Staehr og resten af Astralis skal på scenen i Beograd.

Astralis klar til slutspillet

For anden gang gør Astralis det af med MIBR i en 2-0-sejr.

Danskerne er nu klar til slutspillet i Beograd efter en sejr i den afgørende gruppekamp mod MIBR.

Onsdag aften tabte Astralis skuffende til TYLOO, hvilket betød, at de måtte ud i en altafgørende kamp om overlevelse, mod netop MIBR.

Mens brasilianerne jagtede revanche over danskerne, havde Astralis blikket stift rettet mod slutspillet.

Kampen startede på Mirage, et map, som HooXis mandskab havde problemer med i opgøret mod TYLOO. Og det lignede også en svær kamp denne gang, da danskerne hurtigt kom bagud 2-5. Herfra viste de dog klassen med otte runder i streg og en vild pistolrunde fra Staehr. saffee leverede et vildt ninja defuse i en 1v3-situation for at stoppe Astralis' stime. Her sneg han sig forbi jabbi, som ellers havde øje på B-site, men timingen var ikke med ham.

Det var dog ikke nok til at stoppe Astralis, der lukkede Mirage med 13-6.

Staehr 1v3-clutch

Næste map var Nuke, hvor danskerne kom godt fra start på T-siden og tog en 7-5-føring med over i sideskiftet. Brasilianerne åbnede med en sejr i pistolrunden og tog føringen fra Astralis. Herefter lukkede danskerne dog kampen på CT-siden og sikrede sig dermed en plads i kvartfinalen efter en tæt duel, der endte 13-11 i danskernes favør.

Astralis er nu videre til slutspillet i Serbien, hvor næste opgør venter i kvartfinalen som spilles på fredag i Sava Center.

MIBR
0 - 2
Astralis
Alle maps
MIBR K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Brasilien Felipe 'insani' Yuji 28 - 32 -4 85.3 69.8% 0.92
Brasilien Raphael 'exit' Lacerda 22 - 33 -11 65.1 67.4% 0.91
Brasilien Rafael 'saffee' Costa 26 - 32 -6 53.8 60.5% 0.90
Brasilien Breno 'brnz4n' Poletto 21 - 34 -13 68.1 69.8% 0.89
Brasilien Nicollas 'nicks' Polonio 24 - 33 -9 56.6 60.5% 0.87
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 3.0
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 39 - 25 +14 92.0 83.7% 1.64
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 34 - 25 +9 89.3 83.7% 1.30
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 34 - 17 +17 72.3 74.4% 1.08
Danmark Rasmus 'HooXi' Nielsen 28 - 31 -3 76.0 81.4% 0.97
Danmark Martin 'stavn' Lund 23 - 28 -5 62.4 83.7% 0.91
#1(Med 4 svar)
17. juli 2025 kl. 21:25
Djoerup
Stabilt format at man kan slå det samme hold to gange for og komme i play off men hey ASTRALIS I PLAY OFF🥳🥳🥳
#14(Med 2 svar)
17. juli 2025 kl. 22:14
Johnnyw0w
Er det ikke altid sådan i 4man gruppespil?
#23(Med 1 svar)
18. juli 2025 kl. 00:35
Vinther
Ville give mening hvis alle 4 hold mødte hinanden, VP røg ud efter to kampe, virker fjollet at alle ikke bare spiller 3 og bedste to så går videre.
#29(Med 0 svar)
18. juli 2025 kl. 16:26
Johnnyw0w
#28
#28(Med 0 svar)
18. juli 2025 kl. 12:56
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Altså det er jo bare en helt normal GSL gruppe.
#2(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 21:25
PineAppleWithCanel
Kæft Staerh spiller en vild Nuke - Det er sådan en spiller alle vil have på sit hold. Ellers var Astralis endt på et tredje map
#3(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 21:25
larzN
Staehr er så vild, men stadig vildt man kan sidde med følelsen af at astralis spiller meget bedre på nuke og hvis man så kigger på scoren står det 11-11
#4(Med 3 svar)
17. juli 2025 kl. 21:30
MDB
Griner stadig lidt over dem der har haft hatet på staehr - han beviser stadig hvorfor han spiller for astralis !
#8(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 21:33
Bantle
Jeg tror han beviser, at han er det store talent alle sagde han ville være :) Det var nok ret smart af Astralis at de fik bundet ham på en lang kontrakt inden han fik nys om de finansielle problemer. Tror mange hold derude ville være glade for at få ham med!
#16(Med 1 svar)
17. juli 2025 kl. 22:25
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Der er kun en person der hater på staehr og han yapper bare, han aner slet ikke hvad der foregår på scenen 😂
Det jo decideret tosset at sidde og hate på en anker spiller der ligger helt samme stats som deres stjerne og awp spiller 😂
#25(Med 0 svar)
18. juli 2025 kl. 02:11
MDB
Har dog lagt mærke til at han er blevet mere stjerne spiller på nogen maps, altså han spiller con på mir og så ligner det Jabbi er blevet sat fra b kort til a Ancher, og tror han er mid spiller på ancient hvis jeg ikke tager fejl, ved self ikke med andre maps jo nuke er Ancher rampe
#5(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 21:30
eyM
Hold kæft hvor har Astralis bare ikke en chance i dette niveau, når staehr ikke er varm. Heldigvis er han det ofte - men der er sgu sjældent nogen, der trækker sejren hjem af de andre riflere, hvis han har en off day.
#6(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 21:31
Bantle
That's more like it! Man kunne godt fornemme at MIBR havde studeret sidste kamp nøje for at prikke lidt til deres forsvar, men fedt at de vandt alligevel. Med alle de andre upsets håber jeg at se dem vinde den her turnering, da de efterhånden er det bedste hold tilbage i puljen :)
#7(Med 17 svar)
17. juli 2025 kl. 21:33
RasmusRoev
Dejligt med en sejr igen. Men hvor har jeg stadigvæk INGEN fidus til stavn. Jeg tror stadigvæk ikke han er løsningen på deres stjernespiller.
#11(Med 1 svar)
17. juli 2025 kl. 21:56
eyM
“Stavn” og “stjernespiller” må bare snart være to ord, der ikke skal nævnes i samme sætning længere. Det kan simpelthen ikke retfærdiggøres.
#21(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 23:11
RasmusRoev
Fuldstændig enig!
#26(Med 14 svar)
18. juli 2025 kl. 02:13
MDB
Han er jo også rykket ud af de helt store stjerneroller? Han spiller ikke con mere, det gør staehr, og på ancient ligner det han er a Ancher, dog er det også lidt en flydne rolle
#30(Med 13 svar)
18. juli 2025 kl. 20:26
eyM
Hvilket må siges at være passende så..
#31(Med 12 svar)
18. juli 2025 kl. 22:05
Gamlel
Simpelthen nødt til at oprette en bruger, for at diskutere med på en negativ og dårlig trend, jeg har bemærket herinde. Stavn, som du og et par andre nævner i hver eneste tråd (selvfølgelig pånær dem, hvor han er bedst performende), er med en ret betydelig margen Astralis' bedst ratede spiller de sidste 3 måneder - og også helt generelt altid ét eller to på holdet. Hallo? På impactratingen endda endnu mere. Derudover er det dig og the usual suspects, som pådutter "stjernespiller" på ham mere end det er faktuelt korrekt når jeg ser dem spille. På Inferno har han ikke stjernepos (som må være banan både t og ct). På ancient plejer han at spille IGL positionen i cave. Jeg kunne blive ved. Ligner heller ikke han spiller Con mere på mirage som vel var en af de eneste best-poses. Han bliver ikke sat op mere end nogen andre på T. Donk, verdens bedste spiller, går altid først, det er så dynamisk taktisk på T-siden, at det ikke giver nogen mening at snakke om en decideret stjernerolle. Har aldrig set ham fået droppet et våben af holdkammeraterne som goatsne zywoo, s1mple, ropz, donk fx gør - hvilket også er berettiget in my opinion. Han må overall (dog ikke lige nu, der er han nr 2, hvis man kigger) være den astralis spiller der dør mest. Han saver mindst. Alligevel har han de bedste stats. I stedet for at forvente han skal spille som de store AWP-stjerner og have low deaths og høj rating hele tiden, så tag ham bare for den unikke spiller han er og var en force med sammen med de andre fra heroic. Mest af alt må han opleve at han bare er den mest udsatte spiller af dem alle, på trods et ret stabilt niveau i Astralis måske mest ustabile periode så vidt jeg lige husker. Haten virker ugennemtænkt og projekterende. Det siger for mig meget om dig og et par andre jeg kunne nævne. Måske det er Stabbi-situationen der ligger til grunds. Den synes jeg heller ikke var køn, men ser man begge sider af historien og heroics situation fra et større perspektiv er det vist heller ikke værre - det lader ikke til hverken Stavn eller Jabbi bevidst forsøgte at skade nogle i processen. Enig i at Stavn har ikke performed, som man ideelt set havde håbet, men det kan man vist sige om samtlige, der har spillet på Astralis siden de gyldne dage. Pånær Staehr, som har været meget consistent.
#32(Med 6 svar)
18. juli 2025 kl. 22:42
eyM
1. Jeg er fuldstændig ligeglad med stabbi perioden - og har egentlig heller ikke kommenteret det.

2. Det er casters, eksperter, og hans medspillere, der har omtalt stavn som stjernespiller. Og han er bare SINDSSYGT svingende! Det er ikke mig, eller nogen her på dust2, der har fundet på at omtale stavn som stjernespiller.

3. “Han er altid nr. 1 eller 2 på holdet! Hallo?”
Altså siger du, han altid er top1 eller 2 i alle kamp? I så fald, ved jeg ikke hvilken verden, du har levet i det seneste års tid.

Han falder gang på gang igennem i vigtige kampe. Og det er bare virkelig frustrerende som “fan”.
Når det så er sagt - så er det her mere en personlig banter imod en person, som snakkede ret hårdt lort omkring staehr og hvor elendig han var, som til gengæld havde en stor fidus til stavn..og derfor kommentarerne på disse nyheder. så du er mere en velkommen til at oprette alle de brugere du vil og blande dig - the more the merrier. Det er kun hyggeligt.
#34(Med 3 svar)
19. juli 2025 kl. 12:26
Gamlel
2. Det er noget casters og experter kalder ham, fordi han har været så god. I Heroic var han en af verdens absolut bedste spillere flere år i træk, så klart han blev praised virkelig meget, men har ikke set nogle fra Astralis sige han er stjernespilleren eller har stjerneroller? Top-3-spiller nogensinde er fx på holdet.

3. Ud fra kontektsen må det være ret tydeligt, at jeg ikke taler om isolerede kampe, men om rating de sidste 3 måneder / baseret på turneringer. Det taler derudover ret meget for sig selv, så forstår slet ikke, hvad du skriver her.

4. Hvad er vigtige kampe? I Heroic de første 3 år var han faktisk hyldet for det stik modsatte. Han var den eneste der performede, da COVID sluttede og de kom tilbage på lan. Til alle majors og store playoff semifinaler virkede han som en enmandshær.
Det har ikke været tilfældet i Astralis, det påstår jeg på ingen måde, og jeg synes kritik er berettiget. Dog vil man, stadig, kunne finde i hvert fald en håndfuld af Astralis' knald-eller-fald kampe siden han kom hvor han har topperformet og de alligevel er røget ud. Hvis du ikke kan huske det, kan jeg godt linke til alle matchpagesne. Jeg kan også finde en håndfuld hvis ikke to, hvor han falder i gennem, det ved jeg godt. Man må håbe, at det er et downswing og at det vender. Man skal selvfølgelig også huske på Astralis på intet tidspunkt har været tæt på den absolutte top de sidste par år. Så de har fået og får tæsk i playoffs mod de hold der har domineret siden sidst.
#38(Med 2 svar)
19. juli 2025 kl. 13:13
eyM
Du taler om de seneste 3 måneder, hvor der blandt andet har været player break… og så taler du om hans tid i heroic…

Meget belejligt springer du resten af tiden i Astralis over, hvor han har været ekstremt skuffende.

Den er ikke så meget længere end at han har været et rigtigt ringe køb for Astralis. Du kan bias’e den helt ind i skærsilden alt det du vil, men det er bare rigtigt.

Og du har ret. Astralis har ikke været på toppen i flere år.. wonder why. Det er nok ikke pga. staehr, som de købte for en slik.
#40(Med 1 svar)
19. juli 2025 kl. 21:16
Gamlel
Jeg taler de sidste 3 måneder, men taler også generelt, hvor han af flere andre omgange har været bedst ratet. Fx under perioden hvor dev1ce IGL'et. Og de (mange) perioder, hvor han ikke har, har han så ligget 2.
Ja, det har alle køb vist været i 5 år udover Staehr med den logik. Lige nu, og i en kort periode i starten med Stabbi, er de faktisk på noget nær deres højeste siden storhedstiden.
Og så faldt debatten her vist også under 1.0 i rating. Jeg har ikke sagt, det er pga Staehr? Hvad i alverden... Lad os bare lade den ligge. Hav det godt eyM. Lad os håbe vi snart får et dansk hold tilbage i den absolutte top :)
#41(Med 0 svar)
19. juli 2025 kl. 21:30
eyM
Altså beklager… men det er bare ikke rigtigt. Du siger faktisk at han ofte ligger i toppen og ellers ligger nr. 2. Det er bare ikke korrekt.

Og som jeg sagde til dig i mit første svar - så var det her mere en intern banter med henblik på en bruger, der snakkede/snakker lort om staehr og samtidig praisede stavn… og pudsigt når stavn var i bunden (som han tit var/er) så var der mange flade undskyldninger. Så som jeg sagde til dig, så er du trådt ind i en lidt intern banter, hvorfor du selvfølgelig ikke helt er med på beatet omkring hvad jeg skriver. Og det er helt fair.

Tro mig, jeg ønsker intet andet end et dansk top hold - og gerne to igen.. det var fede tider!
#37(Med 1 svar)
19. juli 2025 kl. 12:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror lowkey lidt det er den samme person som har oprettet den her bruger ;)
#39(Med 0 svar)
19. juli 2025 kl. 13:13
eyM
:D
#33(Med 4 svar)
19. juli 2025 kl. 11:25
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Uanset hvordan du vender og drejer det og prøver at forsvare ham, så ændre det ikke på det faktum at han er stjernespilleren. De positioner du nævner er ikke “star pos” og det er korrekt at han ikke på alle Maps spiller er bedste roller, men han bliver sat op altid stort set, han er aldrig ude som nr 1 eller 2, så han burde have meget bedre forudsætninger for at shine end f.eks staehr og Jabbi og det gør han bare ikke.
Stavn har været en skygge af sig selv stort set i al tiden cs2 har eksisterede, primært fordi han altid har været god til at holde vinkler også skyde folk i maven fra csgo tiden og det kan du bare ikke i cs2.
Han får meget høvl herinde fordi det er fortjent, hans performances er simpelthen for ustabile og det er 50/50 hver kamp nærmest om han har tændt skærmen eller ej.
Derudover er det nærmest KUN donk der konsekvent får droppet våben, så nej det har du nok ikke set stavn få.

Altså overall får han jo de høvl som han fortjener og synes også folk er gode til så at skrive positivt når han endelig spiller gode kampe.

Han lå btw 1.13 rating før det her evnet (hvor de ikke har mødt gode hold) og det var samme rating som staehr og device, så nej han ligger ikke konsekvent altid 1 eller 2 på scoreboardet, tvært i mod, så ligger han oftes i midten hvor han ikke burde.
#35(Med 3 svar)
19. juli 2025 kl. 12:35
Gamlel
Øhh. Ikke for skarpt sammensat. Jeg har argumenteret. Du giver mig endda delvist ret. Alligevel kommer den barnlige ytring (forkert stavet) og siger: Jeg har ret uanset hvad du siger. Kig op og vær åben for den data du får ind. Altså det du ser med dine egne øjne. Din bias for hvad du håber at se og kan passe ind it dit narrativ er så høj baseret ud fra, hvordan du generelt ytrer dig herinde. Har nogen for astralis været deres peak niveau? Hvad med den bedste nogensinde i spillets historie (eller en af dem), dev1ce? Fra top4 i år var 3 AWP spillere. Som jeg skriver, har alle der har været indeover Astralis de sidste mange år udover Staehr, ikke performet som man har kunnet håbe.
Nej, det er "nærmest" ikke KUN donk der får droppet våben hehe.
Det sidste du skriver kan heller ikke passe. Han har 1.17 de sidste 3 måneder, hvor de vel har mødt så gode hold som nu de enganng møder generelt, og hans rating til dette event er 1.13. Så det kan ikke have have hivet op.
#36(Med 2 svar)
19. juli 2025 kl. 12:49
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du læser slet ikke hvad jeg skriver og det er fint nok, du virker rimelig forblændet af din Stavn kærlighed som gør at du nok afviger fra realiteten. Det er jo ikke kun herinde Stavn får kritik, det er alle steder, sågar også fra analytikerne osv.
Altså man skal jo være decideret uvidende omkring cs, hvis man ikke kan se Stavn ikke spiller op til det han burde og kan.
Jeg har nævnt flere gange device også er en skygge af sig selv, det har han været siden han kom tilbage til Astralis, dog har han nærmest aldrig kampe hvor han falder fuldstændig igennem, som vi ofte ser Stavn har.
Jeg forstår ikke dit argument omkring "Alle andre" når de omhandler Stavn, det retfærdiggøre jo ikke at Stavn spiller så langt under niveau bare fordi andre også har gjort det, vi snakker jo ikke bare at han er dårligt rated fordi de taber kampene, vi snakker jo han er dårligt rated fordi han har så ufattelig mange kampe hvor han er faldet fuldstændig igennem, et godt eksempel er jo det afgørende Ancient map om Major kvallen, hvor han jo nærmest på egen hånd taber dem kampen.
Husk der er en grund til at der er så mange der gennem det sidste år har snakket om at Stavn burde være den der stod for skud hvis der skulle skiftes ud.

Ja han har 1.17 rating nu, han havde 1.13 for 4 kampe siden, dvs han har uppet sin Rating mod 2x MIBR, Tyloo og Lynn, det jo ikke ligefrem mod de aller bedste.

Men ja han er begyndt at steppe op og der er da tildens til han efterhånden er begyndt at blive mere consistent, men lad os nu se, han har det jo med igen at falde igennem ligeså snart der er noget på spil.

Derudover kan du ikke bruge "Data" argument, når du ingen dataer har for det du påstår, udover hans rating.
Altså f.eks påstår du han altid er nr 1 eller 2 på scoreboardet, det kan man jo bare se for det her event ikke passer.
hltv.org/matches/2383603/lynn-vision-vs-astralis-f..
hltv.org/matches/2383597/mibr-vs-astralis-fissure-..
hltv.org/matches/2383596/tyloo-vs-astralis-fissure..
hltv.org/matches/2383576/astralis-vs-mibr-fissure-..

Jeg tror det er dig der er lidt Bias og ikke os andre, det jeg sku ked af at fortælle dig.
#42(Med 1 svar)
20. juli 2025 kl. 12:02
Gamlel
Jeg synes, at kritik af Stavn*** og hele holdet udover Staehr har været berettiget.
Der har været mange kampe, hvor man kunne have håbet, at stavn havde spillet bedre. Men det er klart, at når et hold taber, vil man ALTID håbe, at nogle/noget var bedre. Det lader bare til, at de kampe Astralis taber, hvor stavn performer, er kampe du vender det blinde øje til.
Jeg kan godt huske den ancientkamp. Ikke meget lykkedes for Stavn, og havde ikke mange kills eller impact før til sidst/i OT. Alligevel er de specifikke situationer jeg husker klarest fra den kamp med andre spillere end Stavn faktisk. Men okay, heller ikke stjernepos på ancient jo :) Derudover, må alle kampe i et swissformat isoleret set veje lige tungt - og udover dev1ce var Stavn den bedstratede astralisspiller til den major.
Finalen mod spirit til PGL Astana. Er det en kamp der gælder som vigtig for dig? Der var han i bo5en den bedste for astralis.
Mit problem og min oprindelige kommentar i tråden har som hensigt at omhandle, hvor usaglig, unuanceret, projekterende og agenda-drevet mange kommentarer fra såkalde danske fans rettet mod Stavn virker.
Og lad mig lige understrege, jeg har på intet tidspunkt skrevet, at han altid ligger nr 1 eller 2 på scoreboardet. Jeg har skrevet, at han næsten altid har været bedst rated eller næstbedst rated over en større sample (past 3 months) på holdet.
Min kommentar omkring at du skulle være åben over for den data du får ind, handler ikke om rating, som ret beset er en statistik (udregnet af data). Men om, at når du ser CS, får du selv data ind primært via synsfeltet, og der vil du kunne se, at Stavn på ingensomhelst måde optager positioner eller fylder som en stjernespiller på Astralis. Det ligner efterhånden han i den snak kommer 3 efter dev1ce og Staehr. God dag, beklager mit lidt lave niveau i forrige post.
#43(Med 0 svar)
21. juli 2025 kl. 16:04
eyM
“ Stavn, som du og et par andre nævner i hver eneste tråd (selvfølgelig pånær dem, hvor han er bedst performende), er med en ret betydelig margen Astralis' bedst ratede spiller de sidste 3 måneder - og også helt generelt altid ét eller to på holdet. Hallo?”

Din kommentar… #31
#9(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 21:39
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Havde fanme også været for meget både med Vingegaard og Astralis på samme dag 😭
#10(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 21:46
Udknud
Ja tak! Sådan 💪🇩🇰
Vigtigt på alle måder
#12(Med 7 svar)
17. juli 2025 kl. 22:02
Udknud
Så står den på Lynn vision ikk?
#13(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 22:08
larzN
Det sagde de i hvertfald på streamen
#15(Med 4 svar)
17. juli 2025 kl. 22:18
bimse
Hvordan faen har de/du regnet det ud?
#17(Med 3 svar)
17. juli 2025 kl. 22:32
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
det må være gruppe A mod D og gruppe B mod C. Vinder mod 2. plads.
#19(Med 2 svar)
17. juli 2025 kl. 22:53
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Altså det behøves vel ikke være A mod D og B mod C? Kan sagtens være, at det er sådan i dette tilfælde, men for 11 år siden, var det A mod C og B mod D
hltv.org/events/1553/dreamhack-winter-2014
Og i 2015 var det A mod B og C mod D
hltv.org/events/1611/esl-one-katowice-2015
:D
#20(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 22:55
bimse
Det er egentlig os skide lige meget, de skal slå alle dem, de kan møde. Så kom nu forhelvede!
#22(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 23:56
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
#24(Med 0 svar)
18. juli 2025 kl. 00:51
Udknud
Lad os lige få en sejr i morgen 🙏🏼
Det ville være et kæmpe skridt i retning af en tidlig major kvalifikation.

En sejr i morgen giver mange point fordi Lynn Vision er et hold som det giver mange point i den kategori der hedder Opponent network at slå.
Opponent network er den kategori i VRS som handler om hvor mange unikke modstandere et hold har slået. Lynn Vision har grindet en del og derfor slået mange forskellige hold.
Det giver mange point at slå sådan et hold i en turnering med max event weight og det har Fissure jo pga. 1 mill dollars i præmiesum.

HLTVs VRS forecast viser at Astralis henter 60 point ved en sejr i morgen og taber 19 ved et nederlag. Så der er hele 79 point til forskel på W og L..

Til sammenligning har de 2 sejre over mibr givet omkring 40 point hver.

Så det er virkelig en high stakes match for Astralis.

Det er sgu tæt på at jeg vil sige at hvis de vinder den så ser det ualmindeligt fornuftigt ud med den major kval.. 🤞🏼
#18(Med 0 svar)
17. juli 2025 kl. 22:39
robert420xD
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Dust2 Major fantasy vinder
Ja tak 🤩😍
#27(Med 0 svar)
18. juli 2025 kl. 06:11
TheJyde
Hvis Lynn Vision spiller som de gjorde under majoren så kan Astralis godt få problemer
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.