
Streamen var i færd med at vise cadiaNs kamp mod PARIVISION.
14. april 2025 kl. 20:21
Åh nej: Den officielle MRQ-stream bannet midt under Astralis-kamp
Relogs B-stream blev bannet midt under Astralis-kampen.
Hvis du sad og fulgte med i Astralis' nervepirrende opgør mod PARIVISION på den officielle stream, blev du muligvis mødt med følgende besked ud af det blå.
Denne kanal er i øjeblikket utilgængelig på grund af en overtrædelse af Twitchs Retningslinjer for fællesskabet eller servicevilkår.
Relogs B-stream, som er BLASTs officielle partner i forbindelse med den europæiske MRQ-turnering, er nemlig blevet bannet få runder, før Astralis vandt over russerne.
I skrivende stund er streamen stadig utilgængelig. Relog har ikke meldt noget ud angående situationen på sine egne kanaler.
Efter planen skulle netop denne stream også dække den kommende danskerduel mellem Tauson og blameF samt b0RUP, men det ser ud til, man skal finde et alternativ.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
Cache kommer tilbage i Active Duty
(22)
Katastrofalt: GamerLegion brager ud på en sidsteplads i Bukarest
(1)
BC.Game henter Senzu permanent
(14)
Eksperter reagerer på ændring i mappoolen
(0)
Echo sikrer slutspilsplads i Rumænien
(1)
Tidligere GamerLegion-AWP'er skifter til riflen
(0)
--M4TH-- søger hold
(1)
Fraudsters søger spillere til 2div
(1)
Sydamerikansk majoroverraskelse trækker sig fra BLAST Bounty
(0)
Albertslund Zulu - Søger 2 Spillere
(1)
LFP : IGL/Anchor, Star/Rifler og Entry/Rifler
(0)
Professionel fodboldspiller trækker sig fra Counter Strike-hold
(0)
Ismo siger farvel til IDA NexGen
(0)
3DMAX smider spiller på bænken
(0)
MLB refererer til NiKos majorsejr
(0)
Gentle Mates på vej ud af Counter-Strike - FaZe jagter spansk profil
(1)
Disse hold er hårdest ramt af ændringerne i map-poolen - Astralis mærker det især
(5)
Efter 10 måneder med samme hold: XI vinker farvel til én
(0)



















