Indfør 'Ugens Spiller' for alle divisioner...
23. september 2022 kl. 19:18
Chr1z
Jeg har personligt i længere tid undret mig over, hvorfor dette ikke aleredde er en ting.
Men må dette være irrelevant, og lad os snakke om, hvorfor det burde indføres.
Som de fleste, der læser dette nok ved. Så bliver der hver uge holdt en afstemning, for hvem der skal være 'ugens spiller' i power ligaen.
Dog må de lavere divisioner undvære denne sjove gimmick, som ellers ville igangsætte en god debat nede i de lavere divisioner om hvem der klarer sig bedst i deres ligaer. Som spiller for O Grande Canhão, som er en ORG, der har en vision om at skabe omtale i de lavere divisioner. Mener jeg kun, at denne tilføjelse ville skabe endnu mere liv i communityet i de lavere divisioner.
Der vil for mit synspunkter ikke være nogle negative sider af sådan en simpel og hurtig gimmick.
Gerne kom med jeres mening? Burde det indføres eller burde det ikke? Vil de små divisioner gavne af det?
#1(Med 1 svar)
23. september 2022 kl. 19:44
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hvor mange tror du rent faktisk kan stemme på ugens spiller i 4. div. B, uden at det udelukkende bliver en popularitets konkurrence eller udelukkende baggrund af stats? (Kan diskuteres om det ikke ofte bliver sådan i Ligaen, men trods alt flere der følger med og ser flere kampe derfra)
Mit gæt er at der sidder meget få, som ikke enten spiller, træner eller har aktier i en af holdene dernede, som følger nok med til at kunne stemme objektivt på "ugens spiller".
#2(Med 0 svar)
23. september 2022 kl. 19:46
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
enig. Det er simpelthen umuligt at se så mange kampe og ku stemme objektivt.
Performance centeret må være nok.
#3(Med 0 svar)
23. september 2022 kl. 19:51
z1mZe
Måske en highligt video ku være et nemmere alternativ. Så ku man skrive dag, kamp og runde og på den måde vil divisionerne få mere liv uden at man skulle se alle kampene.
#4(Med 0 svar)
23. september 2022 kl. 20:06
ImA1ex
allerede* <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.