Tilmelding til POWER Ligaen lukker
10D : 05T : 27M : 17S
+1 til Power Ligaen
22. august 2025 kl. 16:04
vestr
Hej dust2. Vi søger en sidste rifflespiller til Zentrix Titan.

Vi starter i 4. div, men forventer direkte oprykning.
Lineuppet består af undertegnede, zygimage, Gubbe og GeT_LefT

Jeg fungerer som holdets IGL og søger mapkontrol sammen med zygimage, mens Gubbe spiller en mere passiv lurk/support rolle og GeT_LefT svinger AWP'en. På CT sider er det ikke lige så fastlagt, men Gubbe fungerer som anchor, hvor mig og zygimage typisk spiller sites sammen, dog afhængigt af mappet. Derfor er CT positioner lidt up for grabs, hvorimod du på T sides vil opleve både at spille med fremme og tage mapkontrol når vi kører samlet et sted, og andre gange får du rig mulighed for at spille lurk-positioner hvor du skal tænke selv og finde dine egne timings. Din rolle er derfor til tider ret fri. Generelt er jeg meget åben over for plays, så længe det giver mening og vi sætter hinanden op. Du behøver ikke være den mest vokale spiller, så længe dine mechanics er gode og du forstår at spille i et system som en del af en større enhed - så skal jeg nok lære dig resten ;)

Vi er et nyt hold med blod på tanden, og derfor forventer vi en seriøs tilgang fra dig - med plads til sjov og spas. Vi går meget op i den gode stemning hvor alle er gode til at switche on/off når det gælder. Vi spiller desuden ESEA Entry hvor vi pt. ligger til playoffs.

Vi ligger mellem 2500-3000 elo, og vores erfaring spænder bredt.

Jeg har selv spillet med i den danske top/subtop siden 2012, hvor jeg bl.a. har spillet mange sæsoner i den øverste Power liga, ESEA Advanced/Mountain Dew League og meget andet.

Zygimage er nok mest kendt for sit ophold hos Copenhagen Flames Female og er i dag klar til at træde ind på herrescenen med storm.
Gubbe og Get_LefT har erfaring fra 3. division og har spillet sammen ret længe efterhånden. Stærk duo.

Hvis du er meget under 2500 elo er vi nok ikke et match. Kommer du i betragtning til pladsen, vil jeg lave et baggrundstjek på dig gennem det materiale jeg nu engang kan finde.

Smid mig en DM herinde for kontakt :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.