
3DMAX er angiveligt et emne i Envy.
4. maj 2026 kl. 10:40
Rygte: Envy har fransk mandskab i kikkerten
Ifølge KRL har Envy det franske hold 3DMAX i kikkerten.
Det har længe været rygtet, at den nordamerikanske organisation Envy har haft planer om at vende tilbage til CS-scenen, som de ikke har været en del af siden 2020.
Nu skulle der angiveligt være mere om snakken, da den franske streamer og insider, KRL, har afsløret, at Envy skulle have 3DMAX-mandskabet i kikkerten.
Det ville ikke være første gang, at Envy ender med at have et fransk hold, da de fleste nok med stor sandsynlighed husker organisationens tid med blandt andre ScreaM og kennyS.
I øjeblikket er 3DMAX rangeret som nummer 15 i verdenen, men til stor overraskelse formåede mandskabet ikke at kvalificere sig til den kommende major i Köln.
3DMAX er:
-
Graviti -
Maka -
Lucky -
misutaaa -
Ex3rcise -
wasiNk (Coach)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.
Seneste aktivitet
BC.Game henter Senzu permanent
(6)
Cache kommer tilbage i Active Duty
(16)
FOKUS sender OG i lower bracket
(1)
Medie: insani bliver hos MIBR
(0)
Echo og Sashi fortsætter god dansk start på DraculaN
(1)
Officielt: jackasmo binder sig til fnatic
(0)
zonic sætter ord på trætheden - så mange dage var han på farten
(2)
Astralis på udkig efter international træner
(6)
Disse hold er hårdest ramt af ændringerne i map-poolen - Astralis mærker det især
(2)
Blandet dansk start i Rumænien
(0)
NiKo kalder karrigan for "majorens MVP"
(3)
Danskere flokkes til: Super DraculaN starter i dag
(1)
Medie: Liquid tæt på at lukke handel med ny IGL
(2)
Rygte sender britisk IGL til 100 Thieves
(7)
Ascend esport søger spiller til 3 divs spot.
(1)
Skærpet sikkerhed var ikke nok: Tilskuer løb på scenen igen
(3)
Senzu forlader BC.Game efter afsluttet låneperiode
(9)
Amager Esport Academy (4. Div) søger 2 rifler/igl til kommende sæson
(0)





















