TILBUD af Kostplan/Træningsprogram!
26. marts 2020 kl. 18:59
fribz
twitter.com/fribzCSGO/status/1243144240118616064

Jeg har 4 pladser tilbage! :-) Skriv over Mail eller DM på Twitter, hvis der er interesse.
- Svarer på alle spørgsmål privat, og hvis der er fornuftige/relevante spørgsmål her på opslaget, som kunne være af interesse for alle at se svaret på, så svarer jeg også gerne her.

Har indtil nu hjulpet 70+ gamerZ i form af Giveaways, solgte Programmer og uddeling af gratis hjemmetræning til disse Corona tider (hvor alle blot har fået det samme i form af Begynder eller Øvet til hjemmetræningen).

Uddannet Personlig Træner & Kostvejleder fra NEXT (Nørrebro) med 6 måneders erfaring i Fitness World Frederiksberg.

Jeg sætter selvfølgelig pris på at kunne tjene lidt ekstra på dette på siden, men vær endelig ikke i tvivl om, at jeg også har hjertet på rette sted. Jeg går meget op i at få sat folk igang og stå til rådighed, når de får brug for mig.

Mvh. Kristian
#1(Med 0 svar)
26. marts 2020 kl. 19:19
fribz
Ps. Hvis jeg levede af dette som selvstændig eller var ansat i et Center, så ville denne slags "pakke" ligge mellem 5000-7500,-

- Jeg gør dette, da jeg har tiden til det og da jeg ønsker at hjælpe alle slags mennesker, men specielt unge og e-sports udøvere. Dette skyldes de unaturligt billige priser
#2(Med 3 svar)
26. marts 2020 kl. 19:36
Brian
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kæmpe respekt til dig, for at du vil sætte tiden af for at hjælpe andre! Der skal nok sidde en usikker gamer herinde, som vil kunne bruge det! :-)
#3(Med 2 svar)
26. marts 2020 kl. 19:37
fribz
Tak for dine pæne ord! :) Man kan godt sidde og blive lidt nervøs over, at der kommer nogen med ondt i røven over, at man bevæger sig herind for at reklamere sig selv.
- Så er glad for at du ser det gode i det!
#4(Med 1 svar)
26. marts 2020 kl. 19:40
Brian
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg må være ærlig og sige, jeg ser intet negativt i der her overhovedet. Hvis jeg selv havde 400kr lige nu, så havde jeg købt det 👍
#5(Med 0 svar)
26. marts 2020 kl. 19:43
fribz
Det giver mig et smil på læberne, tusinde tak! :)
#6(Med 6 svar)
26. marts 2020 kl. 21:10
dammon
Hvorfor skal man bruge hjælp til at tabe sig? eller få en pænere krop? - har selv 10års trænings erfaring. og været en flittig bruger af BB.dk. hvor alt man skal vide er gratis. i bund og grund handler det jo bare om kcal overskud/underskud? hvor svært er det at scanne en stregkode, med myfitnesspal og stoppe med at spise når man rammer (middelmådigt M) 2500kcal og bevæge sig lidt?
#7(Med 0 svar)
26. marts 2020 kl. 21:16
fribz
Det ved jeg sgu ikke. Hvorfor spørger du ikke den milliardindustri, som der tjener gode penge på det åreligt?
- Eller spørg de millioner af mennesker, som der enten er eller har været under et personligt træner forløb.

Makker, jeg ved ikke hvor du har været hele dit liv, eller hvor snæversynet du er, men nogen mennesker har brug for en-til-en hjælp. Det kan skyldes usikkerhed, tidsbegrænsning osv. Det kan være mentalt og jeg ved ikke hvad. Jeg kunne lave en kæmpe liste.
- Du gør et emne mere simpelte, end hvad det blot er for andre mennesker. At du overhovedet bringer det op, det er mig en gåde.

Sidst men ikke mindst, så handler det ikke kun om vægttab, vægtøgning eller over-all en pænere krop? Det kan være livsstilsændring, hjælp til struktur, som man ikke selv har overblikket over at skabe. Det kan være sundhedsmæssigt, det kan være man træner op til en konkurrence i form af alle sportsgrene. Det kan vitterligt være så mange ting, alligevel cutter du det ned til vægttab eller en pænere krop? Selv hvis det kun var de to ting, som der eksisterede, så er det LANGT FRA så simpelt, som du tillader dig at gøre det i din besked.
#13(Med 2 svar)
28. marts 2020 kl. 11:18
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fatter det heller ikke, hvis man kan simpelt matematik burde det ikke være så svært :D
på 1 år gik jeg fra 105 kilo ned på 72...

Let din fede røv og spis mindre.

:)))))))))))
#14(Med 0 svar)
28. marts 2020 kl. 11:28
fribz
Godt gået! :)
#17(Med 0 svar)
31. marts 2020 kl. 22:09
Kristja
Flot :)
#16(Med 0 svar)
31. marts 2020 kl. 12:42
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det var da en underlig arrogant indstilling til et problem, som der formentligt er mange, som har problemer med.

Det er selvfølgelig dejligt, at du kan selv, men det er jo ikke alle, som har det sådan. Og nu tilbyder fribz det på fornuftige vilkår.

Ja, du må meget undskylde, men den tone du lægger for med i dit indlæg, bidrager sku ikke til noget fornuftigt i min bog.
#26(Med 0 svar)
1. april 2020 kl. 07:44
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fantastisk flot, at du har det drive, og har klaret det helt selv. Men desværre så er alle folk ikke som dig, nogle behøver mere hjælp, nogen måske professionel hjælp.
Husk nu, at ikke alle mennesker er ens.
#8(Med 0 svar)
27. marts 2020 kl. 10:45
fribz
B
#9(Med 0 svar)
27. marts 2020 kl. 22:57
fribz
2 pladser tilbage!
#10(Med 2 svar)
28. marts 2020 kl. 00:21
dahlrupking
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
sælger ogsså det samme jeg er bare større.
#11(Med 1 svar)
28. marts 2020 kl. 00:22
dahlrupking
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
slap af det var en joke er vold lille og meget tyk
#12(Med 0 svar)
28. marts 2020 kl. 00:37
Brian
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Den kan godt kan være den er lille, men den er heldigvis også tynd!
#15(Med 0 svar)
31. marts 2020 kl. 12:26
fribz
Stadig ledige! :)
#18(Med 9 svar)
31. marts 2020 kl. 22:13
Kristja
Jeg forstår ikke hvordan du kan tillade dig, at tage penge for et produkt der ikke er "skræddersyet" til den individuelle...

- Dog tager jeg hatten af, for at du har lyst og tid til at hjælpe e-sports atleter :)

Skal siges, at der findes flere professionelle atleter som lever af dette, som tilbyder både kost og trænings plan til en sum af 450-1200. Som oven i købet er 100% personligt til den individuelle, og ikke blot copypaste.
#19(Med 8 svar)
31. marts 2020 kl. 22:37
fribz
Du misforstår beskeden :) Alt er skræddersyet, personligt interview inden, opfølgning pr. 4 uge og 24 timers rådgivning, hvilket også står i alle mine Twitter opslag :)

Det som ikke er skræddersyet er de hjemmetrænings programmer, som jeg har givet ud GRATIS på min Twitter.

Udover det, så send mig gerne et link til bare en uddannet personlig træner/kostvejleder, som tilbyder noget i denne dur til under 2000kr, hvor der både er månedlige opfølgninger, 24 timers rådgivning og varer en længde over 12 Uger.
#20(Med 5 svar)
31. marts 2020 kl. 22:42
kREZ
#22(Med 4 svar)
31. marts 2020 kl. 23:56
fribz
Jeg kender godt til Body Beast, han er kendt for at have haft flere klienter, som ender med at modtage nøjagtigt de samme programmer :) Ham og Anders Trust har et dårligt ry blandt mange, da de har det med at kalde deres programmer "skræddersyet", når de ofte ikke ender med at løbe op med klientens mål :)
#23(Med 2 svar)
1. april 2020 kl. 00:39
kREZ
Når du siger "skræddersyet"
- Er der rigtig mange som skal have det samme som andre. Og det kan du ikke benægte.

Udover det, kan du jo komme med ting, hvis du ikke kan lide maden eller what ever det nu engang er.

Hvad ligger du i ordet skræddersyet? Sidder du og påstår du ikke har lavet 2 ens planer, fordi udgangspunktet er tæt på det samme? Har du aldrig i fitness world, givet den samme behandling 2 gange til en gammel dame. Selvfølgelig har du det, og det også helt okay, fordi udgangspunktet er så tæt på det samme at de vil have gavn af det samme, 2 ens planer betyder ikke det ikke er skræddersyet.

Hvis klienten ikke kommer helt i mål, er det sjælendt trænerens skyld, da klienten bare kan bede om noget andet.

Specielt de 2 mennesker du nævner der er måske 2 af de mennesker med aller størst base for online klienter herhjemme, så utilfredse kunder vil komme.

Hvis du siger nej til overstående, har du ikke haft nok klienter endnu, det også fair nok.
- Men det kommer til at ske.

Fortæl mig hvad du ligger i ordet "skræddersyet".

Noget helt andet er, det niver og hiver i mig så dårligt som du sælger dig selv, det irriterer mig virkelig. Jeg synes du får dig selv til at fremstå ekstremt ubegavet, fordi du tror sælger mirakel online middel for en smule billigere penge.

Når du sætter din pris så billigt og ødelægger markedet fortæller det mig du ikke selv er noget værd, du er en PERSONLIG TRÆNER, det vil sige du sælger dig selv. Og du har lige skrevet ud i åbent forum at du er den billigste? Hvorfor er du billig? Er det fordi du ikke er god nok til at sælge dig selv til 6000kr for online forløb? Det vælger jeg at gå udfra.

"På en fitnessuddannelse lærer du at hjælpe andre med at komme i fysisk form, træne kroppen og leve sundt.

Du får viden om kroppens anatomiske opbygning, dets kredsløb og funktioner samt de forskellige energisystemer.

Du lærer alt om styrke-, mobilitets- og konditionstræning og om hvordan, du laver træningsprogrammer til forskellige målgrupper. Samtidig lærer du også om ernæring og sundhed, instruktionsteknik og coaching.

Du får på uddannelsen mulighed for at blive instruktør i forskellige holdtyper som bl.a indoor cycling, funktionel, outdoor og TRX. Det betyder, at du vil kunne varetage holdundervisning, når du har afsluttet grundforløb 2.

Ud over det træningsfaglige får du indsigt i virksomhedsdrift, administration, salg og kundeservice, og undervises således i fag som afsætning, erhvervsøkonomi og event."

Det er med al respekt til next, noget du kan lære online på 6 måneder igennem weekend kurser. Hvis du gider betale for det.

Herunder, må du komme med nogle eksempler på hvorfor du mener du er af samme kaliber som de andre du nævner.
- Du har ikke en vanvittig muskelmasse
- Du ikke specielt hakket.
- Din styrke er ikke konkurrencedygtig
- Du har ikke nogen særlig begrundende uddannelse(Bachelor/Kandidat)
- Du har 6 måneders erfaring i fitness world, hvor største delen er pensionister man træner

Som flere skriver, det er et simpelt regnestykke at tabe sig, det bare svært at gøre det i længden, og nogle vil have glæde af en træner. Om du er en god "coach" ved at kunne få folk til at blive ved, det må du redegøre for. Ellers kan jeg ikke se hvorfor folk skulle vælge dig fremfor andre. Udover prisen.
#29(Med 1 svar)
1. april 2020 kl. 16:49
Pertew
Nu er jeg ikke nødvendigvis uenig med dig, men synes det er super ærgerligt at bruge eksempler som Trust. Nu har jeg set hans programmer, og det er mere bare dyrt betalte udvalgte øvelser som er sat på forskellige dage, og så nogle måltider hvor makroerne passer.

Intet om tempo. Intet om RIR eller RPE i øvelserne. Ingen progression andet end en enkelt sætning om lineær progression. Ingen deload. Intet om forskellige faser i.e, macro-, meso eller microcycles.

Folk får 100% et resultat, men er ikke klogere efter kørt forløb.

Og så synes jeg det er ærgerligt når man ikke er åben om brugen af juice... Men det er en anden ting.
#31(Med 0 svar)
1. april 2020 kl. 19:47
kREZ
Vi kan godt være enig. I mange af de ting du skriver :)
#24(Med 0 svar)
1. april 2020 kl. 00:57
kREZ
Det skal lige siges til sidst! Jeg er på ingen måde efter dig eller ude på at genere dig, jeg synes faktisk det cool nok du vil hjælpe folk. Jeg er bare altid kritisk, og prøver ikke at være en nar, selvom det måske kan lyde sådan, jeg synes bare du skal ud og svede lidt, og argumenterer for hvorfor man skal vælge dig!

Tag det ikke negativt, men se det som en "aggressiv" måde hvor du netop kan sælge endnu flere planer, ved at komme med en god argumentation! ;-)
#21(Med 0 svar)
31. marts 2020 kl. 23:01
Kristja
Jamen så er det selvfølgelig en helt anden snak!

Kan sagtens sende dig, op til flere fra Instagram. som tilbyder alt det du skriver til 1200 og mere til :)
#28(Med 0 svar)
1. april 2020 kl. 13:42
Kristja
www.cs-fitness.dk

Btw :)
#25(Med 5 svar)
1. april 2020 kl. 02:18
thiezen
Hvis man gerne vil have kvalitet (tager intet fra dig) samt tage sin træning til et lidt højere niveau, vil jeg anbefale at kigge på fyre som Peter Bendtsen, Daniel Risgaard, Frederik Ipsen og MortenNP.
#27(Med 0 svar)
1. april 2020 kl. 08:33
kREZ
Jeg er meget enig
#30(Med 0 svar)
1. april 2020 kl. 16:53
Pertew
+1.
#32(Med 0 svar)
1. april 2020 kl. 20:21
Kristja
Nobody beats Saugmann fitness :D
#33(Med 1 svar)
2. april 2020 kl. 13:10
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"ikke for at svine dig, men det du tilbyder er skrald" lækker lille sneak sviner :D
#34(Med 0 svar)
4. april 2020 kl. 13:40
thiezen
lol
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.