WOPA SUSPENDERER SKODO - BANNET AF ANTI-CHEAT

POWER Liga-spilleren og tidligere Ugens Spiller i denne sæson, Skodo, er blevet bannet af Akros Anti-Cheat.

Kort inden kampen mod Linx Legacy rammer en dårlig nyhed WOPA, der må undvære Skodo.

Han er nemlig blevet bannet af anti-cheat-platformen Akros. WOPA har valgt at suspendere ham midlertidigt, indtil der kommer mere information fra Akros.

Det skriver WOPA på det sociale medie X.

I aften skal WOPA spille kamp i POWER Ligaen mod Linx Legacy, et opgør, der ellers ville have været særligt for Skodo, da det er hans tidligere hold.

I en kamp mellem WOPA og Wildcard Academy ved United21 blev Skodo erstattet af Gnøffe. En X-bruger lagde mærke til dette og opdagede, at Skodo var blevet bannet af Akros Anti-Cheat.

WOPA er i finalen ved United21 League S29.

Årsagen til danskerens ban vides endnu ikke, da Akros ikke har udtalt sig.

WOPA består af:

  • Danmark thamlike

  • Danmark Patti

  • Danmark Kwezz

  • Danmark Zanto

  • Danmark b0ychild (Coach)
    --

  • Danmark Skodo (Suspenderet)

#1(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 14:46
wezx
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 16
#Pray4Laykinn, som blev snydt for ugens spiller.
#2(Med 1 svar)
20. oktober 2025 kl. 14:46
detura
Du skodo smart mand!
#14(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 18:05
MickYY
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Nice one!
#3(Med 9 svar)
20. oktober 2025 kl. 15:14
Bantle
Det er interessant hvad det bringer med sig, når spillet er så plaget af snyd som det lader til at være. Jeg spiller selv ikke særlig meget, så kan ikke skrive ud fra personlig erfaring, men der bliver talt rigeligt om det. Det er også mit indtryk at flere professionelle og semi-professionelle bliver bannet, i forhold til dengang alt kørte gennem csgo.

Hørte lige et podcast hvor de talte om NoCries, der var anklaget fra højre og venstre af nærmest alle. Han var en tur forbi Faceit for at vise, at han var god nok på en ren computer, og nu er alle helt oppe og køre over ham som var han den næste Ropz eller Zywoo.
Der kom en god pointe fra en af værterne på podcastet, synes jeg. Han mente at det eneste Faceit kunne bevise var, at NoCries var skarp med sit aim og kunne skyde fra sig, men det betyder ikke nødvendigvis at han ikke har brugt radar eller lignende derhjemme - bare for at få de ekstra 5 % performance.

Nu hvor han er blevet kontaktet af flere store hold, så kan det være lige meget for ham. Han er jo skarp og kan måske klare skærerne på et tier 2 hold godt nok til at blive professionel. Hvis han faktisk snød for at kravle op i ELO, så vil det jo vise sig at være en smart måde for ham at starte sin karriere på. I alle tilfælde er det umuligt at bevise definitivt om han har snydt.

Et andet sjovt eksempel var Cadian, der indrømmede at han brugte wallhacks til at øve sin gamesense dengang han startede ud med at spille som teenager. Han endte jo med at have en ret respektabel karriere, så det var nok det værd.

Min pointe er, at når snyd bliver en accepteret del af et spil oplevelse, vil flere og flere aspirerende prospillere være fristet til at bruge det i starten af deres karriere. Man kan lige få de ekstra 3-4 % der skal til for at vinde, og man er jo stadig enormt dygtig, så det kan måske føles som om "æren" er i behold. Jeg vandt jo 99% på grund af mine egne evner i spillet, kan man sige til sig selv.

Jeg forstår Valves ambition med deres anticheat, og er egentlig relativt sikker på at det vil blive langt bedre over tid, men den her lange periode med cheaters løbende løbsk har påvirket en kommende generation af prospillere, vil jeg gerne påstå. Der bliver heller ikke slået specielt hårdt ned på snyd i tier 2, da det er op til diverse turneringsarrangører. Ikke alle af de små online-turneringer har helt rent mel i posen så vidt jeg kan se. Hvorfor skulle man ikke bare snyde eller matchfixe dér, hvis det er en vej til sikker indkomst?

Det er i sidste ende bare mine tanker om det, nu hvor der alligevel har været et par bans i Powerligaen efterhånden :)
#18(Med 8 svar)
20. oktober 2025 kl. 19:00
eyM
Meget rigtigt…

Men forstår ikke din pointe med, at du forstår valves ambition med anticheat? Har stadig til gode at se et eneste rigtigt forsøg.

Men ellers er jeg enig. Det er også pudsigt nok ved kval turneringer til majors eller endda turneringerne lige inden, at folk mere og mere bliver nappet…

Det er jo skide smart. Tænk hvis man som upset kan komme med til en major, lige klare det nogenlunde på Lan og så har man MEGET bedre kår for en fremtidig karriere, når man kommer hjem igen.

Det er enormt vammelt, og som valve vender det blive øje til - så er det helt rigtigt, at det markant bløder ud i tier 2-3 stykker.. og nogle af de spillere blander sig altså i tier1 ind imellem.
#22(Med 7 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:15
Bantle
Det jeg mener er, at så vidt jeg forstår det har Valve forsøgt at gå en anden retning med deres Anticheat end mange af de andre på markedet. De har forsøgt i lang tid nu at træne en AI, der skal kunne udpege mistænkelig opførsel og få smidt folk ud, men det er ikke optimalt. Tror de er ret bange for at den bliver for ivrig. Vi har allerede set folk blive smidt ud af kampe for at trykke på A og D for hurtigt fx.

Det er blevet det nye sort med Anticheat der graver dybt ind i computeren, helt ned til nogle niveauer hvor det kan påvirke ret mange ting uden om spillet. Der har før i tiden opstået problemer med meget aggresiv anticheat, hvor det har taget performance fra folks PC'er og været ekstremt besværligt at fjerne helt.

Det er mit indtryk at Valve har forsøgt sig rent ideologisk at gå anderledes til værks, for at beskytte deres brugere mod mere alvorlige sårbarheder, der ligger indbagt i anticheat software, der går så dybt som fx det hos Valorant gør. Den slags anticheat ville heller ikke hjælpe mod fx Radarhacks, der kører på en computer eller telefon ved siden af.

Jeg tror måske noget som Valve ikke havde regnet med er, at der nu er kommet en meget udbredt kultur for at snyde i spillet. Der var helt sikkert også massere af det i csgo, men med Premiere-formatet er det blevet langt mere prestigefyldt at prøve på at nå toppen af leaderboards. Hackere går ofte efter prestige og synlighed.
Nu er det efterhånden så stor en del af normal matchmaking, hvis man skal tro på alle de opslag der dukker op hele tiden, at flere og flere installere hacks i tilfælde af at de skal bruge dem mod andre der snyder. Har set mange klip med høj elo kampe, hvor det blive hacker vs hacker ret hurtigt.

Der har lige været et lille nøk op med at folk bliver bannet, men det bliver ved med ikke at være helt optimalt. Synes også folk er begyndt at snakke om snyd på Faceit, der ellers har en ret skrap anticheat. Sjovt nok lige som en masse er blevet fyret fra Faceit-group ;)

Det er et problem der er løbet løbsk, påvirker professionel counterstrike efterhånden ret meget og med så stort et økosystem som VRS har skabt, ville jeg sige, at det var på tide Valve satte nogle af deres mange milliarder kroner ind på at skabe et ordentligt team, der var dedikeret til at håndhæve reglerne og forhindre snyd/matchfixing.
Det kommer nok bare ikke til at ske ;)
#36(Med 6 svar)
20. oktober 2025 kl. 21:36
eyM
Til dels… måske enig.

Men at valve ikke havde forudset problemet, køber jeg simpelthen ikke.

De kiggede på et community, så kiggede de på en stak penge… og så valgte de pengene.
Spillet blev med cs2 gjort gratis, man fjernede telefon-tilknytning og man fjernede anti cheat.
Med andre ord. Man fjernede ALLE forhindringer for cheaters og ethvert incitament til at lade være.
Du kan vitterligt cheate, blive busted, have en ny account og cheate igen indenfor 5min.

Og når det så er sagt… hvis der er en ai, som skulle stå for det… så er den fandme ringe.
Top 100 i premier er folk, der har autowall. Dvs. deres våben skyder automatisk, når det kan lave 100dmg på en modstander.
#51(Med 5 svar)
21. oktober 2025 kl. 09:53
MRDK
Ham der ligger nummer 1, Roberto, er fuld legit spiller, så det passer ikke helt det du skriver
#52(Med 4 svar)
21. oktober 2025 kl. 10:33
eyM
Okay. Min fejl… men hvad var det så.. 90% af top100 spillere, sidst det blev tjekket?
#54(Med 3 svar)
21. oktober 2025 kl. 10:59
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså der er i hvert fald nogle der er legit, jeg var selv top 150 sidste sæson uden snyd, og havde i hvert fald et par mates, der også var deroppe. Men der er en rigtig høj procent del der snyder, men ofte møder de jo også hinanden og så falder den ene. Der er også mange der snyder accounts op i elo, sælger den og så falder den ret hurtigt igen
#58(Med 2 svar)
21. oktober 2025 kl. 11:54
eyM
Jeg er med på, at nogle er legit.
Men det er jo ikke pointen.. når der er så altoverskyggende en andel, der snyder hardcore (autowall, jumping scout osv) så er det fandme et problem.
Og hvis jeg skal høre på, valve har en masterplan med en skidesmart AI, der skulle være et seriøst forsøg med anticheat, så vil jeg gerne snart se nogle resultater.
#60(Med 1 svar)
21. oktober 2025 kl. 12:13
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså jeg har snakket med nogle der cheatede om præcis det her, og der sagde de, at valve bannede en helt masse ved en fejl. Altså hvis man havde enormt høj sens og bare rykkede sit crosshair, så ville man få ban. Og det tabte de vildt mange penge på, så de fjernede anticheat helt i et stykke tid. Kan selvfølgelig ikke sige om det her er 100% korrekt, men det sagde en, der lavede sit eget cheat til mig.

Dog bliver man banned, hvis man autowaller. Har oplevet flere blive banned midt game af det. Men hvis man render rundt og skyder random og ikke skyder alle modstanderne igennem væggen, så bliver man ikke banned.
Men cheating er et kæmpe problem i høj rating, også derfor jeg ikke gider spille det mere.
#61(Med 0 svar)
21. oktober 2025 kl. 18:23
eyM
Du bliver ikke banned, fordi du bruger autowall. Nogle gør ind imellem… men riiiigtig mange gør ikke. Og de sidder sjovt nok også selv og flækker af grin over det, når man møder dem.

Har mødt utallige, som stadig brager derudaf, når jeg besøger deres accounts.

Det er nemlig også essensen i, hvor latterlige valve er… at når de endelig laver noget anticheat, så banner det fandme folk, der ikke snyder. Der røg jo flere pros med i den bølge… og det er bare utilgiveligt, der ikke bliver gjort en større indsats.
#4(Med 7 svar)
20. oktober 2025 kl. 15:26
zEden
Han kunne ik holde sig fra the bag.

23 år og ingen fremtid i cs, cant blame him
#5(Med 6 svar)
20. oktober 2025 kl. 15:30
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
+1. Synes virkelig også det var ud af det blå han blev god. Altså han havde vel spillet med nogle af spillerene fra subtoppen i en del tid som hygge/pug, og så ud af ingenting var han bare god nok til 1. div, hltv osv
#6(Med 5 svar)
20. oktober 2025 kl. 15:45
Kakkelborg
Men det er jo et dårligt argument. Du ser hele tiden spillere der udvikler sig meget hurtigt.
#7(Med 4 svar)
20. oktober 2025 kl. 15:55
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Og nu er han så blevet banned :)

Ja, man ser spillere udvikle sig hele tiden, men havde 10k+ timer, inden han pludselig blev god nok til hltv. Derudover, er hans faceit stats virkelig dårlige, når man tænker på han er en hltv spiller, der faktisk har udemærket stats.
#8(Med 3 svar)
20. oktober 2025 kl. 16:17
Kakkelborg
Alle random russere der kommer frem har 10k+ timer.
#15(Med 2 svar)
20. oktober 2025 kl. 18:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvordan sidder du og beskytter en spiller som er blevet bannet? Nu har du da fuldstændig tabt sutten haha
#16(Med 1 svar)
20. oktober 2025 kl. 18:33
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det gør han vel hel ikke?

Han underminerer jo bare argumentet om, at antal timer i sig selv skulle være hindring for, at man pludselig finder de vise sten, og at en spiller derfor kun kan være blevet bedre ved at snyde.

Er der ikke et gammelt mundheld, der siger, at for at blive rigtigt god til noget skal man bruge 10.000 timer på det? Hvis det holder stik, så er der jo intet odiøst i, at det er deromkring man knækker koden 🤷‍♂️
#17(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 18:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du kan godt se på en der har spillet cs i 7000 timer om han pludselig vil blive langt bedre efter 10.000 timer, i de fleste tilfælde, dog et godt tidspunkt han har valgt at snyde på, da niveauet aldrig har været lavere i ligaen, så han har kunne indtræde uden de helt store spørgsmålstegn.
Nu tænker jeg selvfølgelig også kun hvis man efter de 7000 timer har et relativt niveau i forvejen.
#9(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 16:23
Heertz
Det er satme sørgeligt, især for de andre på holdet!
Det koster vel deltagelsen i alle turneringer (Powerligaen inklusive)?
-Gjorde det i hvert fald sidst et hold havde en spiller det blev "fanget med hånden i kagedåsen" som man udtrykte det den gang han (Andree) blev fanget af akros, så tænker ikke at der er forskelsbehandling her... spændende at se hvad Dust2 melder ud!

Jeg håber at de (resten af holdet) holder sammen og får genrejst sig! Det er nogle gode gutter!
#10(Med 73 svar)
20. oktober 2025 kl. 16:57
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sygt nok at trashtalk mig igennem 2 år for hvor ringe jeg er mens jeg altid havde tænkt at han selv var piv elendig indtil han pludselig blev “middel spiller”..

Wonder why 😂
#23(Med 72 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:16
smed
Ja det sjovt nok fordi du stinker mere end min morfar til spillet og kalder alle ud for snyd, vent nu til han er unbanned, du skal nok ende med lang næse
#26(Med 64 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:31
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
du har været indavl i 5 år og bliver ved med at være det. Vildt du ikke er kommet videre
#28(Med 55 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:39
zEden
Om skodo snyder eller ej, har du stadig altid været ringe gilborg…
#32(Med 54 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:56
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Meget skørt at du skal blande dig i en samtale om niveau, når din hltv ser sådan her ud

gyazo.com/dd4936b7286ea862471fa08bb1aaede3
#37(Med 48 svar)
20. oktober 2025 kl. 22:01
Kakkelborg
Hvordan ser din hltv ud?
#39(Med 47 svar)
20. oktober 2025 kl. 22:03
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg har ikke en hltv, men blander mig heller ikke i Gilborgs niveau, som zEden gør. Hvordan ser din hltv ud?
#40(Med 46 svar)
20. oktober 2025 kl. 22:05
Kakkelborg
Det er bare et dårligt argument, at bringe hltv op, når man ikke selv har hltv. Det svarer lidt til at sige til en Premier League angriber at han er dårlig, fordi han ikke har scoret mere end 3 mål på en sæson, mens man selv spiller serie 3
#41(Med 45 svar)
20. oktober 2025 kl. 22:12
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvorfor er det et dårligt argument? Jeg kan vel også godt sige at Wirtz har været dårlig for Liverpool selvom jeg ikke selv har niveau til at spille der? Ellers må ingen have en holdning til noget niveau relateret overhovedet.

Det er jo bare fakta, at zEden ikke var god, og så synes bare det er lidt komisk at kommentere på andre niveau, når man ikke selv var god nok :) og hltv er den eneste måde at vurdere niveau på, hvis man ikke kigger på faceit, i hvert fald stats mæssigt
#42(Med 44 svar)
20. oktober 2025 kl. 22:15
Kakkelborg
Men hvis dig og Wirtz har en diskussion, kan du jo ikke sige til ham at han en dårlig fodboldspiller, når du er 1000x gange værre end ham. Det er noget andet når to har en diskussion om hinandens niveau, kontra at du har en subjektiv holdning til en spiller der ikke ved du eksisterer.
#45(Med 2 svar)
21. oktober 2025 kl. 00:12
Dennis
Selvfølgelig kan man det. Dit argument er så skidt at det gør helt ondt. Nogle af de allerbedste fodbold trænere har ikke spillet på specielt højt niveau. Mourinho fx.

Og der findes ganske mange eksperter i mange forskellige sportsgrene, hvis holdninger vægter meget højt, selvom de ikke har været på et niveau i nærheden af dem de kritiserer dagligt.
#69(Med 1 svar)
22. oktober 2025 kl. 22:40
Kakkelborg
Det er ligegyldigt. Vi snakker ikke om træning eller vejledning, men en nedgørelse af andres niveau. Det er ikke det samme. Er du for dum til at se det?
#76(Med 0 svar)
23. oktober 2025 kl. 15:08
Dennis
Det står direkte i mit indlæg kammerat. "Hvis holdninger vægter meget højt". Jeg har svært ved at se hvordan jeg kan udtrykke mig mere tydeligt. Pointen er at man godt kan have holdninger om emner, uden at have mestret dem. At mestre noget er også MEGET langt fra at være nok til at andre automatisk vægter holdningerne højt. Der findes utallige eksempler på professionelle atleter, der aldrig ville blive taget seriøst som kommentatorer.

Vil du have mig til at svare seriøst på dit spørgsmål? Min intelligens vil få dig til at føle dig som en hulemand, men nu handler det ikke om hvem der er dum og hvem der ikke er. Det er en konkurrence du slet ikke har lyst til at gå ind i.
#47(Med 12 svar)
21. oktober 2025 kl. 08:08
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Som Dennis skriver, er dit argument ikke særlig godt, men det behøves vi ikke snakke mere om :)

Derudover, så kan jeg se, at min faceit peak er 200 elo højere og med bedre stats. Så selvom jeg ikke har en hltv, er sammenligningen mellem en PL og en serie 3 spiller nok ikke helt korrekt. Og jeg siger ikke, at jeg er bedre en zEden bare fordi jeg har haft og stadig har højere elo, siger bare at jeg nok godt kan have en holdning
#70(Med 11 svar)
22. oktober 2025 kl. 22:41
Kakkelborg
Din faceit elo er jo fuldkommen ligegyldig. Du kan ikke sammenligne det med at spille hltv kampe 🤣
#71(Med 0 svar)
22. oktober 2025 kl. 22:55
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Fuldkommen ligegyldig? Den viser vel lidt om mit niveau kontra hans niveau, som er det denne diskussion handler om. Altså zEden fik en chance fordi han var en ung igl, der så viste et alt for lavt niveau da han så fik chancen på et hold der spiller hltv. Han har 29 maps på hltv med en k/d på 0.54. Selvfølgelig kan jeg have en holdning til hans niveau, når han ikke har et meget bedre individuelt niveau, hvis han overhovedet har bedre individuelt niveau.
#77(Med 9 svar)
23. oktober 2025 kl. 15:09
Dennis
Han sætter dig fuldstændig på plads med facts, og du svarer stadig med en dumsmart kommentar? Jeg er virkelig imponeret.
#79(Med 8 svar)
23. oktober 2025 kl. 16:10
CONR4D
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han har vel fat i noget omkring elo. Det er så røv ligegyldigt at man skulle tro det var løgn.
#80(Med 7 svar)
23. oktober 2025 kl. 16:31
Dennis
Du misser Bertelsens pointe. Man kan godt have en holdning selvom man ikke er på andres niveau. Og man kan også godt have en holdning der har betydning. Derfor er det bare ekstra sjovt at Bertelsen så netop kan hive ELO frem, og at han rent faktisk ikke er på oldboys serie 3 niveau mens han snakker om en superliga spiller.

Ingen har sagt at ELO'en rent faktisk understøtter noget som helst - blot at selv argumentet om at man skal have et vist niveau for at måtte snakke med, heller ikke holder en meter.
#81(Med 4 svar)
23. oktober 2025 kl. 17:45
CONR4D
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Er enig i at man sagtens kan have en holdning selvom man ikke er på andres niveau, men at bruge sin egen elo som målestok mod hltv niveau er bare helt ved siden af. Det kan på ingen måder sammenlignes.
#82(Med 3 svar)
23. oktober 2025 kl. 17:51
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Enig, hvis der rent faktisk er hltv kampe. Kunne jo aldrig finde på at sammenligne mig selv med Bird selvom han ikke har gode hltv stats, fordi han har mange kampe. Nu har zEden 29 maps med 0.54 k/d. Tror helt ærligt, at jeg hellere ville være foruden en hltv end have de stats :p
#83(Med 2 svar)
23. oktober 2025 kl. 17:55
CONR4D
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Fair, men du sammenligner stadig din egen ELO med HLTV stats. Uanset hvor uhyggelige tallene er, så er det stadig et helt andet niveau end faceit-pugs :D
#84(Med 0 svar)
24. oktober 2025 kl. 01:45
Dennis
Jeg har virkelig svært ved at tyde om du troller, eller om du vitterligt bare er dum som en dør.
#85(Med 0 svar)
24. oktober 2025 kl. 08:04
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men jeg antager, at du også mener zEden er bedre end dig så? Fordi du har 2 maps på hltv, og han har 29, og det vejer åbenbart mere end at du har næsten 1500 elo mere end ham.
Fordi hele problemet her er, at Kakkelborg mener jeg ikke må have en holdning til zEden, fordi han har en hltv og jeg ikke har :D
#86(Med 1 svar)
24. oktober 2025 kl. 08:07
Kakkelborg
Men det er jo ikke Bertelsens holdning. Bertelsen kalder zEden dårlig, når zEden er bedre end ham? Det giver jo ingen mening?
Du kan godt have en holdning omkring Messi, fodbold eller andet. Men du kan ikke sige en person er dårlig til noget, som man er værre til.
#88(Med 0 svar)
24. oktober 2025 kl. 08:25
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså det gør jeg vel ikke? zEden kalder Gilborg dårlig, hvorefter jeg siger, at zEdens stats ikke er gode. Jeg siger vel ikke noget sted, at jeg er bedre end ham, jeg siger at jeg har højere elo og højere elo peak med bedre stats på faceit.
Men betyder det, hvis jeg får et hltv game, så kan jeg sige jeg er bedre end ham?
#53(Med 23 svar)
21. oktober 2025 kl. 10:36
eyM
Så man kan, pr. Den logik, ikke ha en træner, som ikke er dygtigere end én selv til samme sport?
#67(Med 22 svar)
22. oktober 2025 kl. 22:39
Kakkelborg
Det er ikke det samme.
#75(Med 21 svar)
23. oktober 2025 kl. 14:49
eyM
Nej det passer ikke så godt ind i synspunktet, er jeg med på…

Man kan sagtens have en valid holdning til, at nogen er dårlig, selvom man ikke selv er bedre.
#78(Med 0 svar)
23. oktober 2025 kl. 15:11
Dennis
DET ER IKKE DET SAMME!! Jfc... :D
#87(Med 19 svar)
24. oktober 2025 kl. 08:07
Kakkelborg
Nej, det kan du ikke. Du kan ikke sige til en spiller med hltv at han er dårlig fordi han har røde stats, hvis man ikke selv har HLTV.
#90(Med 2 svar)
24. oktober 2025 kl. 10:06
eyM
Du kan sagtens have en holdning til, om nogen er for ringe til at være professionel, Selvom du ikke selv er bedre.
#96(Med 1 svar)
25. oktober 2025 kl. 15:00
Kakkelborg
Men det er ikke det hans holdning er.
#101(Med 0 svar)
25. oktober 2025 kl. 16:10
eyM
Det var præcis det, han sagde.

Han dissede mandens hltv stats.. og du siger, at det kan man ikke, når man ingen hltv har selv…

Og dertil siger jeg: sludder.
#91(Med 2 svar)
24. oktober 2025 kl. 12:49
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så, hvis der er en ost, du ikke kan lide, så må du ikke ytre dig om det, fordi du ikke selv er mejerist?
Kan man på en måde sige, at der er lidt huller i osten ift. din tese? Haha comedy gold.
#92(Med 1 svar)
24. oktober 2025 kl. 13:55
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg synes ostehaps er ekstremt nedtur.
#108(Med 0 svar)
27. oktober 2025 kl. 07:36
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kontroversielt!
#93(Med 12 svar)
24. oktober 2025 kl. 14:39
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Men hvis man ikke kan have en holdning til det uden selv at være på HLTV, hvordan kan du så?

En hurtig søgning på Google gav mig følgende - der er sikkert mange flere, jeg gad bare ikke bruge mere tid på det... :-)

dust2.dk/nyheder/58023/bendtner-genopliver-tricked..
dust2.dk/nyheder/65737/ga1de-det-foeles-lidt-under..
dust2.dk/nyheder/56524/medier-elige-naermer-sig-fa..
dust2.dk/nyheder/63656/sashi-sender-blamef-i-elimi..
dust2.dk/nyheder/56585/medie-tsm-naermer-sig-nyt-h..
dust2.dk/nyheder/59375/falcons-klager-til-blast-ve..
#94(Med 2 svar)
24. oktober 2025 kl. 14:47
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
HAHAHAHAH. Fuck det der er konge.
#95(Med 0 svar)
24. oktober 2025 kl. 14:55
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hans bruger er kun lidt over et år gammel herinde, men en hurtig søgning gav mig endnu mere negativt bræk end hos mange andre brugere, der har været medlem i 5+ år. Det er helt skørt.

Jeg forventer ikke at få et svar, når man laver så stort et selvmål...
#106(Med 0 svar)
26. oktober 2025 kl. 14:56
eyM
Hahaha. “Oooops”
#97(Med 7 svar)
25. oktober 2025 kl. 15:02
Kakkelborg
Men igen - hvad er din pointe? Det du finder eksempler på er jo præcis det jeg taler ind i - at jeg taler i den kontekst som spillerne er i. Ligesom jeg forklarer at man godt kan have en holdning til Wirtz har været ringe i Liverpool, fordi det er relativt ud fra den kontekst han er i, men du kan ikke sige til Wirtz upfront at han er en dårlig spiller, når du ikke engang selv kan ramme serie 4 niveau. Hvordan kan I ikke se forskel? Er jeres IQ 80?
#98(Med 3 svar)
25. oktober 2025 kl. 15:14
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Bro cs er ikke din ting. Back to fortnite.

“ Nej, det kan du ikke. Du kan ikke sige til en spiller med hltv at han er dårlig fordi han har røde stats, hvis man ikke selv har HLTV.”

Du ydmyger sku dig selv
#102(Med 2 svar)
25. oktober 2025 kl. 18:19
Kakkelborg
Nej, I er bare uintelligente.
#103(Med 0 svar)
25. oktober 2025 kl. 18:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det var også det du prøvede at forklare sensor da han gav dig 00 ikke?
#105(Med 0 svar)
26. oktober 2025 kl. 13:42
eyM
Du må gerne lige forklare, hvorfor du så kan hakke på pro spillere, når du ikke selv er det… men anfægter når andre gør det.?
#100(Med 0 svar)
25. oktober 2025 kl. 15:53
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Godt forsøgt. Den kan ikke reddes.
#107(Med 0 svar)
26. oktober 2025 kl. 15:05
eyM
Ahhh. Så du kan sidde på sofaen og skrive på nettet “han er fucking dårlig”. Men man må ikke ha røv i bukserne til at sige det til personen selv…

“Fordi det er relativt ud fra den kontekst, han er i”… gal et forsøg.
#109(Med 0 svar)
27. oktober 2025 kl. 11:06
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Uheldig-stjernen-kandidat
#104(Med 0 svar)
26. oktober 2025 kl. 13:36
eyM
Hahaha “oooops”
#63(Med 3 svar)
22. oktober 2025 kl. 07:41
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du' sgu dum haha
#68(Med 2 svar)
22. oktober 2025 kl. 22:39
Kakkelborg
Du er sgu idiot haha
#89(Med 1 svar)
24. oktober 2025 kl. 08:28
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja ja, men jeg holder det skjult.
#99(Med 0 svar)
25. oktober 2025 kl. 15:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Good one 😂
#43(Med 4 svar)
20. oktober 2025 kl. 22:53
zEden
Jeg blander mig bare fordi det var en dejlig mulighed for at svine gilborg lidt, den vil jeg ik misse.
#46(Med 0 svar)
21. oktober 2025 kl. 00:13
Dennis
I har alle gjort jer selv til grin. Barnlig opførsel hele vejen rundt.
#48(Med 0 svar)
21. oktober 2025 kl. 09:42
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tror ikke du skal snakke mester:) Lyver om sin alder og råber af teammates god vej fremad kæmpe slange menneske
#49(Med 1 svar)
21. oktober 2025 kl. 09:43
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ærgerligt at tabe til en som er dårlig på lan og ryge ud af turneringen;))))
#50(Med 0 svar)
21. oktober 2025 kl. 09:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Øv at skulle have ens mor til at ringe til ens holdejer for at brokke sig over ens søn bliver kicket 🥲
#29(Med 7 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:41
smed
Du troede jeg snød sammen med tonic for 5 år siden på esportal fordi vi tørrede gulvet med dig i forskellige ladders. Jeg har siddet og skrevet ansøgning sammen med Skodo og ved hvor meget den mand brænder for spillet, og ja han var sut da jeg spillede med ham i slutningen af go, men self bliver han bedre når han lægger så mange timer i det hver dag og har en gnist.
#30(Med 6 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:45
NikoHeiseN
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det må sgu være en røverhistorie at folk har troet du snød i noget som helst spil.. ærgerligt du ikke fik den gnist
#38(Med 5 svar)
20. oktober 2025 kl. 22:03
smed
Heis dit æggehoved jeg har hevet dig uafbrudt om det er faceit eller ICC 25 man HC så skal du op i rygsækken og det ikke blevet nemmere efter dit gangstativ også skal med op dit gamle hyl
#44(Med 3 svar)
20. oktober 2025 kl. 23:40
AwF
Du har altid været lort Smed
#55(Med 1 svar)
21. oktober 2025 kl. 11:48
smed
Hvem fanden er du AwF
#56(Med 0 svar)
21. oktober 2025 kl. 11:50
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvorfor undlader du at svare på #31? :)
#62(Med 0 svar)
21. oktober 2025 kl. 18:24
CONR4D
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Er så røv enig AwF. Smeds niveau er satme sløjt!
#74(Med 0 svar)
23. oktober 2025 kl. 11:37
Johnnyw0w
#31(Med 5 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:53
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvorfor er det, at han ikke har været ude at skrive noget på twitter eller lign, hvis han ikke snyder? Det får ham i hvert fald til at se endnu mere skyldig ud, at han bare gemmer sig i stedet for at sige, at det er en fejl :D
#57(Med 4 svar)
21. oktober 2025 kl. 11:53
smed
Det må du undskylde, Bertelsen :) Skal jeg være ærlig så ved jeg det ikke? Jeg kan være enig tildels i, hvad du skriver. Men Skodo er også en af mine gode venner, så det ville overraske mig, hvis han har snydt
#59(Med 3 svar)
21. oktober 2025 kl. 12:09
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Helt okay. Jeg forstod #23 som om, at du har snakket med ham, og han har sagt at han ikke har snydt/at du er 100% sikker på, at han ikke har snydt.
#65(Med 2 svar)
22. oktober 2025 kl. 22:12
smed
Nej og nu kan jeg jo også bare læse mig frem til, at han jo tydeligvis er en bums jo
#66(Med 0 svar)
22. oktober 2025 kl. 22:19
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså ift kommentarene herinde? Fordi det er vel mest folk der har en holdning uden nogle former for bevis. Eller er der skevet noget et andet sted om situationen?
Du kunne jo evt spørge ham hvad der sker, nu hvor i er venner?
#72(Med 0 svar)
23. oktober 2025 kl. 09:28
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nu er det i hvert fald bekræftet. Håber at han vil dele historien om hvorfor, hvordan og hvor længe
x.com/AkrosAC/status/1981087723768176937
#73(Med 0 svar)
23. oktober 2025 kl. 09:50
eyM
#11(Med 8 svar)
20. oktober 2025 kl. 17:00
AwF
Det kunne jo lugtes helt i Sverige.
Skodo har vel ret beset spillet med 90% af danske snydepelse de seneste år. At han har samme dårlige vane er langt fra en overraskelse, da han altid har været en røv dårlig awper.
#13(Med 7 svar)
20. oktober 2025 kl. 17:45
NikoHeiseN
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+ de sidder og ddoser folk de møder på faceit 😂😂
#20(Med 6 svar)
20. oktober 2025 kl. 19:57
AwF
Danmarks mest sørgelige faceit stack. — Og det gælder sgu hele den bande. De få som ikke er blevet taget endnu kan de sgu ligeså godt hente ind til forhør, så vi ikke skal vente 1-2 år på at de bliver nappet. For ja, Skodo har snydt i mange år — og det samme har hans vennegruppe.
#21(Med 4 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:08
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvem tænker du på her? Når jeg kigger på hans faceit så spiller han med Thamlike og Kwezz, som vel ikke snyder? Altså de har i hvert fald været på scenen så lang tid, at det ikke rigtig ville give lige så meget mening som med Skodo
#24(Med 3 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:23
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Skodo er vel i samme kategori som særligt thamlike? Han spillede i Lyngby Vikings for 6-7 år siden.
#27(Med 2 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:32
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men man kan ikke rigtig sætte Skodo, der først lige er begyndt at spille competitive cs, i samme båd med tham, der har spillet det i næsten et årti. Jeg undrer mig bare over, om dem han mener der snyder, er tham og kvezz, eller om det er nogle andre
#34(Med 1 svar)
20. oktober 2025 kl. 21:01
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg skal ikke kunne sige hvem han hentyder til. Jeg føler Skodo har været en del af subscenen længe med pause(r), men måske jeg husker forkert!
#35(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 21:04
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså hans første rigtige hold på hltv er i 2024, så han har måske været venner med folk der er gode, spillet kvals osv med dem, men aldrig været god nok til at komme på et hltv hold
#64(Med 0 svar)
22. oktober 2025 kl. 17:34
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
lowkey anti klimaks at skrive "den bande" uden at lige tage bollerne på bordet og lige calle ud hvem du mener det er? :P
#12(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 17:09
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Jeiner
#19(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 19:43
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg er desværre ikke overrasket og vil heller ikke være overrasket, hvis det minder lidt om sagen fra Sverige, hvor der også var noget betting involveret.
#25(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:31
tOPZ
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Ikke overraskende 🤡
#33(Med 0 svar)
20. oktober 2025 kl. 20:58
khuriizito
fri min bror
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.