Ansøgning til POWER Ligaen åbner
23D : 04T : 00M : 02S
Astralis - BlameF, Ny IGL og håbet for dansk cs.
28. februar 2024 kl. 18:59
Nico_o
Jeg synes det her er så ærgerligt for dansk cs.. BlameF er måske den bedste riffler vi har og ja han var måske ikke den rigtige igl og nok heller ikke en såkaldt leder udenfor serveren, men han kan squ skyde hoveder. Måske tænkes det også at han ikke kan sætte de andre op og derfor bliver han ofte kaldt 'BaitF'. Jeg vil mene at Astralis burde 'springe' banken for en rigtigt igl som har været i gamet i en længere periode. Måske skulle Astralis gå efter Hooxi, eftersom at G2 nu ligner et hold fra Balkan end et internationalt hold, da de valgte at skifte JKS, som jeg et eller andet sted synes gjorde det fint i G2. Jeg tror personligt at det er umuligt at få Karrigan tilbage til dansk cs lige nu. Et storspillende FaZe hold med den nye signing i form af Frozen har nærmest kun gjort dem bedre, selvom de tabte til Spirit i finalen ved IEM Katowice.

Ellers skulle man prøve gamle spillere af? Dupreeh?... han har erfaringen og tidligere været med til calls for Astralis dengang? måske ikke den bedste løsning, men de har brug for en IGL som ved hvad der skal til og som skal kunne sætte de andre op og tænke på holdet som en enhed end de håbløse KD stats.

At man får Ruggah ind, er også et glimrende eksempel på at vise hvad Astralis vil i fremtiden nu.

- Hvad tænker i andre?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.