Oplevelsen med CSGO efter rank reset.
5. august 2022 kl. 08:53
JawBreaker
Hej Vloggen.

Hvordan har jeres oplevelse med MM været efter Valve valgte at "kalibrerer" ranks?

Personligt synes jeg man oftere man møder andre personer som måske kun har 80-250 timer i CS, selvom jeg selv har over 2000. Jeg ved godt det også skete før, men efter reset af ranks så møder jeg ofte hold hvor måske 4 eller 5 fra det andet hold er de her smurf/lave timer er på.

Hvordan har jeres oplevelse været?
#1(Med 0 svar)
5. august 2022 kl. 10:10
Eath
Ingen ændring
#2(Med 0 svar)
5. august 2022 kl. 11:15
panzerlas
Min oplevelse har været rigtig dårlig.
Har spillet 2 kampe som vi har tabt mod spillere hvor du bliver ramt i sekundet du peeker ud. Mod hold der har alt information tilsyneladende og bare piller dig gennem smokes eller altid holder den vinkel du kommer fra.
Spillere med private profiler osv. Jeg bliver sgu lidt træt på den måde det her er lanceret på.
Ja der har lige været et par større vac runder, men det er i småtingsafdelingen med få hundrede bannede, det skulle have heddet flere tusinde! Og hvad er lige ideen i at cheatere nu skal have nyt rang? Jeg kan ikke se det.
#3(Med 0 svar)
7. august 2022 kl. 21:34
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg kan ikke holde MM ud efter opdateringen. Man får enten kongeprygl af en 5 MGE’ere eller slasker 5 LEM af banen.

Jeg ved ikke, hvorfor de ikke kan lave noget fornuftigt, men de har formået at gøre noget elendigt endnu ringere. Jeg er tilbage på faceit only…
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.