slummy søger hold

2. juli 2026 kl. 20:59
SLumdawG
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hej,

Jeg er 34 år og går under navnet "slummy" tidligere "SLumdawG" og søger et hold til kommende sæsoner.

Jeg har været en del af det dansk CS i mange år og har spillet for blandt andet Horsens Esport, TACA eSports og Dynamic 5.
Senest spillet S31 og S32 med hhv. Gaming By Legends og senest Vilde Korat.

Gennem min tid på forskellige hold har jeg altid haft roller som support+IGL og dermed stor del i det taktiske arbejde. Den erfaring har givet mig en stærk forståelse for holdspillet, kommunikation og de krav, der stilles til et velfungerende lineup.
Til mit næste hold ønsker jeg dog at fokusere på supportrollen, selvfølgelig med mulighed for at supporte en caller.

Om mig
• 34 år
• 2,1k Faceit elo
• Flere sæsoners Powerliga-erfaring
• Primære roller: Support / Rotation / Lurker
• Fokus på utility, kommunikation og struktur
• Stabil, mødepligtig og velforberedt

Hvad jeg bidrager med
• Erfaring fra både holdspil og tidligere calleransvar
• Stærk utility-brug og forståelse for supportrollen, dog er jeg ikke kommet helt fra start på CS2 smokes.
• God kommunikation og ro under pres
• Fleksibilitet og villighed til at udfylde de roller holdet har behov for
• Fokus på holdets udvikling frem for individuelle stats

Jeg søger et hold med et seriøst setup, variable træningstider ca. 3 gange om ugen - gerne omkring 19/20-23. Spillere, der ønsker at udvikle sig sammen over tid. Jeg har ingen ambitioner om at gå fuld tid eller lign. Jeg støtter gerne unge spillere i deres rejse. Derudover er det vigtigt for mig at miljøet ikke er toxic.

Hvis I mangler en erfaren supportspiller, som forstår holdspillet og kan bidrage både på og uden for serveren, så skriv gerne.

Links:
Steam: steamcommunity.com/id/SLumdawGCSGO/
PowerStats: powerstats.dk/player/76561197991510030
Faceit: faceit.com/en/players/SLuumdawG
Discord: slummydawg

/slummy :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.