José Mourino præsenteret i Tottenham
20. november 2019 kl. 07:46
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Synes hans spillestil er forældet og jeg kan virkelig ikke se Eriksen passe ind.

Hvad tænker i?
#1(Med 9 svar)
20. november 2019 kl. 07:55
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
I Real spillede han ellers ofte emd en 10'er (OM), og/ eller en CM der fik lov til at roam - tænker umiddelbart nok en træner som Jose skal være i stand til at bruge Eriksen.

Spørgsmålet er jo blot om han har overtaget et nyt "United"-projekt, hvor der skal ske store ændringer før man kan rykke ved noget. Han er klart den bedste der har været i United siden SAF, men fans heraf var jo tossede og troede at man med daværende hold kunne lege med i 3 turneringer - nu har de så endelig indset hvor stort et arbejde JM reelt set gjorde og hvor meget han fik ud af et stinke-hold :D.

Jeg tror at han er undervurderet de seneste år - men han får det ikke nemt i Spurs :)
#2(Med 8 svar)
20. november 2019 kl. 08:29
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tror du ikke at han idet mindste får det nemmere i Spurs end United.
Ment på den måde, at Spurs jo som sådan ikke er vant til at vinde hele tiden. United fans er jo total blåøjet og tror at de vinder alt hele tiden.

Hvis han får tiden og et rimeligt transfer vindue til sommer, så tror jeg, at han nok skal få succes. Jeg glæder mig ihvertfald til lidt skraldesnak mellem Jose og Klopp :)

Men hensyn til Eriksen, så tror jeg du har fuldstændigt ret, de kan godt finde på noget godt sammen.

Sidst men ikke mindst FUCK LIVERPOOL
#7(Med 7 svar)
20. november 2019 kl. 09:17
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jo, det tror jeg egentligt at du har ret i - de er nok mere realistiske end United fans :D.
#8(Med 6 svar)
20. november 2019 kl. 09:53
Veeip
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tænker også problemet for mange United fans var hans spillestil. Er selv Chelsea fan og han derfor et soft spot for manden men nøj hvor synes jeg det var kedeligt at se united kampe under ham.

Kan godt være han i real gav mere frihed men jeg tror også det var fordi den generelle modstander i Spanien var ringere end i England (min mening self).

Men ja giv ham ressourcer og se om han er villig til at gøre hans spillestil lidt mere seværdig så skal det nok blive spænende.
#12(Med 5 svar)
20. november 2019 kl. 10:34
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja, mange glemmer at Real scorede rekordmange mål under JM, om det var pga. mere frihed eller den meget strukturerede tilgang til omstillinger m.m. ved jeg så ikke, jeg hælder til sidstnævnte.

Jeg ved ikke om jeg synes det var kedeligt, om end det ikke var sprudlende offensivt, så kan man vende situationen om og spørge hvem der skulle "sprudle" :D. Jeg mener bestemt han brugte de kort han havde på hånden offensivt (som mildest talt var mangelfulde) og fik det meste ud af det. Bredden var der ikke i United og der er ingen tvivl om JM er god til at sætte hold op til det defensive aspekt som udgangspunkt, og når man ikke får længere tid som træner, så er det svært at lave de gennemgribende ændringer - hvis du kan følge ham?

Tjah, jeg tror bestemt niveauet i England er mere kompetetivt og tættere på hinanden, men efter knap 10 års domination fra Spanske hold i international sammenhæng, så tænker jeg ikke niveauet er højere.

Ja, det bliver spændende at se - jeg er ret sikker på at han har forhandlet nogle gode vilkår hjem, bl.a. hvilke muligheder han har i transfervinduet. Nyt stadion, Eriksen + 2 mere der burde have indbragt en del kontanter som glipper gør vel alt sammen at man må formode der ikke er meget at handle for.
#16(Med 4 svar)
20. november 2019 kl. 11:23
Veeip
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
I Chelsea havde han spillere som Hazard og Willian men der var det også passivt og kedeligt så Man. U er ikke det eneste eksempel.
Tror hans fodboldstil passer bedre til de lidt ældre dage hvor offensive spillere ikke var så individuelle som idag.

Den spanske domination skyldes i mine øje niveauet. Når du når årsskifte så er der typisk kun 2-3 hold i spanien der er bagud med mindre end 10-15 point til førstepladsen. Det giver dem en del mere overskud til at spare spillere i deres hjemlige liga hvor top 4 konkurrencen er meget mere intens i England og derfor er deres spillere mere udmattet når vi når til slutspil i CHL.
Det var et meget godt eksempel her sidste år at City og Liverpool var alene i kampen om titlen og der kunne du også se 4 engleske hold i de europæiske finaler.
#17(Med 3 svar)
20. november 2019 kl. 13:43
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Beskrivelsen "kedelig" afhænger vel af øjnene der ser - jeg er sikker på at mange fans ville elske at se deres hold vinde ligaen, selvom det foregik via "kedelige" 1-0'er i hver kamp. Mourinho arbejder jo ud fra defensive, hvor en som Guardiola arbejder ud fra offensiven - jeg er klart mest tilhænger af sidstnævnte, men accepterer også at man har større respekt for et solidt forsvar og gode omstillinger. Og ja, Hazard og Willian var i klubben, det var Salah, Eto'o med flere også - men det var jo ikke en superstjerne Hazard som de sidste 2-3 sæsoner af Chelsea, så det er ikke helt retvisende at kaste ham afsted imo :D.

Selvfølgelig har ligaen en kæmpe påvirkning, især i England hvor de har så vanvittigt mange kampe og derfor næsten ingen reelle pauser. Ift. pointforskellen er det vel næsten det samme der sker i PL - der er måske 4 hold, istedet for 3, der er hægtet på toppen - men ellers ser vi jo ofte det samme mønster.
#18(Med 2 svar)
20. november 2019 kl. 16:54
Veeip
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Meget uenig i ar hazard ikke var en superstjerne under mou.
Det her en hyggesnak så ville ikke dobbelttjekke men mener ellers at hazard var en af de største navne da mou var i Chelsea og bla skrev "sorry" da han blevt fyrret. Salah var jo et godt eksempel sammen med Bruyne at han ikke gav nok spillere chancen som havde niveauet men det er en anden snak.

Alle ville elske at vinde hvilket selvfølgelig er afgørende men jeg er overbevist om at det ikke var spillestilen der har gjort at folk har været tilfredse med ham siden madrid tiden.

Vil også sig mht kampe at Tyskland har Bayern, Italien har Juve, Frankring har PSG og så har de 3 ligaer varierende underdogs men sjældent titeludfordrere. Spanien er mellem Barca og Madrid dog med Atletico som her og der lige siger "møjn". Det er meget mere varierende i England og som du selv nævner så har vinterprogrammet også en effekt.

Helt enig i dog at kedelig er forskelligt fra person til person. Men du skal lede længe efter en jounalist der roste spillestilen Jose vidste i Man U. Dog enig i at holdet ikke ligefrem var spænende men han havde dog også brugt mange penge på nogle navne som fx pogba som ikke spillede godt under ham.
#20(Med 1 svar)
20. november 2019 kl. 18:43
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Forståeligt at du er uenig, jeg tjekkede overfladisk og du har helt ret i at hans 2. periode i Chelsea bl.a. var med en stor stjerne i Hazard.

Er ikke helt enig med din måde at afskrive ligaer på - for ser man over de sidste ti år, så burde Real Madrid ikke betegnes som en profil i den spanske liga? Jeg mener den italienske minder en del om den engelske med 4-6 hold der leger med - og så vinder Juventus 😂..
#22(Med 0 svar)
20. november 2019 kl. 23:35
Veeip
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Enig Real har ikke været imponerende i den hjemmelige men de tog sgu alligevel 3 CHL titler i træk :D

Du har nok også lidt ret men synes altid at det er bayern, juve og PSG i toppen når sæsonen slutter :D
#3(Med 5 svar)
20. november 2019 kl. 08:33
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Eriksen, Vertonghen og Alderweireld har kontraktudløb til sommer, og alt tyder på at alle tre forsvinder. Derudover synes jeg der venter ham et større oprydningsarbejde. Der er for mange fine spillere, og alt for få som kan gøre en afgørende forskel.

Det virker dog også som om ledelsen er ret svær at arbejde med, så det skal nok blive interessant, men jeg håber da virkelig, at han får denne og næste sæson til at rydde op i truppen og selv hente nogle nye spillere.
#4(Med 4 svar)
20. november 2019 kl. 08:44
LolGirafPr0n
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Hvis ledelsen er svær at arbejde med. Så har Mourino da i hvert fald 1 ting til fælles med dem :)
#5(Med 3 svar)
20. november 2019 kl. 09:04
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ja, han slår mig meget som "min måde eller ingen måde"-typen, og Daniel Levy har jeg lidt samme billede af, så der er risiko for noget af et clash der :D

Men jeg tror faktisk, det bliver godt. Pochettino har rykket Tottenham rigtig meget, men det har bare ikke fungeret i snart et år. Jaja, han fik dem i Champions League finalen, men det var jo det rene held, og man var totalt udspillet i finalen. Tror det er fornuftigt at forsøge at stoppe den nedadgående kurve, inden det går helt galt for Pochettino har ikke lignet en der hverken kan eller gider løse det. Men der har vist også været nogle historier fremme om, at ham og Levy var blevet uvenner og gik fra at tage på ferie sammen til stort set slet ikke at tale sammen.
#6(Med 2 svar)
20. november 2019 kl. 09:08
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Man skal som udgangspunkt ikke tage på ferie med sine ansatte :/
#10(Med 1 svar)
20. november 2019 kl. 10:15
JawBreaker
Det kan man godt, man skal bare ikke knalde med dem. :-)
#14(Med 0 svar)
20. november 2019 kl. 10:54
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvis man nu endelig tage på ferie med dem, så skylder man da næsten at kneppe dem ?

:D
#9(Med 7 svar)
20. november 2019 kl. 10:14
JawBreaker
Det er en skandale. Jeg er glødende Arsenal tilhænger, men det simpelthen for dumt af Tottenham. Det er som om at Daniel Levy bare ikke vil vinde noget som helst overhovedet. Pochettino er den eneste manager i Tottenham's historier der har fået dem op på et nogenlunde niveau. Og så fordi han har 5 dårlige måneder, så sidder jøden på toppen af kransekagen og bliver fornærmet.

Ja, at de så vælger Mourinho, det viser da bare endnu mere hvor amatør-agtigt den klub opfører sig.

Jeg troede faktisk ikke de kunne blive mere til grin, men det viser sig åbenbart at det kunne de så godt.
#13(Med 0 svar)
20. november 2019 kl. 10:37
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
5 dårlige måneder er satme også meget for et hold der har fået smag for den reelle top i engelsk fodbold. Jeg kan godt forstå at der måtte ske noget - men jeg ville aldrig have fyret Poch.

Jeg ville ikke kalde det en skandale med JM og fyringen af Poch, men ser man på SAF og Wenger, så er det klart at man som klub (og ledelse) må forstå at der er gode perioder og desværre også dårlige perioder. Man kan ikke bare fyre træneren hver gang det ikke lige går som forventet.
#21(Med 0 svar)
20. november 2019 kl. 19:03
Benny
+1
#27(Med 4 svar)
27. november 2019 kl. 18:26
JLC
Er til gengæld sikker på at mou nok skal få langt mere succes end Unai Emery. Fuck hvor er han en ringe træner - det er helt vildt!
#29(Med 3 svar)
28. november 2019 kl. 08:11
JawBreaker
Han er inde i en dårlige periode lige nu, men det har alle trænere på et eller andet tidspunkt.

Se bare på nogle af de andre som er på toppen nu, de har fandme været langt nede og sejle..

Jeg er måske en af de eneste Arsenal fans som mener Emery skal blive kontrakten ud. Jeg forstår ikke konceptet med at skrive kontrakt med en træner også fyrer ham langt før tid.. Det giver ingen mening.
#30(Med 2 svar)
19. december 2019 kl. 18:26
JLC
Så endte jeg med at få ret anyways! ;-)

Men selve holdet mangler sjæl. De er mere eller mindre opgivende allesammen, bortset fra Leno og nogle få andre. Lad os håbe Arteta kan ændre det.
#31(Med 1 svar)
20. december 2019 kl. 11:59
JawBreaker
Hvad har du fået ret i?

Jeg håber virkelig ikke Arteta kommer til, endnu en uprøvet træner som Freddie.. Find nu noget seriøst i stedet for at gå med gamle afdanket "stjerner".. Jeg kan godt lide Arteta, men han har, som Auba's bror skrev på twitter, INGEN erfaring.
#32(Med 0 svar)
20. december 2019 kl. 14:45
JLC
At Emery ikke var den rigtige til jobbet.

Arteta er et OK bud imo.
#11(Med 4 svar)
20. november 2019 kl. 10:33
TryingToLose
Sælg Kane og Eriksen også begyndt at køb ordentligt ind. Så han i hverfald et stykke hen ad vejen.
#23(Med 3 svar)
20. november 2019 kl. 23:40
zaecole
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Eriksen ja

Men Kane????
#24(Med 2 svar)
20. november 2019 kl. 23:57
TryingToLose
Kane er så fucking overvuderet 😂
#25(Med 0 svar)
20. november 2019 kl. 23:58
zaecole
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Arghh

Hvis truppen fungerer optimalt offensivt så er Kane en vanvittig spiller, det har han tidligere vist
#33(Med 0 svar)
20. december 2019 kl. 22:27
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Han har målnæse. Priceless.
#15(Med 0 svar)
20. november 2019 kl. 11:12
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Glad for Real ikke fik ham tilbage igen, efter Zidane fik en skralde start på sæsonen.

Giver ham 3 år så har han ødelagt infrastrukturen i klubben ligesom han gjorde i Real, Chelsea x2 & United.
#19(Med 0 svar)
20. november 2019 kl. 17:40
zaecole
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Elsker Poch og hvad han har bygget, men der måtte ske ændringer og om Jose er den rigtige mand til at styre truppen må tiden vise.
#26(Med 2 svar)
21. november 2019 kl. 02:38
azyn
Fuck Tottenham
#28(Med 1 svar)
28. november 2019 kl. 02:29
FlaskeN
#34(Med 0 svar)
21. december 2019 kl. 14:58
cleansation
+2
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.