Opret Log ind
Mange rettelser til Swamp og Mutiny i ny opdatering
De to maps har fået en ordentlig tur i nattens opdatering.
Skrevet af: Sander    28. juli 2020 08:03      

I sidste uge blev Swamp og Mutiny tilføjet til Casual, Deathmatch og Scrimmage i CS:GO, og allerede nu er Valve klar med en stor omgang rettelser til de to maps.

Det er alt fra bugs relateret til fugle og lyde fra alligatorer til spots hvor der kan boostes, som der er blevet kigget på i opdateringen, der landede i nat.

Hvis dit fokus udelukkende er på Competitive matchmaking, kommer du ikke til at se særlig meget til disse to maps, men det er ikke utænkeligt, at et af dem på et tidspunkt bliver blandt de syv maps, som der spilles på konkurrenceniveau. 

Du kan se hele opdateringen herunder.

[MISC]
– Optimized platform shader files and sound configuration files to be packed inside compressed VPK files.

[MAPS]
Mutiny

-Fixed various bird-related bugs
-Opened up corner at Dirt Road near CT Spawn
-Fixed bomb getting stuck on the small boat
-Improved FPS for low/medium shader
-Improved optimisation throughout the map
-Opened up T to B Upper ceiling to allow for grenade usage
-Fixed one way wallbang on B Site
-Fixed rendering issue at the top of B Site building
-Added fade distance to most small props
-Altered some deathmatch spawn positions
-Replaced rocks with flowers by the stairs at CT to A
-Removed foliage in various locations for improved visibility
-Fixed boost spot at elevator near A
-Fixed hidden bomb plant underneath stones on A Site
-Fixed floating church pillars
-Fixed misaligned stone tiles in T Spawn
-Fixed misaligned textures on church
-Improved clipping at various places
-Improved grenade clipping at various places
-Updated Overview

Swamp
Main changes:
– Performance boost in some areas (2-5%)
– Alligator and frog sounds are lower, less disturbing

A-site:
– Made brighter background near fence on A-long (CT side)
– Made one of the red plywood covers smaller on A-long (T side)
– Made the A-short room brighter and also made it easier for T to peek angles on entrance
– Closed gap in CT-spawn where players could boost and peek A-long

Middle:
– Added wood cover under CW so players can’t peek straight down to A-short entrance (T side)
– Removed a pallet where a player could jump and get stuck

B-site:
– Improved balance around bombsite
– Added clipping on crane
– Added clipping on streetlight
– Added plywood cover on bombsite
– Removed some of the railing around bombsite for easier movement
– Added electrical box, fence and plywood close to B-entrance for less hiding spots
– Added plywood in corner close to B-entrance for less hiding spots
– Added fence and plywood in water around sniper spot on B-long for easier readability (CT side)

Hvis du vil lære de to maps bedre at kende, kan du se disse to videoer fra henholdsvis Swamp og Mutiny. De er dog begge lavet før denne opdatering.

#1 whitebear22
2020-07-28 08:19
Gad vide, om de forventer, at i hvertfald et af de to skal indgå i poolen. Personligt ville det ikke gøre mig noget, hvis vi fik lidt flere maps i rotation :)
#15 Rubel
2020-07-28 16:04
100% enig. Vi kan sagtens have flere maps med i poolen.. Season, Cbble og Tuscan er også meget velkommen tilbage :)
#2 Djoerup
2020-07-28 09:03
Det er sådan her nogen opdateringer der gør Csgo får så meget hate. Der kommer aldrig nogen vilde opdateringer det er kun små opdateringer der ændre lidt på maps folk alligevel ikke gider spille eller også kommer der opdateringer der ødelægger spillet ( trusted mode opdateringen)
#3 whitebear22
2020-07-28 09:09
Jeg er ikke nødvendigvis uenig med dig - den her opdatering er lidt ligegyldig, som tingene er nu. Men for en god ordens skyld: hvad ville du ændre ift. gameplayet? Jeg er med på, at trusted mode pt. er en omgang hakkelse. Men er der andre ting, du vil have Valve til at skrue på?

Jeg læser dit opslag sådan, at du gerne ser flere eller andre ændringer i spillet, men det kan også bare været at jeg fejltolker dit indlæg :)
#7 Djoerup
2020-07-28 09:52
Source 2 kunne være en god ide. Men det virker bare som om Valve ikke går op i spillet når der ikke kommer nogen opdateringer. Man kunne også ændre i map poolen der er nogen af de 7 maps der begyndt at blive lidt kedelige
#12 whitebear22
2020-07-28 11:17
Enig. Source 2 glæder jeg mig også til.

Og flere maps til folket, vi er helt på samme side!!!
#4 interitium
2020-07-28 09:09
hvad mener du med "trusted cheater mode" :P
#9 cleansation
2020-07-28 10:04
Med tiden gør de mange små ændringer dog at vi får nogen gode maps. Glem ikke hvordan Overpass for eksempel var til at begynde med.... Ja selv Vertigo er gået hen og blevet ganske ok imo.
#13 DamiX
2020-07-28 14:35
Spillet er jo heller ikke kun til for dem der spiller det på seriøst plan, men også folk der hygger med spillet. Jeg kender en del der synes det bliver kedeligt i længden med de samme maps så at der bliver skiftet ud med et par maps engang imellem er jo ikke dårligt, også skal de maps selvfølgelig også have opdateringer.
#17 Djoerup
2020-07-28 17:07
De sku bare tage og ændre map poolen også
#19 mamas
2020-07-29 08:25
“At csgo får så meget hate” - tror ikke jeg kan nævne et så populært spil der får mindre hate end csgo :-) så skulle det måske være dota, det kender jeg ikke så meget til. Men der er da mindst lige så meget hate i fortnite og league
#5 Iceyyy
2020-07-28 09:11
Kom nu med update på nuke!!!!
Fjern heaven eller ct went
#6 sirr
2020-07-28 09:43
Whaat? 😃 .. Eneste jeg nok savner på Nuke pt er fx vinduet i Bamse/ Bøsse/ Hut - det gav lidt flere muligheder som T 👍
#8 Iceyyy
2020-07-28 09:53
Det jo også rigtigt 🙂
#11 whitebear22
2020-07-28 10:27
Jeg savner også vinduet. Ikke fordi, at det er vildt imba uden. Men det er meget simpelt at spille main i dag, fordi man “kun” skal holde squeeky og så give backup i yarden, hvis man spiller 2 ramp, 2 a og 1 yard setup :)
#10 whitebear22
2020-07-28 10:25
What? Hvorfor i alverden vil du af med de to ting?

Som det er nu er mappet relativt velbalanceret - 10-5 CT halvlege er mere sjældne, end de nærmest nogensinde har været på nuke :)

Hvis noget kunne jeg godt tænke mig, at udvendig catwalk eller noget lignende kom tilbage, så der var lidt flere muligheder i yard som ct.
#14 DamiX
2020-07-28 14:37
Kom tilbage med det gamle secret, Ez Nuke
#16 Rubel
2020-07-28 16:06
Jaa! Den gang det hed "Lang vej under" :DDD
#18 whitebear22
2020-07-28 17:33
To be fair, så har de gjort noget helt rigtigt lige med det. Gennem warehouse og under til den lange gang, hvor man altid blev mejet ned som svin på et slagteri - så er den nye udgave altså mere brugbar :)