
Spansk træner bænkes efter misset major
Spaniens bedste hold, Gentle Mates, skal finde en ny træner.
Organisationen har valgt at placere deres coach deLonge på bænken.
deLonge har fulgt holdet tæt over de sidste to år. Først som coach i KOI, så med Iberian Soul, mens holdet ikke havde nogen organisation, og så til sidst i Gentle Mates i de seneste syv måneder.
Gentle Mates kæmpede sig frem til top 30 og helt op til top 15 på verdensranglisten, hvilket sikrede dem invitationer til store turneringer, men på det seneste er det gået ned ad bakke.
Holdet havde gode chancer for at kvalificere sig til majoren i Køln, men forpassede mulighederne og er nu drattet ned som nummer 38 i verden.
Det er deLonge selv, der har annonceret sin bænkning på X.
Gentle Mates er:
-
MartinezSa -
dav1g -
sausol -
mopoz -
alex
-- -
deLonge (Bænket)


















