dig da ikke. Du er en værdsat del af den her side. Du morer jo sindssygt mange mennesker, så jeg vil faktisk gå så langt og sige, at jeg elsker dig, men hvis du aldrig har set mig skrive noget positivt, så er det måske fordi, du kun kigger efter alt det negative :(

Du er helt berettiget til din mening, så den vil jeg overhovedet ikke bestride, men er det pga. det jeg sagde med campingvognene? :(
#91(Med 4 svar)
30. oktober 2025 kl. 11:39
Madsen
Det jeg synes der er dobbeltmoralsk er at du går personligt efter mig ved at nævne "private" ting som overhovedet ikke har nogen sammenhæng med det vi skriver om men samtidig vil du selv holde dig anonym..

Se igen forsøger du indirekte at svine mig til / gøre grin med mig ved at skrive "Du morer jo sindssygt mange mennesker" hvorfor kalder du mig ikke bare dum eller totalt til grin i stedet for at pakke det sådan ind?

Hvis du er så gammel og har så meget ansvar og muligvis børn så prøv lige at opfør sig som et voksent menneske og være et godt eksempel jeg ved at du kan det er jo kun de steder hvor du kan være annonym at du bliver ubehagelig :)

Jeg hader selv camping så vi er da trods alt enige om en ting :D

God dag :-)
#92(Med 3 svar)
30. oktober 2025 kl. 12:09
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men det er jo dig der har et problem med at folk er private? Hvordan kan du have et problem med, at folk vil være private, men så sammetidig have et problem, når der bliver skrevet ting om dig, der er privat? Det er jo dig der er dobbeltmoralsk?
#93(Med 2 svar)
30. oktober 2025 kl. 12:21
Madsen
Fordi jeg synes det skal gå begge veje hvis man kan gå personligt mod andre synes jeg også man skal stå ved det med eget navn i stedet for at gemme sig :)
#94(Med 1 svar)
30. oktober 2025 kl. 12:53
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men du kan jo ikke kræve, at andre skal være offentlige herinde, bare fordi du selv er det. Det hele startede jo med, at du havde et problem med, at Hunt er privat. Hateville skriver, at du hedder Casper og blev konfirmeret i 2017 - det er jo ikke ligefrem imod dig, men blot at dele information, som vel er fair nok, når du selv går ind for, at folk skal være offentlige herinde.

Men det viser ret tydeligt, at du ikke forstår ordet 'dobbeltmoralsk'. For den eneste her, der faktisk opfører sig dobbeltmoralsk, er dig, især når du klager over, at personlig info om dig bliver delt, samtidig med at du forventer, at andre deler oplysninger om sig selv.
#95(Med 0 svar)
30. oktober 2025 kl. 15:33
Madsen
Nej du har helt ret det kan jeg ikke kræve hvilket jeg heller ikke gør

Jeg synes bare at når man sviner andre til og er personlig mod dem så burde man bakke det op med sit eget navn så modtageren ved hvem der står bag i stedet for det bare bliver sådan noget hvor personen kan skrive lige hvad han vil bag en anonym profil

flere af de ting der bliver skrevet til folk på nettet tør folk ikke at sige face to face igen fordi det hele er nemmere når man kan gemme sig bag et falsk navn
#79(Med 5 svar)
29. oktober 2025 kl. 17:46
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hej Madsen.
Jeg vil blot minde dig om, at du også er et ret stort meme herinde.
#81(Med 4 svar)
30. oktober 2025 kl. 07:03
Madsen
Haha hvad er du så? pause klovn?
#82(Med 3 svar)
30. oktober 2025 kl. 07:36
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det er meget muligt at du synes det.
Du må kalde mig lige hvad du vil, men det ændrer ikke rigtigt på at du ligger på niveau med pingomania og den gamle hunt.
#83(Med 2 svar)
30. oktober 2025 kl. 07:54
Madsen
Det er jo så din mening og ved du hvad den er absolut ingenting værd for mig så spar dig selv for at bruge din energi på at svine mig til fordi det rammer ikke når det kommer fra en type som dig :D

Hvad dælen mener du med "den gamle hunt"??? han er da lige så snæver synet og dobbeltmoralsk som han alle dage har været??
#84(Med 1 svar)
30. oktober 2025 kl. 08:16
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det er ellers ret tydeligt at det går dig på.

Og ja, jeg mener faktisk at hunt har ændret sig væsentligt, og er blevet meget mere saglig. At man så ikke er enig i nogle af hans holdninger er bare sundt.
#86(Med 0 svar)
30. oktober 2025 kl. 10:19
Madsen
:DDDD
manden gør stadig alt hvad han kan for at hate på Astralis og komme med kommentarer der lige skal provokere som altid han har ikke ændret sig på det punkt
#32(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 12:28
Udknud
Enig, fair nok de taber til Astralis måske (selvom de objektivt set også burde vinde den), men kæmpe skuffelse for dem at de ryger ud 1-3.

De må have tænkt at de var i spil til at vinde eventet og stensikkert i playoff på forhånd.

Heldigvis for dem betyder det ikke det store. De er stadig vildt godt positioneret i toppen til fremtidige invites fordi de har sørget for at grinde alle de nemme LAN wins de kan komme i nærheden af. Ikke dumt da de ikke behøver panikke over et møgresultat som det her.

Jeg tænker at det giver en helt anden ro på bagsmækken når nu man kikser som her.
#33(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 12:32
Hunt
Bestemt, deres situation overall er stadig god. De er højt nok oppe til hvor et dårligt event ikke betyder super meget, (de kan vel stort set stadig gå i plus vrs med en sejr kontra tre tabte kampe, hvilket på ingen måde kan lade sig gøre online for tier 2 hold, men oh well).

Især med de ret store gaps mellem 10 og 20, hvis vi taler rent vrs point og ikke direkte placeringer. Så står de stadig rigtig godt, enig.
#43(Med 3 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:04
RasmusRoev
Det kan du have ret i :) Om det er ragebait eller ej, det ved jeg ikke.
#46(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:26
Hunt
Ingen bait, jeg havde forventet 3dmax ville som min nå en semifinale eller endda en finale her, men at ryge ud i swiss er skuffende for dem.

Præcis samme jeg forventer af Liquid og Aurora her, det ville også være skidt af dem hvis ikke de når semi eller finale, nu hvor de bedste ca 8 hold ikke er med.

At folk herinde ikke kan tåle andre syn end "100% Astralis fokus" er deres problem, der er vitterligt ikke meget at sige om Astralis. Det er ikke sådan godt eller dårligt, svært at sige så meget indtil de får samlet 5 mand der spiller fast sammen og kan bygge derfra. Synes noget af de mest nederen i cs er halvdøde hold der kegler rundt, fx mibr her med stand in, astralis med magisk, mongolz nu her til chengdu og faze i hele den her sæson nærmest. Det giver bare ikke særlig godt cs eller fede storylines, ift hvad vi tidligere har set.
#48(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:52
RasmusRoev
Jamen helt enig. Og især det med de "halve" løsninger. Det bliver rodet og kedeligt. Vi må dog se hvad Astralis og Faze ender med, og egentlig os mongolz.

Om folk herinde ikke kan tåle det eller ej, det jo nok det billeder du selv har lavet. Men det gider jeg ikke diskutere :)
#52(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 15:05
Hunt
Du kan se på antallet af folk der skrev de ikke kunne tåle det :) (Omend jeg så er med på det er et fåtal af astralis fans der skriver og at klart de fleste læser hvad jeg skrev om 3dmax og nok bare tænker "omkring 3dmax er det vel rigtigt nok" og går videre)
#11(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:04
eyM
Vidste det bare… man kan ikke regne med noget som helst 😅

Men kæmpe fedt!
#20(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:30
WonderMoose
Everybody!! Get your hopes up!
#26(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:39
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Spiller de igen senere i dag eller i morgen?
#27(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 11:41
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
#31(Med 6 svar)
29. oktober 2025 kl. 12:28
Hemandk
Når Aurora tabte, så ligner det Aurora vs Astralis medmindre flyquest slår liquid.
#35(Med 5 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:14
bimse
Ik igen..
#36(Med 3 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:15
Hemandk
Ligner dog at flyquest tager første map.
#41(Med 2 svar)
29. oktober 2025 kl. 13:43
Udknud
Og dog .. pis osse
#50(Med 1 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:55
Hemandk
Yeah den gik ikke alligevel.
Der er vel også flere ved point i at slå Aurora og færre at tabe da de ligger noget højere?
#77(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 17:33
Udknud
Jow jow, der er klart rigtig mange point i en sejr over Aurora, men det er jo også af en god grund.
Det vil være det største upset Astralis har lavet på LAN siden maj hvis de vinder den kamp.
Havde klart foretrukket en kamp mod Gentle Mates, men måske er det bare en stor udfordring det skal til pt for at hive det bedste ud af Astralis gutterne pt 💪
#47(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:27
Hunt
Sådan er det jo når hold (astralis) med godt seed fra start, vælger at tabe til dårlige seed (b8), så ender man jo op med svære kampe i sidste ende.
#51(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 14:57
robert420xD
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Lige en til. Flot spillet i dag ❤️
#78(Med 0 svar)
29. oktober 2025 kl. 17:37
thenoodle
Vildt et hold kan være værre end Astralis nu på det niveau. Men lad os da håbe de kan spille ligeså godt imod bedre hold os, der er måske lidt håb aligevel
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.