Never leave Cepter
30. december 2022 kl. 16:22
sn0lle
Det er da gået helt galt for zyp efter han leavede Cepter. Jeg ved ikke om verden kan rumme en så stor sølvpapirshat som han har på.

Der er et godt grin i den her tråd og et par RT's fra kjems, hvor de også diskuterer. twitter.com/happykjems/status/1608786726704779264..
#1(Med 2 svar)
30. december 2022 kl. 16:28
JakobHelms
Hvorfor er der altid sådan en sjov sammenhæng mellem højreradikale konspirationstyper, og så folk, der ikke kan finde ud af at formulere deres synspunkter på dansk? Det er jo tydeligt, at en type som Zyp ikke kan reflektere over det han læser og sige det med sine egne ord, når han er nødt til at hive engelske begreber ind, fra de videoer han har set, for at forklare indholdet.

"Statistisk bevist" og så YouTube-links, så ruller maskinen. Synd for ham.
#4(Med 1 svar)
30. december 2022 kl. 17:45
JakobHelms
Hey Zyp, jeg kan se, at du skrev en kommentar, som blev slettet (af dig eller af moderatorerne mon?). Det kan jeg egentlig godt forstå. Det var ikke så pænt skrevet af mig, og jeg burde have holdt det helt generelt, i stedet for at rakke ned på dig, i og med at du selvfølgelig også er herinde og læser med. Det må du undskylde. Beklager og godt nytår.
#5(Med 0 svar)
30. december 2022 kl. 17:56
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Godt nytår :-)
#2(Med 0 svar)
30. december 2022 kl. 17:04
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvorfor laver du et dust2 opslag for at skulle diskutere politik, er du sær? :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.