Opret Log ind
Officielt: Bymas erstatter olofmeister
Det er nu officielt, at den blot 16-årige Bymas skal agere stand-in hos FaZe.
Skrevet af: mad0    25. maj 2020 15:18      

olofmeister satte for nylig karrieren på pause, og nu er hans erstatning fundet.

For et par dage siden blev det offentliggjort, at legenden fra FaZe, olofmeister, tager en pause fra CS:GO på ubestemt tid.

Allerede samme dag blev det rygtet, at Bymas, der har gjort sig bemærket i FPL, ville blive olofmeisters erstatning, og det er nu bekræftet.

LÆS OGSÅ
Medie: 16-årigt talent skal erstatte olofmeister

Den blot 16-årige spiller fra Litauen, Bymas, får chancen på et af verdens største hold, FaZe. Allerede i dag kan han ses i aktion, når holdet støder sammen med Farlig og GODSENT i Dreamhack Masters Spring - Europe.

Bymas er en realtivt ukendt spiller på scenen, og han har blot 24 kampe registreret på HLTV. Han blev ligesom sin nuværende holdkammerat, broky, opdaget igennem FPL.

FaZe har ikke annonceret, om Bymas kun skal agere stand-in i DreamHack Masters Spring, men olofmeister forventes at være ude i minimum et par måneder.

FaZe består af:

  • no rain
  • ba NiKo
  • br coldzera
  • lv broky
  • lt Bymas (Stand-in)
     
  • rs YNk (Coach)
  • se olofmeister (Holder pause)

LÆS OGSÅ
olofmeister forlader startfemmeren i FaZe

#1 DH_JanLund
2020-05-25 15:44
Åbenbart kun Heroic dust2 gider dække. Der kom i hvert fald nyheder om deres deltagelse i Home Sweet Home Cup Closed Qualifier. :/ Præcis som AGF er igang med nu
#2 Typos
2020-05-25 16:07
Heroic spillede selve turneringen ikke kvallen. Og mon ikke bare d2 har overset det, svært at holde øje med alt :D
#3 Sander
2020-05-25 16:07
Ja, vi er simpelthen så onde! http://www.dust2.dk/Nyheder/11748-tre-danske-hold-..

Det kunne måske også have noget at gøre med, at AGF spiller kvalifikation og Heroic spillede i selve turneringen. Dertil skal du nok også regne med, at en masse andre parametre som holdenes niveau, popularitet, ressourcer, læsernes interesser osv. tæller en del med :-)
#8 bruja
2020-05-25 18:34
Vi vil bare se nogle flere interviews med dig 💯🙌🏼
#11 DH_JanLund
2020-05-25 19:55
Jeg håbet blot det også blev dækket denne gang. Det blev jo dækket sidste gang der var dansk deltagelse :)
#4 kREZ
2020-05-25 16:50
Spændende at se hvad han kan bidrage med!
#5 mamas
2020-05-25 16:52
I see what you are doing FaZe, næste Major går de efter CIS kval 🤪
#6 NaToSaphiX
2020-05-25 17:41
Virkelig en dygtig spiller, uden tvivl med i toppen indenfor de næste 2-4 år

Han mangler stadig noget i forhold til hold-miljø, men hans mekaniske niveau er meget stabilt, på trods af at han spiller højere sensitivity end s1mple

Glæder mig at se hvad han kan få gjort for FaZe
#9 Kjaerulff
2020-05-25 18:52
Forstå mig ret, men siger du så at man har et bedre mekanisk niveau ved at spille lav sensitivity? - Eller er det mig der har misforstået noget her :)
#10 NaToSaphiX
2020-05-25 19:28
Jeg vil vove at påstå at det er nemmere at have et stabilt mekanisk niveau med en relativt lav sensitivity end en meget høj sensitivity

Men man er ikke nødvendigvis bedre, man er bare mindre svingende
#13 Kjaerulff
2020-05-25 20:28
Tak for svar, så ses vi på sens 1, 400 DPI! XD
#14 MinseCS
2020-05-29 09:08
Den gode dengang jeg spillede med det
#15 Kjaerulff
2020-05-29 12:38
Hahahaa, kongen!
#12 Patman
2020-05-25 20:02
Højere sense end simple men næppe højere end woxic :D
#7 bruja
2020-05-25 18:33
Fedt at Faze tør satse på unge talenter! Mere af det, lad os få de unge stjerneskud frem i lyset.